- Hirdetés -

Hatalmasat nőtt az új magyar kriptovaluta

|

- Hirdetés -

Már két hete elérhető az első magyar törzsvásárlói kriptovaluta, a BVC Token. A digitális fizetőeszköz kezdeti értékéhez képest a csúcsponton 13 000 százalékos növekedést ért el, s mostanra 130-szorosára nőtt az árfolyama. Ez azt jelenti, hogy az első holderek között akad olyan, aki egy pizza árát befektetve akkora hozamra tett szert, hogy ma egy használt autó értékével vetekszik.

Törzsvásárlói és pontgyűjtő programok mintájára jött létre egy új magyar kriptovaluta, a BVC Token. A Beva Chip Kft. és a Hungarian Vizsla Inu (HVI) nevű népszerű digitális fizetőeszköz együttműködéséből származó valuta az első két hetének végére a kezdeti értékhez képest 130-szorosára nőtt. A növekedés százalékban kifejezve a csúcsponton 13 000 százalékos volt, s jelenleg még csak 300 darab holdere van a digitális fizetőeszköznek.

Pizzából használt autó

Az eddigi befektetők nagyrésze biztosan örömmel nézegeti az online pénztárcáját, ugyanis a számok szépen kúsznak felfelé. Az első holderek között akad olyan, aki egy pizza árát befektetve akkora hozamra tett szert, hogy ma egy használt autó értékével vetekszik a kriptotárcája. A tranzakciók teljesen transzparensek és mindenki számára láthatóak, így számszerű példák is akadnak. Volt, aki 50 dollárért vásárolt BVC Tokent, majd másfél millió forintot realizált két hét alatt és még csak nem is a teljes befektetését váltotta vissza.

Nincs más lehetőség, mint haladni a korral

Magyarországon még csak nagyon kevés vállalkozás használ a mindennapokban kriptovalutákat. A Be-Va Chip Kft. mégis belevágott.

„Régóta foglalkozunk a kriptopiaccal, a decentralizáltság miatt szerintünk ez a jövő és egy informatikai cég tulajdonosaként nincs is más lehetőség, mint haladni a korral és az új dolgokat integrálni a mindennapokba” - mondta Varga Zoltán, a Be-Va Chip Kft. és Cryptochip Kft. ügyvezető igazgatója.

A cég egyfajta törzsvásárlói programként vezeti be a tokent, mert úgy érzi ezzel többet tud adni a konkurenciánál.

„Tudjuk, hogy az elégedett vevőket a törzsvásárlói programok érdeklik. A törzsvásárlói kedvezményt szeretnénk loyalty programra váltani, amihez elengedhetetlen a BVC Token. Célunk, hogy a többi webáruház is elfogadja, így akár átruházható is és nem jár le, mint az ajándékutalványok egyébként nagy része, amit nem váltanak be, sőt ellentétben a lejárattal, ha sokáig nem váltják be, akkor az értéke is növekedhet” – tette hozzá Varga Zoltán.

Nagy növekedést várnak

A BVC Token még nagyon az elején jár, de mivel emelkedő potenciál van a kriptopiacon és hatalmas az érdeklődés, ezért a valuta alkotói reálisnak gondolják, hogy akár befektetésként is hasznos lehet a tulajdonlása.

"Ahogy minden hasonlóba, úgy ebbe is az elején érdemes belevágni, ugyanis a kriptovaluták esetében nem csak duplázásról lehet beszélni, hanem száz vagy ezerszereződésről. A növekedést a 'kriptoszűz befektetők' adják, akik frissen estek bele a kriptó világába és szerencsére hosszútávon hisznek a projektben, hiszik ahogy mi is, hogy ez egy jó dolog amit csinálunk, mint befektetés mint támogatások szintjén” – mondta Kádár Dániel, a Hungarian Vizsla Inu gazdasági és jótékonysági menedzsere.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Startupokat támogat a Toyota

Kilenc döntősből öt nyertes vállalkozás került kiválasztásra a Toyota második Startup Accelerator programjában amelyek a ’Mobilitás mindenkinek’ és a ’Fenntarthatóság’ területén rukkoltak elő innovatív megoldásokkal. Az elmúlt hónapokban neves és sikeres vállalkozók és a...

Háromezer gyermeknek segített a Nők Lapja

Tavaly hívta életre Te is hős vagy! elnevezésű CSR-kezdeményezését a Central Médiacsoport. A jótékonysági projekt keretében a kiadó vezető magazinja, a Nők Lapja az olvasókkal közös gyűjtést szervezett hátrányos helyzetű gyermekek javára. A kampány...

Gyermekpszichiátriát támogat a Libri

Már él és fogadja a felajánlásokat az a link, amelyen keresztül a vásárlók 200 forinttal, vagy más, egyedi összeggel járulhatnak hozzá a Vadaskert Gyermek- és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancia munkájához. A segítség nem is...

Látványosan nőtt a házhoz szállítások száma

2021 az online kereskedelem és a házhoz szállításos rendelések robbanásszerű növekedésének éve volt. A pandémia harmadik hullámának hatására tavasszal 70 százalékkal több házhoz szállításos rendelés teljesült az azt megelőző két hónaphoz képest, a mesterséges...

Így vibereztünk 2021-ben

A magyarok összesen 230 millió hívást indítottak, 26 millió órát töltöttek beszélgetéssel és másodpercenként átlagosan 200 üzenetet küldtek a 2021-es évben – derül ki a Rakuten Viber felméréséből. Leggyakrabban a népszerű ünnepek alatt -...
Brand Safety laptop

Magyar fejlesztésű program segíti a látássérülteket

Látássérülteken segít egy szövegeket hangfájlokká konvertáló, magyar fejlesztésű program. A Dramatizált Elektronikus könyvszerkesztő és Hangoskönyv konvertáló (DEX) szoftver az Informatika a Látássérültekért Alapítvány legújabb innovációja. Az előző verzióhoz képest a mostani fejlesztés képes a...

Lemaradóban a hazai startup ökoszisztéma

Bár viszonylag jó éve volt tavaly a hazai startup ökoszisztémának, régiós összevetésben mégis egyre nagyobb lemaradásban vannak a magyar sikertörténetek – írja elemzésében a Startup Hungary. A szervezet idén ismét elkészíti jelentését a szektorról,...

Yettel. néven folytatja a Telenor

Március elsejétől Yettel Magyarország Zrt. - röviden Yettel – néven folytatja a Telenor Magyarország – jelentette be a távközlési cég. A változtatás az ügyfeleket nem érinti, de jön majd egy új applikáció, illetve az...

Márkaérték: élen az Apple, jön fel a TikTok

Az Apple a világ legértékesebb márkája továbbra is a Brand Finance Global 500 rangsora szerint, az Amazont és a Google-t megelőzve. A leggyorsabban növekvő márka a TikTok lett, egy év alatt 215 százalékkal bővült...

A marketing nem öncélú, nem a marketingeseknek szól

Wilheim Gábor, marketing igazgató, Dreher Sörgyárak Zrt. - A COVID-járvány nagy csapást mért a vendéglátóiparra, sokáig zárva voltak az éttermek, szórakozóhelyek, pubok. Hogyan éltétek meg ezt az időszakot a Drehernél, nagyon visszaesett a forgalom? - A...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentős átalakulás előtt a munka világa

Jelentős átalakulás indult el a munkavégzés terén az elmúlt években, ami idén tovább erősödik, alapvetően befolyásolva a vállalatok működését. Mivel a munkavégzés már nem helyhez kötött, a rendszereknek és a biztonsági megoldásoknak alkalmazkodniuk kell...

Startupokat támogat a Toyota

Kilenc döntősből öt nyertes vállalkozás került kiválasztásra a Toyota második Startup Accelerator programjában amelyek a ’Mobilitás mindenkinek’ és a ’Fenntarthatóság’ területén rukkoltak elő innovatív megoldásokkal. Az elmúlt hónapokban neves és sikeres vállalkozók és a...

Háromezer gyermeknek segített a Nők Lapja

Tavaly hívta életre Te is hős vagy! elnevezésű CSR-kezdeményezését a Central Médiacsoport. A jótékonysági projekt keretében a kiadó vezető magazinja, a Nők Lapja az olvasókkal közös gyűjtést szervezett hátrányos helyzetű gyermekek javára. A kampány...

Gyermekpszichiátriát támogat a Libri

Már él és fogadja a felajánlásokat az a link, amelyen keresztül a vásárlók 200 forinttal, vagy más, egyedi összeggel járulhatnak hozzá a Vadaskert Gyermek- és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancia munkájához. A segítség nem is...

Látványosan nőtt a házhoz szállítások száma

2021 az online kereskedelem és a házhoz szállításos rendelések robbanásszerű növekedésének éve volt. A pandémia harmadik hullámának hatására tavasszal 70 százalékkal több házhoz szállításos rendelés teljesült az azt megelőző két hónaphoz képest, a mesterséges...
- Hirdetés -

CMO

A marketing nem öncélú, nem a marketingeseknek szól

Wilheim Gábor, marketing igazgató, Dreher Sörgyárak Zrt. - A COVID-járvány nagy csapást mért a vendéglátóiparra, sokáig zárva voltak az éttermek, szórakozóhelyek, pubok. Hogyan éltétek meg ezt az időszakot a Drehernél, nagyon visszaesett a forgalom? - A...

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA

Negyven percnyi reklámot nézünk naponta

2021 negyedik negyedévében naponta átlagosan 5 óra 14 percet töltöttünk a tévékészülékek előtt: a nők közel 5 és fél órát, míg a férfiak az átlagnál 18 perccel kevesebbet – derül ki a Nielsen Közönségmérés...