Hatalmas lehetőséget kapnak a Jófogáson hirdetők

Példa nélküli együttműködést indított Magyarországon a Jófogás és a Meta. A mostantól elérhető új funkciónak köszönhetően a magyar tulajdonú online apróhirdetési oldal felhasználói hirdetéseiket néhány kattintással belistázhatják a Facebook Marketplace felületére is – teljesen díjmentesen.

Az integráció célja, hogy a hirdetők egyszerűen, időt és energiát spórolva fokozhassák eladásra kínált dolgaik láthatóságát a két platform párhuzamos használatával. A lehetőség minden olyan aktív privát hirdető (magánszemély) számára elérhető, aki olyan kategóriában adott fel, vagy fog feladni hirdetést, amely megfelel a Meta hirdetési irányelveinek. A Facebook Marketplace-en való megjelenés feltétele például, hogy a Jófogásra feltöltött hirdetés tartalmazzon árat, fotót és részletes leírást is. A funkció nemcsak az új, hanem a már korábban feltöltött hirdetéseknél is aktiválható utólag.

A megoldás teljesen felhasználóbarát: a Facebook Marketplace-en való megjelenés nem igényli a Facebook-fiók és a Jófogás-fiók összekapcsolását, ugyanis a Marketplace-en is aktivált hirdetések mellett a Jófogáson regisztrált felhasználónév jelenik meg.

A funkció a Jófogás web és mobilweb felületén érhető el és a felhasználófiókon belül egy egyszerű jelölőnégyzet bepipálásával aktiválható, és kizárólag azok a hirdetések jelennek meg a Marketplace felületén, amelyeknél ezt a hirdető külön engedélyezi. A vásárlás és az üzenetváltás ezeknél az ajánlatoknál továbbra is a Jófogás rendszerén keresztül történik, amelyhez Jófogás-fiókra van szükség. Ugyanakkor ennek létrehozása akár egy Facebook-fiókkal is gyorsan és egyszerűen megoldható, így a két platform közötti átjárás zökkenőmentes.

Bizonyos hirdetési kategóriák – például autó-, ingatlan- és álláshirdetések, szolgáltatások, élő állatokkal kapcsolatos ajánlatok, valamint egyes szépségápolási és egészségügyi termékek – nem jeleníthetők meg a Facebook Marketplace-en. Emellett kizártak az ár nélkül, illetve „ingyen elvihető” megjelöléssel feltöltött hirdetések is.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Jófogás Magyarországon elsőként valósítja meg ezt az integrációt a Metával együttműködésben. Az új funkció bevezetése jól tükrözi elkötelezettségünket az innováció iránt, nyitottságunkat az újdonságokra. A Jófogás nemcsak reagál a piac változásaira, hanem aktívan formálja is a hazai online kereskedelmi platformok jövőjét. Azzal, hogy zökkenőmentes átjárást biztosítunk a Jófogás és a Facebook Marketplace között, tovább egyszerűsítjük a magánszemélyek közötti adás-vételt, és magasabb szintre emeljük a hirdetési élményt felhasználóink számára” - értékelte az együttműködést Várkonyi Balázs, a Jófogás ügyvezető igazgatója.