• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Hatalmas változások az Ersténél
  • Brand
  • Marketing

Hatalmas változások az Ersténél

2023. január 30.

A pénzintézet megújult marketing stratégiájának középpontjában a szerethető bankolás áll, ami az egyszerűbb kommunikációban, a fiókok átalakításában és az új arculatban is megjelenik. 2023-tól modernebb a logó, színesebb és életszerűbb a képi világ, a szövegeket pedig a hétköznapi nyelvhez igazítja a bank, hogy ezzel is segítse az ügyfeleket.

A bankolás mindenkié. Az Erstét több mint 200 éve azért alapították, hogy bárki számára elérhetővé tegyék azokat a pénzügyi szolgáltatásokat, amiket korábban csak kevesek értek el. A cél azóta sem változott, és erre épít az Erste új marketing stratégiája is, amely emberibbé, szerethetővé kívánja tenni a pénzügyeket. „Nem félünk eltérni a megszokottól. Meg szeretnénk mutatni, hogy az ember a bankját szeretheti is. Ehhez közelebb kell hoznunk a bankolást az emberekhez minden szempontból.” – hangsúlyozta Blaumann Debóra, az Erste marketing és PR területének vezetője. Kiemelte: ez az új szellemiség nem csak a bank megjelenésében, de az ügyfelekkel folytatott kommunikációjában és a szolgáltatásaiban is megjelenik majd.

A bonyolult procedúrák, jogi nyelvezet és a témát általánosan körbelengő tabu miatt a pénz kezelése sokak szemében még ma is inkább fejfájásnak számít, ezért a legtöbben nem akarnak vagy mernek segítséget kérni. Az Erste ezen szeretne változtatni, megmutatni, hogy lehet ezt másképp is csinálni. A régi elvekre építve, modernebb köntösben érthetővé és életszerűvé kell tenni a pénzügyek kezelését. Ahhoz, hogy az emberek bátrabban forduljanak a bankhoz, közelebb kell hozni azt a mindennapi élethez – erre pedig az Erstének több ötlete is van.

Az Erste már több mint két éve azon dolgozik, hogy világosan beszéljen: közérthetően, zsargonoktól mentesen magyarázza el ügyfeleinek, mit ajánl, mintha csak saját családtagjainknak beszélnénk a pénzügyekről.

Figyelve arra, hogy sok ügyfél nem szívesen tárgyal a pénzügyekről egy nagy, nyílt térben, mindenki előtt, az Erste új fiókjait már úgy alakította ki, hogy kisebb tárgyalókba elvonulva lehet beszélgetni a tanácsadókkal. Itt a tanácsadók az ügyfél mellett ülve, személyre szabottan, az ügyfél pénzügyi helyzetéhez igazodva adnak tanácsokat.

A cél, hogy a bankolás mindenki életébe könnyen és kényelmesen beilleszthető legyen: akár kutyasétáltatás közben is beugorhatunk egyes fiókokba, a George weben és az applikáció segítségével szinte már helytől és időtől függetlenül online nyithatunk számlát, fektethetünk be vagy igényelhetünk személyi kölcsönt.

A tavaly elindult változást ezentúl a bank megjelenése is tükrözi. Az Erste Bank Hungary például mostantól egyszerűen csak Erste lesz, ezzel is igazodva a hétköznapi szóhasználathoz és jobban képviselve az Erste összes többi, a kereskedelmi bankon túlmutató, termékeit és szolgáltatásait. Emellett az Erste Csoport arculatát is teljesen modernizálták, amely 2023-tól a digitális korba lép. A monokróm logóval és a nyolc új dizájnszínnel kombinálva az Erste megjelenése frissebbé, modernebbé válik a jövőben, valamint tükrözi a George online banki platform szerethető dizájnját is. Az eredmény egy olyan arculat, amely minden csatornán és országban egységes márkaélményt teremt, hiszen Magyarország mellett az Erste Csoport más országaiban Ausztriában, Horvátországban, Csehországban, Romániában, Szerbiában és Szlovákiában is megjelenik. Az ügyfelek így mindenütt felismerik jól bevált, megbízható bankjukat. Az új bankfiókok, így a készülő budapesti Corvin Palace fiók a Blaha Lujza téren természetesen már az új arculattal várja majd az ügyfeleket, de a többi fiók is fokozatosan megújul, és a bank honlapja, digitális felületei is modernebb külsőt kapnak az év során.

Olvasta már?

Még több darts jön a Sport TV-n

Pezsgős projektben a KNK

Jönnek a streamingszolgáltatóknál is a korhatárkarikák

  • Címkék
  • bank
  • Erste
  • logó
  • marketing stratégia
Facebook
Email
    Előző cikkÚjranyit az ország legnagyobb szállodája
    Következő cikkRekordbevételről számolt be az LG
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Európa legjobbja lett a budapesti karácsonyi vásár

    Exkluzív sörkaland Budapesten

    Felpöröghet az olcsóbb lakások piaca

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Ezért kell figyelni a Z generációsokra a munkahelyeken

    Kutatás 2025. december 9.
    A Z generáció egyértelmű elvárásokkal lép a munkaerőpiacra, amelyek túlmutatnak a fizetésen. Első helyen szerepel a jóllét és a mentális egészség, a rugalmas munkaidő, valamint az értelmes munka, amely összhangban áll saját értékeikkel.A globális...

    Szemléletváltás a nagyvállalatoknál

    Kutatás 2025. december 9.
    A hazai nagyvállalatok többsége továbbra is fontosnak tartja munkavállalóik fejlesztését és motiválását, ugyanakkor érzékelhető trendváltozás mutatkozik a képzések, valamint a béren felüli juttatások, élmények biztosításában az utóbbiak javára. A K&H nagyvállalati növekedési index legfrissebb,...

    Megvan az Umbrella németországi vezetője

    Karrier 2025. december 9.
    Tovább erősíti németországi jelenlétét az Umbrella, a mesterséges intelligencia (MI) és hibrid technológiákra épülő film-, utómunka- és animációs vállalat Melanie Scharlau-t bízta meg a németországi piac stratégiai és operatív vezetésével. Scharlau 2025. december 1-től...

    Így lehet stresszmentes a karácsony

    Kutatás 2025. december 9.
    A lakosság többsége fontosnak tartja, hogy előre felkészüljön a karácsonyi kiadásokra – derül ki a Provident Pénzügyi Zrt. friss felméréséből. A kutatás ugyanakkor arra is rámutat, hogy sokan csak eseti jelleggel tudják elkülöníteni az...

    Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

    Digital Center 2025. december 9.
    A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

    Digital Center

    Már a ruháinkat is a mesterséges intelligencia mossa

    Digital Center 2025. december 9.
    A mai rohanó életben egyre nagyobb igényünk van olyan megoldásokra, amelyek időt spórolnak, kímélik a ruháinkat és közben a környezetet is. A modern mosási-szárítási technológiák fejlődése ma már lehetővé teszi, hogy kevesebb energiával, kevesebb...

    A magasabb fizetésért érteni és használni is tudni kell az AI-t

    Digital Center 2025. december 8.
    A napi szinten generatív mesterséges intelligenciát használó munkavállalók magasabb fizetést, nagyobb munkahelyi biztonságot és termelékenységet tapasztalnak – miközben a globális munkaerő egyharmada rendszeresen túlterheltnek érzi magát. A PwC idei Global Workforce Hopes and Fears...

    Tévhitek tartják vissza a vállalkozásokat a rendszerszintű AI-alkalmazástól

    Digital Center 2025. december 3.
    Miközben az Európai Unió AI Act szabályozásának kulcsfontosságú rendelkezései már 2025 folyamán hatályba léptek, Magyarország Mesterséges Intelligencia Stratégiája pedig 2030-ra a régiós élmezőnybe pozicionálná a hazai gazdaságot, a magyar kis- és középvállalkozások több mint...

    A 4iG Csoport megvásárolta a Netfone Telecomot

    Digital Center 2025. december 2.
    A 4iG Csoport távközlési portfólióját összefogó 4iG Távközlési Holding Zrt. 2025 nyarán írt alá adásvételi szerződést a dinamikusan növekvő országos virtuális mobilszolgáltató, a Netfone Telecom Távközlési és Szolgáltató Kft. 99 százalékának megvásárlásáról.A tranzakciót a...

    Felelős AI-használat az ingatlanpiacon

    Digital Center 2025. december 1.
    Új korszak kezdődik az ingatlanszakmai digitalizációban és a Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) közzétette legújabb globális szabványát. Az előírás támogatja a mesterséges intelligencia (AI) lehetőségeinek kiaknázását, ugyanakkor az emberi szakértelmet és az átláthatóságot...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat