- Hirdetés -

Hatvanezer adag ételt kapott a Magyar Élelmiszerbank

|

A „Mindenkinek jut hely az asztalnál” kezdeményezésnek köszönhetően a Ben’s OriginalTM összesen közel hatvanezer adag étellel támogatta a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet 2022 első felében.

Véget ért a Ben’s Original és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közös jótékonysági programja. A „Mindenkinek jut hely az asztalnál” kezdeményezés adománygyűjtő kampánya két hétig futott a TESCO Magyarország üzleteiben. Az akciónak köszönhetően a Ben’s Original egy nagyszabású jótékonysági főzéssel, közel tízezer darabos termékadománnyal, valamint a TESCO Magyarországgal közös program ideje alatt eladott termékek árának 1+1 százalékával járult hozzá a nélkülözők étkeztetésének támogatásához. A kampány eredményeképpen összesen közel hatvanezer adag étel jutott el rászorulók részére a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közreműködésével.

 

„Hatalmas örömünkre szolgál, hogy idén is sikerrel folytatódott a MARS Magyarországgal közös, 2015 óta tartó partnerség. Fontos számunkra, hogy ne csak a kiemelt időszakokban, például karácsonykor, hanem egész évben fenn tudjuk tartani a támogatások mértékét. A Ben’s Original első féléves, összehangolt programja és adományozási akciója nagymértékben hozzájárult céljaink eléréséhez, az élelmiszercsomagokból ez alkalommal is az idősgondozásban élők, nagycsaládosok, hajléktalan emberek, fogyatékkal élők és mentális betegséggel élő emberek részesültek csakúgy, mint a tanodák növendékei vagy gyermekotthonok lakói”– mondta el Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesületének elnöke.

A MARS Magyarország 2015 óta több mint hatvanezer kiló élelmiszerrel segítette a rászorulókat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hálózatán keresztül. Emellett a TESCO Magyarországgal összefogva az elmúlt három év alatt közel 14 millió forint pénzadománnyal járultak hozzá az Élelmiszerbank étel- és életmentő munkájához, amiből az Egyesület több mint 150 000 élelmiszercsomagot osztott szét.

Hosszútávú partnerségük alkalmából az idei adománygyűjtő programot egy jótékonysági főzéssel indították a felek, amelyen 1000 adag melegétel készült rászorulók számára Ben’s Original alapanyagokból. A program második állomásaként leszállított, közel tízezer darabos Ben’s Original termékadomány az Egyesület partnerszervezeteinek segítségével többek között nélkülöző családokhoz, gyermekotthonokba, idősotthonokba, hajléktalan és fogyatékkal élő emberekhez jutott el. A félév lezárásaként pedig a TESCO Magyarországgal közös, kéthetes adománygyűjtő kampány során eladott rizskészítmények és mártások eladásából befolyt összeg, több mint félmillió forint az Élelmiszerbank élelmiszermentő és -osztó munkájához járult hozzá, további több tízezer nélkülözőt megsegítve.

 

„A Ben's Original, a világ első számú rizsmárkája büszke arra, hogy rizsételek rendkívül széles választékát kínálja, és világszerte azért is kezeskedünk, hogy a rosszul ellátott közösségek is hozzáférjenek azokhoz a tápláló ételekhez, amelyeket mindannyian megérdemlünk. – állítja Sófalvi Attila, a MARS Magyarország ügyvezető igazgatója.– Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy olyan lehetőségeket teremtsünk, amelyek mindenkinek helyet biztosítanak az asztalnál, ezért elkötelezettek vagyunk, hogy a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel 7 éve fennálló szoros partnerségünket évről évre megerősítsük.”

 

Az idei programsorozat aktív szereplője volt a márka hazai nagykövete, dr. Kis-Dobó Ági is, aki kétgyermekes családanyaként tisztában van azzal, mennyire fontos, hogy nap mint nap tápláló melegétel jusson a családi asztalra.

„Kedvenceim a Ben’s Original mártásai és „Máris kész” rizsei, mert ezek segítségével akkor is tudok ízletes meleg ebédet vagy vacsorát adni a családnak, ha épp nincsenek óráim a főzésre. Büszke vagyok, hogy részese lehettem ennek a kezdeményezésnek, és örülök, hogy ilyen sok nélkülöző emberen tudtunk segíteni.”

A Ben’ Original mártások nemcsak Ági kedvencei, a kéthetes adománygyűjtő program ideje alatt ezek voltak a legkeresettebb Ben’s Original termék a TESCO Magyarország üzleteiben. Első helyen végeztt az ananászos édes-savanyú mártás, amelyet a zöldséges édes-savanyú és a csípős-szecsuáni mártás követett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...