- Hirdetés -

Hatalmas tévét dobott piacra a Samsung

|

- Hirdetés -

A Samsung Európában is bemutatja az új, 98 colos QLED Q80C készüléket, amellyel tovább bővíti prémiumkategóriás termékportfólióját. Magyarországon július 10-től előrendelhető a készülék. Az új eszközzel még szélesebb választékot nyújt a felhasználók számára, hogy a képminőség és a formatervezés szempontjából is minél egyedibb megoldások közül választhassanak.

„Az elmúlt évek tendenciája azt mutatja, hogy a felhasználók egyre inkább a nagyobb képernyőket részesítik előnyben. A Samsungnál a készülékek tervezésekor és kivitelezésekor figyelembe vesszük visszajelzéseiket – mondta el Jose Barreiro-Lopez, a Samsung Europe Visual Display Office alelnöke. – A QLED termékcsaládunk új, nagyméretű tagja különösen izgalmas, még magával ragadóbb szórakozási élményt nyújt. A filmezés moziszintű élmény lehet, a sporteseményeket szinte úgy követhetjük végig, mintha a stadionban ülnénk, gaming közben pedig akár a játék részeseinek is érezhetjük magunkat. Az egyedi technológia új világot nyit a szórakozásban, miközben lenyűgöző képminőséget biztosít a magasabb szintű szórakozás érdekében.”

Bemutatkozik a 98 colos Q80C QLED TV

A Q80C a mesterséges intelligencia (MI) világát hozza el. A készülék Neural Quantum Processzor 4K felszereltséggel érkezik és az MI felskálázás technológiájával igazítja a képminőséget a szupernagy képernyőhöz, amelynek köszönhetően a megjelenített képek még mélyebbek és élesebbek lesznek. A Quantum HDR+ technológiának köszönhetően pedig a feketék sötétebbek, a fényerő magasabb, így a részletek jobban kivehetők. A Quantum Dot megoldással a felhasználok így a legvilágosabb jelenetektől kezdve, az erős színekkel teli képeken át, a lehető legtöbb tartalmat magas minőségben tekinthetik meg. A Samsung képernyőin megjelenő élénk színeket a PANTONE ellenőrzi. A Szemkímélő üzemmódra váltva csökkenthető a szem terhelése, így a felhasználók akár hosszú órákon keresztül is kényelmesen merülhetnek el kedvenc tartalmaikban. A Szemkímélő intelligens képbeállítási mód, amely a beépített fényérzékelő, valamint a napnyugtára-napfelkeltére vonatkozó információk alapján automatikusan állítja be a képernyő fényerejét és tónusát. Az esti órákban a Szemkímélő mód csökkenti a kék fény szintjét, így a képek melegebb tónusának köszönhetően kevésbé terhelhetik a szemet.

A Q80C Szupervékony kialakítása szinte bármilyen belső térhez illik. Lenyűgöző kávája letisztult látványt nyújt, miközben kiváló, prémium minőségű hangzást biztosít. A Q80C készülékbe épített Dolby Atmos hangszórók lenyűgöző hangminőséget biztosítanak, így a felhasználók 3D-moziszerű hangélménnyel élvezhetik kedvenc műsoraikat. A Mozgáskövető hangzás – OTS Lite - és a Q-Symphony funkció által a készülék hangszórói, a kompatibilis hangprojektorokkal, összehangolt, 360 fokos hangzást biztosítanak a felhasználók számára.

Minden kedvenced egy helyen

A 2023-as Samsung televíziók mindegyike Smart Hub funkcióval érkezik. Az intuitív felhasználói felület egyetlen platformon, kényelmesen teszi elérhetővé a szórakozás megannyi formáját. A játékok a Q80C Motion Xcelerator Turbo+ rendszeren zökkenőmentesen futnak, és a FreeSync Premium Pro funkciónak köszönhetően a felhasználók a HDR-játékok, a filmek és egyéb tartalmak lejátszása közben is megtapasztalhatják a nem mindennapi felhasználói élményt.

A Philips Hue Sync a szórakozás új dimenzióját nyújtja. Az együttműködés során a két vállalat olyan világítási beállítást alkotott, amely egyszerre magával ragadó és intelligens, miközben gyönyörűen szinkronizálható a tévézési- vagy játékélményekkel.

A Samsung 98” Q80C QLED TV július 10-én 10 órától előrendelhető Magyarországon a hivatalos értékesítés pedig várhatóan július 24-én indul. Akik a Samsung Webáruházában 2023. július 31-én, 9 óráig megrendelik a 98” Q80C QLED TV készüléket, azok egy ráadás Samsung HW-Q930C/EN hangprojektort kaphatnak. Emellett ugyanebben az időszakban élhetnek a ráadás 50.000 Ft-os készülékbeszámítási kedvezménnyel, ami a Samsung Webáruházban feltüntetett árból lesz levonva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A bankok már készen állnak az ingatlanhitelezésre

A nagy pénzügyi válság óta a leggyengébb évét zárja Közép-Kelet Európa ingatlanpiaca. A KPMG 10 országot felölelő kutatása szerint 2023 első három negyedévében a tranzakciók értéke mindössze a 2022-es forgalom 30 százalékát érte el....

Limitált kiadású ízzel csábít a Coca-Cola

J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerteA Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola...

Szerényebbek a magyar vállalkozónők

A férfi vállalkozók nagyobb hajlandóságot mutatnak a nagyobb és merészebb célok kitűzésére, míg a női vállalkozók többsége kevésbé nagyratörő célokkal is megelégszik – derült ki a Szemléletváltó vállalkozóiszemlélet- és készségfejlesztő mentorprogram kutatásából.Mindez azért is...

Hidegrázós sorozattal erősít az HBO Max

Mit érdemel az, aki megaláz egy áldozatot, majd maga is áldozattá válik egy hasonló zaklatási ügyben? Megtalálja az igazságot és vajon odaítélik neki? A Gyilkos típus című krimisorozatban egy ügyvédnő története elevenedik meg, aki...

Sztárcsapatok csapnak össze a Network4-en

A Network4 közvetíti vasárnap élőben a Chelsea - Liverpool Ligakupa-döntőt a Wembley Stadionból. A szurkolók kizárólag a MATCH4 műsorán és a NET4+ streamingszolgáltatón láthatják a két sztárcsapat összecsapását. A Network4 stábja már Londonban van,...

Digitális fronton erősít a hazai McDonald’s

A hazai McDonald’s célul tűzte ki, hogy az elmúlt években lerakott digitális alapokra építve olyan vezető omnichannel márkává váljon, amely hatékonyan köti össze a digitális és a fizikai világot, vendégei számára mindkét valóságban megteremtve...

Tovább növelte eladásait a Hisense

Több mint 25,9 millió eladott készülékkel, 2023-ban is a második helyet foglalta el a Hisense a legtöbb tévét értékesítő gyártók globális listáján. A vállalat a magyar piacon is jelentős bővüléssel zárta a tavalyi évet:...

A Vaterán is jól pörögnek a tévében látott kincsek

Néhány hete műkincsekkel és gyűjtői ritkaságokkal foglalkozó tévéműsorral jelentkezik az egyik hazai tévécsatorna minden hétköznap este: ennek adásaiban olyan régi tárgyakra licitálnak régiségszakértők és műtárgykereskedők, amelyekhez hasonló relikviák a Vaterán is elérhetők. A piactér...

Új vezetővel erősít a Prohuman

Februártól munkaerőkölcsönzési üzletágvezetőként folytatja munkáját a Prohuman csapatában Izsó Balázs. Az új vezető érkezésével a piacvezető magyar HR szolgáltató célja továbbra is az, hogy ahol csak lehet, a magyar munkaerőtartalék aktivizálásával kínáljon megoldást a...

Hosszabbított a Telekom Rékasi Tiborral

A Magyar Telekom Igazgatósága a 2024. február 22-i ülésén döntött Rékasi Tibor vezérigazgatói szerződésének meghosszabbításáról. Rékasi Tibort 2018. júliusában nevezték ki a Magyar Telekom vezérigazgatójának, mely megbízatást 2020. év végén további 3 évre meghosszabbították....
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Áremelkedés jöhet a klímapiacon

Tucatnyi hajó megtámadása elég volt a konténerhajózás költéségének megháromszorozására, ami jelentősen megnöveli a klímaberendezések szállítási költségét.Tavaly novemberben 700 dollár körüli áron lehetett egy tengeri egységkonténernyi árut Sanghajból Rotterdamba szállítani. Idén januárban már 3 ezer...

A bankok már készen állnak az ingatlanhitelezésre

A nagy pénzügyi válság óta a leggyengébb évét zárja Közép-Kelet Európa ingatlanpiaca. A KPMG 10 országot felölelő kutatása szerint 2023 első három negyedévében a tranzakciók értéke mindössze a 2022-es forgalom 30 százalékát érte el....

Limitált kiadású ízzel csábít a Coca-Cola

J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerteA Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola...

Szerényebbek a magyar vállalkozónők

A férfi vállalkozók nagyobb hajlandóságot mutatnak a nagyobb és merészebb célok kitűzésére, míg a női vállalkozók többsége kevésbé nagyratörő célokkal is megelégszik – derült ki a Szemléletváltó vállalkozóiszemlélet- és készségfejlesztő mentorprogram kutatásából.Mindez azért is...

Hidegrázós sorozattal erősít az HBO Max

Mit érdemel az, aki megaláz egy áldozatot, majd maga is áldozattá válik egy hasonló zaklatási ügyben? Megtalálja az igazságot és vajon odaítélik neki? A Gyilkos típus című krimisorozatban egy ügyvédnő története elevenedik meg, aki...
- Hirdetés -

Podcast

2023 a nemzetközi trendektől eltérő év volt itthon

Kezdjük jóslással az évet! Milyen trendek várhatóak 2024-ben a médiapiacon, a reklámköltések vonalán és merre tart a rendezvénypiac? A február 14-ei Business Lounge műsorvezetői és meghívottjai - Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője...

A rádió a fantáziát indítja be

A rádió értelméről, jelenéről és jövőjéről folyt a diskurzus a Business Lounge december 19-ei adásának első felében, méghozzá a MiértRádió iparági összefogás vezetője, Nagy Marcell segítségével. Majd pedig Guzsaly Péter, a Skool partnerkapcsolati vezetője...

Az emberek érzik, milyen értékkel bír az élelmiszer

A pazarlás és az adományozás témaköre karácsonykor kéz a kézben jár az élelmiszervállalatoknál, erről mesélt a Business Lounge december 6-ai adásában Kazatsay Eszter, a Penny Magyarország kommunikációs vezetője és Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank...

Don't Miss

Továbbvisszük, amit megálmodtunk

A függetlenné válással együtt szervezetileg is komoly változások történnek a FleishmanHillard Cafénál, többek között új üzletágakat indítanak – mondta el Balaton Anita. A FleishmanHillard régi-új ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy...

Sokba kerülhet a márkaépítés a mesterséges intelligenciával

Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia (MI), amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak. Ezzel párhuzamosan azonban mind hangosabban kongatják a vészharangokat is, miszerint nem árt vigyázni az új technológiával. Utánajártunk, milyen hátulütői...

Állandó trendkövetési kényszer

A technológiai fejlődéssel és a folyton változó fogyasztói környezettel állandó a trendkövetési kényszer – többek között ez derült ki a hazai és külföldi reklámokhoz és filmekhez gyártási, tervezési és fejlesztési szolgáltatásokat nyújtó 235 Productions...

Nem unatkoztunk egy percet sem

2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott...

Az idei évünket a dinamizmus fogja meghatározni

A nagy márkáink fejlesztése mellett olyan tartalmi szolgáltatásokat biztosítani partnereinknek és az olvasóknak, amelyek maradandó élményhez juttatják őket - mondta el az idei terveik kapcsán Vági Róbert. A Central Médiacsoport vezérigazgató-helyettese a Marketing&Media magazinnak...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Karbonlábnyom-számlálóval zöldít a Hello Agency

A Hello Agency a jövőben az árak mellett a rendezvények karbonlábnyomát is feltünteti az ajánlataiban, hogy több, fenntarthatóság szempontját is figyelembe vevő alternatívát is tudjon nyújtani ügyfelei számára. A 25 éves rendezvényszervezői múltra visszatekintő...

Új fejlesztés segíthet a karbonlábnyomunk megismerésében

Az innovatív norvég startup, a Carbon Centrum új befektetője, az EIT InnoEnergy égisze alatt folytathatja a CarbonID fejlesztését. A platformot arra hozták létre, hogy az autonóm módon kövesse a vállalati dolgozók CO2 kibocsátását (Scope...

Újabb kihívásokat hoz a hazai cégeknek az Unió rendelete

Alig egy éve maradt a vállalatoknak arra, hogy felkészüljenek az Európai Unió erdőirtás megfékezését célzó rendeletének (EUDR) végrehajtására. A szabályozás új kötelezettségeket ró valamennyi cégre, amelyek egy jól meghatározott termékkörrel, illetve az ezekből az...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....