- Hirdetés -

Hatalmas buli volt a budapesti MTV EMA-n

|

- Hirdetés -

Az elfogadást ünnepelte 2021-ben MTV EMA díjátadó, amely újra élőben jelentkezett, egyenesen a magyar fővárosból. A Papp László Budapest Sportaréna adott otthont az európai díjátadó gálának november 14-én este: világszerte 180 ország nézői követhették élőben az eseményt. Színpadra lépett Ed Sheeran, az Imagine Dragons, a Måneskin, Yungblud és Maluma – többen közülük kategóriagyőztesként hagyták el fővárosunkat. A magyar előadók közül a hazai popszcéna új üstököse, Azahriah hozta el a legjobbnak járó díjat.

A szivárvány színeiben tündökölt az idei MTV EMA, hiszen a népszerű gála 2021-ben az LMBTQ+ közösségek elfogadásának témáját tűzte ki zászlajára. Ennek jegyében a zenecsatorna ismét egy stílusos és emlékezetes showműsorral készült, ahol a nemzetközi popszakma nagy és feltörekvő tehetségei egyaránt megjelentek egy-egy produkció vagy díjátadás erejéig. Így lehetett, hogy a magyarországi színpadon egymást váltotta az alternatív rock közkedvelt bandája, az Imagine Dragons, a reggaeton új királya, Maluma, valamint a folkzenészből a világ egyik legnagyobb popsztárjává avanzsált Ed Sheeran.

Ahogy azt az MTV EMA esetében megszokhatták a nézők, az európai díjátadó szobrait ezúttal is a közönség szavazatai alapján osztották ki, így a legnagyobb rajongótáborral rendelkező előadók, valamint a legtehetségesebb új arcok egyaránt megkaphatták a nekik járó elismerést. A „Legjobb előadó” és a „Legjobb dal” díját Ed Sheeran nyerte, aki új albumának Bad Habits című slágerét adta elő a színpadon.

Négy szobrot zsebelt be a dél-koreai fiúcsapat, a BTS, akik a „Legjobb pop előadó”, a „Legjobb K-pop”, a „Legjobb csoport” és a „Legjobb rajongótábor” díjakat érdemelték ki. Maluma a „Legjobb latin előadó”, a házigazdaként tündöklő Saweetie pedig a „Legjobb új előadó” kategóriában nyerte el a díjat. Doja Cat és SZA együttműködésének gyümölcse, a Kiss Me More lett a „Legjobb kollaboráció”, míg David Guetta – aki tavaly a Széchenyi fürdőben nyomott hihetetlen szettet – idén is magáénak tudhatja a „Legjobb elektronikus eladó” kategória szobrát.

A szigorú egészségügyi előírások mentén megrendezett eseményen mutatta be új dalát az Imagine Dragons is, míg a „Legjobb rock előadó” díját elnyerő Måneskin csapata látványos pirotechnikával fokozta a hangulatot első MTV EMA fellépésén. Emellett az európai díjátadó történelmében először egy transznemű előadó is színpadra lépett Kim Petras személyében.

A változásért tevők szobrát, az MTV EMA Generation Change díjat a show történetében most először adták át főműsoridőben. A zenecsatorna idén öt fiatal aktivistát tartott méltónak az elismerésre: összeköti őket, hogy szenvedélyesen és kitartóan küzdenek az LMBTQ+ közösséget ellehetetlenítő törvények ellen. A díjazottak között a Budapest Pride elnökségi tagja, Radványi Viktória is helyet kapott.

Az MTV EMA hagyománya, hogy az európai országok saját győztest is avatnak. 2021-ben mindenkit maga mögé utasított Azahriah, a magyar zenei élet egyik legizgalmasabb feltörekvő pop előadója. „Ez a díj megerősít abban, hogy három hónap koncertezés után jó úton járok. Az MTV EMA-s fellépés nagyon szép zárása ennek a félévnek, nagyon örülök, hogy átélhettem” – árulta el a díj 2021-es hazai győztese.

Az MTV EMA 2021 díjazottjainak teljes listája:

Legjobb magyar előadó
Azahriah

Legjobb előadó
Ed Sheeran

Legjobb pop előadó
BTS

Legjobb dal
Ed Sheeran – Bad Habits

Legjobb klip
Lil Nas X – MONTERO (Call Me By Your Name)

Legjobb kollab
Doja Cat ft. SZA – Kiss Me More

Legjobb új előadó
Saweetie

Legjobb elektronikus előadó
David Guetta

Legjobb rock előadó
Måneskin

Legjobb alternatív előadó
YUNGBLUD

Legjobb latin előadó
Maluma

Legjobb hip-hop előadó
Nicki Minaj

Legjobb K-pop előadó
BTS

Legjobb csapat
BTS

Legjobb Push előadó
Olivia Rodrigo

Legjobb rajongótábor
BTS

Videó Egy Jó Ügy Érdekében
Billie Eilish – Your Power

Már elérhető az MTV Hungary hivatalos Viber Community-je, ahol a rajongók nem csak a legfrissebb EMA újdonságokról értesülhetnek első kézből, de további szórakoztató tartalmakat is találnak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...

A Schaeffler-csoportnál folytatja Varró Balázs

Október közepétől Varró Balázs tölti be a Head of Communications and Branding pozíciót az autóipari és ipari beszállító Schaeffler-csoport magyarországi vállalatainál. Varró Balázs a Philip Morris-nál kezdett vállalati kommunikációval foglalkozni, ezt követően a Viasat...

A hirdetőknek is érdekük az árkorrekció

Sokkal optimistább forgatókönyvvel indulnak neki a 2022-es évnek a hirdetők, így jövőre is keresleti piacról beszélhetünk a televíziós reklámpiacon – mondja Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója, aki szerint a hirdetőknek is érdeke, hogy...

Magyarok a leggyorsabban fejlődő techcégek között

Idén három magyar társaság is különdíjat kapott a közép-európai Deloitte Technology Fast 50 programban, a Growth Stars és Impact Stars kategóriákban. A program a régió leggyorsabban fejlődő technológiai vállalkozásait mutatja be, amire idén minden...

Hibrid munkavégzéssel javult a belső kommunikáció

Jelentős informatikai fejlesztéseket és költségmegtakarítást, az IT részleggel való elégedettség növekedését hozta a hibrid munkavégzés bevezetése a Groupamánál. Az új kommunikációs módok és csatornák a belső kommunikációt hatékonyabbá és közvetlenebbé tették, ami abból is...

Nagy kihívásokat hoz az alapanyaghiány a kkv-knak

Új akadályokkal kell szembenézniük a kkv-knak - derül ki a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves eredményeiből. Tavaly a járvány közvetlen következményeként a kereslethiány okozott nehézségeket, mostanra viszont az anyaghiány jelent kihívást a kereslet...

Közösségi oldallal erősít a magyar kriptovaluta

Hazai viszonylatban kiemelkedő eredményeket ért el az indulását követő első két hónapban a legújabb magyar kriptovaluta. A privát értékesítési szakaszban, több mint 70 millió forintért vásároltak MST tokent a világ legkülönbözőbb pontjairól. Többek között...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Budapest az élen az élhetőségi rangsorban

A nyugati országrész és a főváros kedvezőbb helyzetét mutatja a Takarék Index 2021-es élhetőségi rangsora. Az összkép Budapesten a legkedvezőbb, de a veszprémi és a debreceni járás is az élmezőnyben szerepelt. Az elemzők azt vizsgálták,...

Hamarosan indul a Cartoon Network új sorozata

A Cartoon Network decemberben vadonatúj rajzfilmsorozatot mutat be, amelyben új helyzetben találkozhatunk olyan Hanna-Barbera-rajzfilmek szereplőivel, mint a Foxi Maxi, a Maci Laci, a Turpi úrfi, az Atom Anti vagy a Jonny Quest. Többükkel több...

Készlethiányt és áremelkedést hoz a chiphiány

Tovább súlyosbodik a globális chiphiány, az autóipar mellett begyűrűzött a számítástechnikai eszközök piacára is, súlyosan érintve azt. A kialakult helyzetnek számos oka van, köztük a koronavírus-járvány, amelynek hatására drasztikusan megnőtt a kereslet az elektronikai...

Fizetésemelésre számítanak a fiatalok

A dolgozó fiatalok majdnem kétharmada számít béremelésre a következő időszakban, 46 százalékuk az inflációnál alacsonyabb, 20 százalékuk viszont azt meghaladó emelést valószínűsít - derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A pesszimisták, vagyis a fizetéscsökkenésre...

Több ásványvíz és üdítő fogyott eddig, mint 2020-ban

Az ásványvizek, ízesített vizek, szénsavas üdítőitalok, gyümölcslevek és jegesteák forgalma 1912 millió liter volt az idén az első három negyedévben, 3 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, de így is 4 százalékkal elmaradt...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA