- Hirdetés -

Hatvanezer adag ételt kapott a Magyar Élelmiszerbank

|

- Hirdetés -

A „Mindenkinek jut hely az asztalnál” kezdeményezésnek köszönhetően a Ben’s OriginalTM összesen közel hatvanezer adag étellel támogatta a Magyar Élelmiszerbank Egyesületet 2022 első felében.

Véget ért a Ben’s Original és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közös jótékonysági programja. A „Mindenkinek jut hely az asztalnál” kezdeményezés adománygyűjtő kampánya két hétig futott a TESCO Magyarország üzleteiben. Az akciónak köszönhetően a Ben’s Original egy nagyszabású jótékonysági főzéssel, közel tízezer darabos termékadománnyal, valamint a TESCO Magyarországgal közös program ideje alatt eladott termékek árának 1+1 százalékával járult hozzá a nélkülözők étkeztetésének támogatásához. A kampány eredményeképpen összesen közel hatvanezer adag étel jutott el rászorulók részére a Magyar Élelmiszerbank Egyesület közreműködésével.

 

„Hatalmas örömünkre szolgál, hogy idén is sikerrel folytatódott a MARS Magyarországgal közös, 2015 óta tartó partnerség. Fontos számunkra, hogy ne csak a kiemelt időszakokban, például karácsonykor, hanem egész évben fenn tudjuk tartani a támogatások mértékét. A Ben’s Original első féléves, összehangolt programja és adományozási akciója nagymértékben hozzájárult céljaink eléréséhez, az élelmiszercsomagokból ez alkalommal is az idősgondozásban élők, nagycsaládosok, hajléktalan emberek, fogyatékkal élők és mentális betegséggel élő emberek részesültek csakúgy, mint a tanodák növendékei vagy gyermekotthonok lakói”– mondta el Cseh Balázs, a Magyar Élelmiszerbank Egyesületének elnöke.

A MARS Magyarország 2015 óta több mint hatvanezer kiló élelmiszerrel segítette a rászorulókat a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hálózatán keresztül. Emellett a TESCO Magyarországgal összefogva az elmúlt három év alatt közel 14 millió forint pénzadománnyal járultak hozzá az Élelmiszerbank étel- és életmentő munkájához, amiből az Egyesület több mint 150 000 élelmiszercsomagot osztott szét.

Hosszútávú partnerségük alkalmából az idei adománygyűjtő programot egy jótékonysági főzéssel indították a felek, amelyen 1000 adag melegétel készült rászorulók számára Ben’s Original alapanyagokból. A program második állomásaként leszállított, közel tízezer darabos Ben’s Original termékadomány az Egyesület partnerszervezeteinek segítségével többek között nélkülöző családokhoz, gyermekotthonokba, idősotthonokba, hajléktalan és fogyatékkal élő emberekhez jutott el. A félév lezárásaként pedig a TESCO Magyarországgal közös, kéthetes adománygyűjtő kampány során eladott rizskészítmények és mártások eladásából befolyt összeg, több mint félmillió forint az Élelmiszerbank élelmiszermentő és -osztó munkájához járult hozzá, további több tízezer nélkülözőt megsegítve.

 

„A Ben's Original, a világ első számú rizsmárkája büszke arra, hogy rizsételek rendkívül széles választékát kínálja, és világszerte azért is kezeskedünk, hogy a rosszul ellátott közösségek is hozzáférjenek azokhoz a tápláló ételekhez, amelyeket mindannyian megérdemlünk. – állítja Sófalvi Attila, a MARS Magyarország ügyvezető igazgatója.– Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy olyan lehetőségeket teremtsünk, amelyek mindenkinek helyet biztosítanak az asztalnál, ezért elkötelezettek vagyunk, hogy a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel 7 éve fennálló szoros partnerségünket évről évre megerősítsük.”

 

Az idei programsorozat aktív szereplője volt a márka hazai nagykövete, dr. Kis-Dobó Ági is, aki kétgyermekes családanyaként tisztában van azzal, mennyire fontos, hogy nap mint nap tápláló melegétel jusson a családi asztalra.

„Kedvenceim a Ben’s Original mártásai és „Máris kész” rizsei, mert ezek segítségével akkor is tudok ízletes meleg ebédet vagy vacsorát adni a családnak, ha épp nincsenek óráim a főzésre. Büszke vagyok, hogy részese lehettem ennek a kezdeményezésnek, és örülök, hogy ilyen sok nélkülöző emberen tudtunk segíteni.”

A Ben’ Original mártások nemcsak Ági kedvencei, a kéthetes adománygyűjtő program ideje alatt ezek voltak a legkeresettebb Ben’s Original termék a TESCO Magyarország üzleteiben. Első helyen végeztt az ananászos édes-savanyú mártás, amelyet a zöldséges édes-savanyú és a csípős-szecsuáni mártás követett.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...

A 24.hu-n mutatják be a Compact TV új dokumentumfilm-sorozatát

A sorozat hét szereplőn és hét történeten keresztül mutatja be, hogyan látják a világot a mai huszonévesek. Mind más háttérrel és életfelfogással rendelkeznek, ám sok szempontból nagyon hasonló kérdésekkel találják szembe magukat a felnőtté...

Saját stúdiót épített a Ringier

Dinamikusan bővíti videós tartalomkínálatát a Ringier Hungary, ehhez pedig egy saját, a televíziós stúdiók technikai tudásával konkuráló technikai teret épített székházában a médiavállalat. A november közepi indulás óta napi két-három felvétel készül elsősorban a...

A KNK-nál landolt a Candy

PR és digitális fronton erősít a KNK-val a hazai háztartási készülék forgalmazók egyik meghatározó szereplője, a Candy Hoover Hungary. Az ügynökséget a társaság meghívásos tenderen választotta ki. A KNK december 1-től segíti a cég...

Nagyot ment a TikTokon a Stabilo és a VALMAR duó kampánya

A nemrégiben megjelent, Színvak című VALMAR-sláger egyik napról a másikra berobbant a köztudatba, alig 5 nap leforgása alatt 1 milliós nézettséget ért el a legnépszerűbb videómegosztó portálon, és jelenleg is a második legfelkapottabb zeneszám,...

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Erősödött tavaly a régió reklámpiaca

Tavaly a közép-kelet-európai régióban összesen 9,5 milliárd eurós volt a reklámköltés, ami éves összevetésben 14 százalékos bővülést jelentett – derül ki a CANnual Report idei kiadásából. Rácáfolva a korábbi pesszimista várakozásokra a magyar reklámpiac...

Többet gondolkozunk a karácsony ajándékok beszerzése előtt

Benne vagyunk az adventi időszakban, de ez a korábbi években nem jelentette azt, hogy el is kezdik az emberek a karácsonyi ajándékok beszerzését – mégis úgy tűnik, hogy ebben az évben többen vannak azok,...

11 országban látható a Paprika Studios dokumentumfilm-sorozata

Múlt hét csütörtöktől nem csak Lengyelországban, de a Viaplay platformján keresztül további 10 országban is elérhető az „Embertől emberig” című, ukrajnai menekültek életét bemutató mini dokumentumfilm-sorozat. Amióta Oroszország megszállta Ukrajnát egyetlen ország sem fogadott...

Ingyen nézhetünk kisfilmeket és animációkat

Január 6-ig a Cinemira Gyerek-és Ifjúsági Filmfesztivál 45, fiataloknak szóló kisfilmet és animációt tesz elérhetővé ingyenesen, korosztály szerinti keresési lehetőséggel a Cinemira Stream szolgáltatás keretében. A fesztivál keddtől egy hónapon át az eddigi legjobb versenyfilmjeiből...

Ezekkel a kihívásokkal küzdenek a webáruházak

A webáruházak közel fele számolt be forgalomcsökkenésről az idén jelentősen megugró infláció és az orosz-ukrán háború következményeképp. A szereplők már a kereslet visszaesését is érzékelik. A legtöbben a szállítási nehézségeket és az inflációt jelölték...
- Hirdetés -

Don't Miss

Különleges időszakban járunk

A médiaipar különleges időszakában járunk, amelyben a válság az új normális – mutatott rá Pető Péter. A 24.hu főszerkesztője elmondta azt is, hogy a tematikus prémiumterméküknél továbbra is erősen hisznek a fizetőfalban. Fotó credit: Ivándi-Szabó...

Kiszámíthatóbb működés

Jelenleg is új műsorokon dolgozik a Partizán csapata, amitől jövőre letisztultabb és kiszámíthatóbb működést várnak – mondta el Gulyás Márton. A Partizán alapító-főszerkesztője elárulta azt is, hogy zajlik a gasztroműsoruk forgatása, amit jövő év...

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöldebbek lehetnek a médiakampányok

A szén-dioxid-kibocsátás csökkentése a gyártási láncolatban és az értékláncban is nagy figyelmet kap már, de a médiakampányok tervezésekor még kisebb szerepet szánnak ennek a szempontnak a médiaipar és a megrendelői oldal szereplői. Pedig Magyarországon...

Krízisálló értéket teremt az ESG

Az üzleti életben a fenntarthatóság túlmutat az önkéntes kezdeményezéseken, és már nem megkerülhető – hangzott el a CBRE szakmai konferenciáján. A tágabban vett gazdaság és a kereskedelmi-ingatlanpiac szereplői egy olyan mérhető és átlátható rendszer...

Piacvezető zöldenergia-szolgáltatóvá válna az E.ON

Több hónapos előkészítő munkát követően megjelent az E.ON Hungária Csoport első fenntarthatósági jelentése. A vállalatcsoport stratégiájának egyik alappillére a fenntarthatóság, ide értve egyebek mellett a környezetre gyakorolt negatív hatások csökkentését, a zöld energiamegoldások és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....