• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap Brand Hatalmas változások az Ersténél
  • Brand
  • Marketing

Hatalmas változások az Ersténél

2023. január 30.

A pénzintézet megújult marketing stratégiájának középpontjában a szerethető bankolás áll, ami az egyszerűbb kommunikációban, a fiókok átalakításában és az új arculatban is megjelenik. 2023-tól modernebb a logó, színesebb és életszerűbb a képi világ, a szövegeket pedig a hétköznapi nyelvhez igazítja a bank, hogy ezzel is segítse az ügyfeleket.

A bankolás mindenkié. Az Erstét több mint 200 éve azért alapították, hogy bárki számára elérhetővé tegyék azokat a pénzügyi szolgáltatásokat, amiket korábban csak kevesek értek el. A cél azóta sem változott, és erre épít az Erste új marketing stratégiája is, amely emberibbé, szerethetővé kívánja tenni a pénzügyeket. „Nem félünk eltérni a megszokottól. Meg szeretnénk mutatni, hogy az ember a bankját szeretheti is. Ehhez közelebb kell hoznunk a bankolást az emberekhez minden szempontból.” – hangsúlyozta Blaumann Debóra, az Erste marketing és PR területének vezetője. Kiemelte: ez az új szellemiség nem csak a bank megjelenésében, de az ügyfelekkel folytatott kommunikációjában és a szolgáltatásaiban is megjelenik majd.

A bonyolult procedúrák, jogi nyelvezet és a témát általánosan körbelengő tabu miatt a pénz kezelése sokak szemében még ma is inkább fejfájásnak számít, ezért a legtöbben nem akarnak vagy mernek segítséget kérni. Az Erste ezen szeretne változtatni, megmutatni, hogy lehet ezt másképp is csinálni. A régi elvekre építve, modernebb köntösben érthetővé és életszerűvé kell tenni a pénzügyek kezelését. Ahhoz, hogy az emberek bátrabban forduljanak a bankhoz, közelebb kell hozni azt a mindennapi élethez – erre pedig az Erstének több ötlete is van.

Az Erste már több mint két éve azon dolgozik, hogy világosan beszéljen: közérthetően, zsargonoktól mentesen magyarázza el ügyfeleinek, mit ajánl, mintha csak saját családtagjainknak beszélnénk a pénzügyekről.

Figyelve arra, hogy sok ügyfél nem szívesen tárgyal a pénzügyekről egy nagy, nyílt térben, mindenki előtt, az Erste új fiókjait már úgy alakította ki, hogy kisebb tárgyalókba elvonulva lehet beszélgetni a tanácsadókkal. Itt a tanácsadók az ügyfél mellett ülve, személyre szabottan, az ügyfél pénzügyi helyzetéhez igazodva adnak tanácsokat.

A cél, hogy a bankolás mindenki életébe könnyen és kényelmesen beilleszthető legyen: akár kutyasétáltatás közben is beugorhatunk egyes fiókokba, a George weben és az applikáció segítségével szinte már helytől és időtől függetlenül online nyithatunk számlát, fektethetünk be vagy igényelhetünk személyi kölcsönt.

A tavaly elindult változást ezentúl a bank megjelenése is tükrözi. Az Erste Bank Hungary például mostantól egyszerűen csak Erste lesz, ezzel is igazodva a hétköznapi szóhasználathoz és jobban képviselve az Erste összes többi, a kereskedelmi bankon túlmutató, termékeit és szolgáltatásait. Emellett az Erste Csoport arculatát is teljesen modernizálták, amely 2023-tól a digitális korba lép. A monokróm logóval és a nyolc új dizájnszínnel kombinálva az Erste megjelenése frissebbé, modernebbé válik a jövőben, valamint tükrözi a George online banki platform szerethető dizájnját is. Az eredmény egy olyan arculat, amely minden csatornán és országban egységes márkaélményt teremt, hiszen Magyarország mellett az Erste Csoport más országaiban Ausztriában, Horvátországban, Csehországban, Romániában, Szerbiában és Szlovákiában is megjelenik. Az ügyfelek így mindenütt felismerik jól bevált, megbízható bankjukat. Az új bankfiókok, így a készülő budapesti Corvin Palace fiók a Blaha Lujza téren természetesen már az új arculattal várja majd az ügyfeleket, de a többi fiók is fokozatosan megújul, és a bank honlapja, digitális felületei is modernebb külsőt kapnak az év során.

Olvasta már?

Még több darts jön a Sport TV-n

Pezsgős projektben a KNK

Jönnek a streamingszolgáltatóknál is a korhatárkarikák

  • Címkék
  • bank
  • Erste
  • logó
  • marketing stratégia
Facebook
Email
    Előző cikkÚjranyit az ország legnagyobb szállodája
    Következő cikkRekordbevételről számolt be az LG
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    Nagyot mentek az IPRA-n a Lounge PR kampányai

    Kiderült, mennyire hatékony a retail media

    Fesztivállá nőtte ki magát a Depeche Mode buli

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Így hozd ki a legtöbbet a nyárból a mobiloddal

    Média 2025. július 1.
    Nyáron minden egyszerűbb. Felkerekedünk, magunkhoz kapjuk a telefonunkat, és irány a Balaton. De egy igazán jó hétvégéhez ma már nem csak napfény – hanem néhány jól megválasztott applikáció is szükséges. A HONOR 400 széria...

    A TV2-től az Indamediához igazol Csikesz Erika

    Karrier 2025. július 1.
    Csikesz Erika, a TV2 Csoport korábbi értékesítési és digitális igazgatója az Indamediahoz tartozó DisplayNOW Zrt. vezérigazgatójaként folytatja karrierjét. A szakember augusztus 1-én érkezik a céghez. A vezető szakember, aki 2019 óta töltötte be a TV2...

    Visszatért a Telexhez Lovas Gergő

    Karrier 2025. július 1.
    Július elsejétől újra a Telexnél dolgozik Lovas Gergő, a híroldal volt munkatársa. A newsroom vezetése mellett az ügyeleti rendszer átalakításán is dolgozik majd, hogy még gördülékenyebben működjön a szerkesztőség. (kiemelt fotón Lovas Gergő, forrás: Telex/Ajpek...

    Nagyot mentek az IPRA-n a Lounge PR kampányai

    Marketing 2025. július 1.
    A Lounge Group PR-divíziójaként működő Lounge Communication idén öt kategóriában is győzelmet aratott a nemzetközi PR-szakma legrangosabb elismerésének számító IPRA Golden World Awards (GWA) eredményhirdetésén. A Bolt taxi, az MVM Csoport és a Budapest...

    Kiderült, mennyire hatékony a retail media

    Marketing 2025. július 1.
    A vásárlók negyede tartja hasznosnak a retail média hirdetési módszereket, és egyharmaduk a termékajánlókat tartja a legfigyelemfelkeltőbbnek – derül ki a PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatásából, melynek során azt mérték...

    Digital Center

    Így vigyáz az adatainkra a Samsung

    Digital Center 2025. június 30.
    A Galaxy eszközök olyan mesterséges intelligencia technológiákkal érkeznek, amelyek középpontjában a felhasználó személyes adatainak védelme áll. A Galaxy AI-t arra tervezték, hogy a felhasználói kéréseket megelőzve megértse az egyéni szükségleteket – legyen szó a...

    Elképesztő megoldásokkal segíti az alvást a Samsung

    Digital Center 2025. június 28.
    A Samsung légkondicionálók „Good Sleep” (szép álmokat) üzemmódja, amely az alvási fázisokhoz igazodva szabályozza a hőmérsékletet, a zavartalan pihenést támogathatja. A vállalat továbbfejlesztette ezt a funkciót, így a felhasználók összekapcsolhatják klímaberendezésüket Galaxy Watch okosóráikkal...

    Olcsóbb tarifacsomagokat vezet be a One

    Digital Center 2025. június 27.
    A One Magyarország legújabb tarifái egyszerűbbé, átláthatóbbá és mindenki számára elérhetővé teszik a korlátlanság valamely formáját – legyen szó beszélgetésről, internetezésről vagy akár mindkettőről. Az új tarifacsomagok kedvezőbb díjszabással érhetők el, mint az elmúlt...

    Személyes adatainkat féltjük a mesterséges intelligenciától

    Digital Center 2025. június 26.
    Az okos technológiák és a mesterséges intelligencia egyre növekvő térnyerésével párhuzamosan előtérbe kerül az adatbiztonság kérdése: a Samsung friss felmérése szerint 10-ből 9 európai – a válaszadók 88 százaléka – fejezi ki aggodalmát személyes...

    Új magyar app segít a munkavállalóknak

    Digital Center 2025. június 25.
    A munkahelyi mentális egészség kérdése egyre nagyobb kihívást jelent a vállalatok számára, hiszen miközben az alapvetően meghatározza a szervezet teljesítményét, a munkaerőpiacon mind nagyobb súllyal jelenlévő Z generáció már komoly elvárásokkal fordul a cégek...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat