- Hirdetés -

Hat estét megnyert az RTL Klub

|

- Hirdetés -

Vasárnap viszont a TV2-n futó Jurassic World lenyomta a Szenzációs Négyest a 18-49 éveseknél. Mind a kereskedelmi célcsoportnál, mind a teljes lakosságnál A mi kis falunk volt a hét legnézettebb műsora.

Kicsit tovább nőtt a különbség múlt héten – főműsoridőben – a két legnézettebb kereskedelmi csatorna között. Az RTL Klub közönségaránya 0,4 százalékponttal erősödött a 18-49 évesek körében, a TV2-é pedig 1,2 százalékponttal csökkent. Így a két csatorna közötti esti differencia kereken 9 százalékpontot tett ki, ami azért eléggé jelentős előny.

Az RTL Klub legerősebb estéje a szombat volt, amikor 20,8 százalékos közönségarányt produkáltak, a TV2 7,2 százalékával szemben. Vasárnap viszont kikapott az RTL Klub a TV2-től, utóbbi 16,2 százalékot ért el, előbbi 12,4 százalékot.

37. hét / 36. hét / 35. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17,0% / 16,6% / 17,6%
TV2 – 8,0% / 9,2% / 8,5%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (37. hét, 18-49 évesek, zárójelben az előző heti adatok)
RTL Klub
Híradó – 18,9% (20,4%)
Nyerő Páros – 23% (21,7%)
Barátok közt – 16,2% (15,4%)
Éjjel-nappal Budapest – 15,8% (15%)

TV2
Tények – 16% (14,9%)
MasterChef VIP – 7,4% (9,2%)
A Piramis – 5,2% (6,5%)

Ahogy a fenti adatokból látszik, az RTL Klubon a Nyerő Páros továbbra is kimagaslóan jól teljesít. Ráadásul a korábbi héthez képest még erősödni is tudtak, heti átlagban már 23 százaléknál jártak, de volt olyan este, amikor a 25 százalékot is megugrották. A korábbi héthez képest javított a Barátok közt és az Éjjel-nappal Budapest is, de az RTL Klub heti átlagát még így sem érték el.

A TV2 hétköznapjainak legerősebbje továbbra is a Tények. Az utána következő saját gyártású műsoraikkal viszont most nem tudják azt a szintet hozni, amit a tavaszi szezonban. A MasterChef VIP és A Piramis is a főműsoridős csatornaátlag alatt teljesített. Különösen A Piramis szereplése meglepő, hiszen ezzel a műsorral a tavaszi szezonban még az RTL Klub torkát szorongatták.

A múlt héten ismét A mi kis falunk volt a legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál egyaránt. A kereskedelmi célcsoportnál ez 376 ezres, a teljes lakosságnál 879 ezres nézőszámot jelentett (azaz most nem sikerült megugrani az egymilliós határt).

A 18-49 éveseknél a hét második legnézettebb tartalmát a TV2 tűzte képernyőre: ez a vasárnap esti Jurassic World című film volt, ami 309 ezer nézőt vonzott, a teljes lakosságnál pedig 564 ezret.

A TV2 ennek a filmnek köszönhetően nyerte meg a vasárnap estét, ráadásul egy saját gyártással, a Szenzációs Négyessel szemben. Utóbbit 194 ezres nézőszámot hozott össze. Érdekes amúgy, hogy a teljes lakosságnál jobban szerepelt a Szenzációs Négyes. A szélesebb célcsoportnál ha erős versenyben is, (589 ezer vs 564 ezer néző) de a Jurassic World elé kerültek. Csak hát az RTL szempontjából a 18-49-es eredmény lenne a fontos.

Múlt héten volt Forma-1 futam, s ahogy ilyenkor lenni szokott, ez bekerült a tíz legnézettebb műsor közé. A szingapúri nagydíj a 18-49 éveseknél 189 ezer, a teljes lakosságnál 495 ezer nézőt hozott az M4 Sportnak.

A köztévé csatornái a sporton kívül más tartalommal általában nem nagyon tudják megfogni a 18-49 éves korosztályt. Múlt héten azért sikerült egy „nem sport” műsoruknak felkapaszkodni az 50-es műsoros toplistára. Ez pedig az M3-on sugárzott Kisváros volt, aminek a múlt kedd esti epizódja 62 ezer nézőt érdekelt a 18-49 évesek közül, ezzel a hét 45. legnézettebb műsora volt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...