- Hirdetés -

Hat estét nyert az RTL Klub

|

- Hirdetés -

A TV2-s A Nagy Duett több mint egymillió nézőt vonzott, amivel a múlt hét legnézettebb műsora lett. Azonban a vasárnap kivételével minden estét megnyert az RTL Klub. Az RTL esti hírműsorát továbbra is többen nézik, mint a Tényeket.

Kisebb változást hozott csak az elmúlt hét az RTL Klub és a TV2 nézettségi versenyében. A korábbi, 19. héthez képest az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 1,1 százalékponttal csökkent, a TV2-é pedig 0,3 százalékponttal erősödött. Így a két csatorna közötti különbség 3,7 százalékpontot tett ki.

A 19. héten az RTL Klub egy filmmel (Vasember 3.) A Nagy Duettel szemben is jó nézettséget tudott elérni. A múlt héten nem jött össze ez a barba trükk, így viszont a TV2-é lett a hét utolsó estéje. Múlt vasárnap a TV2 18,2 százalékos, az RTL Klub pedig 13,4 százalékos főműsoridős share-t ért el. 

20. hét / 19. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,6% / 16,7%
TV2 – 11,9 % / 11,6%

A 18-49 éveseknél a múlt hét legnézettebb műsora a vasárnap esti A Nagy Duett volt, ami 302 ezer nézőt vonzott. A toplista következő három helyén az RTL Klub produkciói sorakoznak.

Némi meglepetésre az Éjjel-nappal Budapest csütörtöki epizódja bizonyult a csatorna legnézettebb műsorának (260 ezres nézettséggel). A toplista harmadik helyét foglalja el a csütörtöki Barátok közt (253 ezer néző), negyedik lett a vasárnap esti Egyiptom istenei film (247 ezer néző). A heti toplista ötödik helyén a TV2-n futó Vigyázat, gyerekkel vagyok hétfői adása tűnt fel (184 ezer néző).

A teljes lakosság körében a listavezető ugyanaz: A Nagy Duett, ami éppen megugrotta az egymilliós nézőszámot. A második legnézettebb a Barátok közt keddi epizódja volt 758 ezres nézőszámmal, majd a hétfői RTL Híradó következett 750 ezer nézővel. A toplista negyedik helyére futott be a 653 ezer embert érdeklő Vigyázat, gyerekkel vagyok, ötödik pedig a hétfői Tények volt 649 ezres nézettséggel.

A két csatorna főműsoridős napi produkciói ilyen heti átlagokat értek el (18-49 évesek, átlagos share):
RTL Klub
Híradó – 18,9%
1 perc és nyersz – 17,5%
Éjjel-nappal Budapest – 18,2%
Barátok közt – 17,6%

TV2
Tények – 17%
Extrém Activity – 10,5%
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 11,7%

Ahogy látszik, RTL Klub műsorai kivétel nélkül megugrották a 15,6%-os főműsoridős csatornaátlagot. Heti átlagban pedig az RTL Híradó közel 2 százalékponttal vezet a Tények előtt. A TV2-n a Vigyázat, gyerekkel vagyok nagyjából hozta a TV2 esti átlagát, az Extrém Activity viszont picit alatta maradt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201720het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:
hetitop201720hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Nicolas Cage és Oz Perkins új filmje érkezik a mozikba

A szélsőséges szerepeiért imádott Nicolas Cage és a kortárs horror visszatérő színésznője, Maika Monroe macska-egér játékot űz Oz Perkins új horrorfilmjében, a Longlegs – A rémben.Lee Harkert (Maika Monroe), az ifjú és tehetséges FBI-ügynököt...

Erre érdemes figyelni a lakáshiteleseknek

Aki hitelfelvételben gondolkodik, annak gyakran merül fel a fejében a kérdés: hogyan védheti meg a családját egy esetleges váratlan életesemény esetén? Mi történhet akkor, ha az adós meghal, kiesik a jövedelme és a hitel...

Világméretű kezdeményezés a tiszta vízért

Három új ivóvíz kút épülhet Afrika vízkrízis sújtotta térségében a BWT tavaszi kezdeményezésének és a lelkes BWT közösségnek köszönhetően. A BWT, Európa vezető víztechnológiai vállalata az idei Víz világnapján nagyszabású kezdeményezéssel jelentkezett. Futásra invitálta...

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...