- Hirdetés -

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

|

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.

Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás havi 10.000 dolláros hirdetési keretet biztosít bizonyos nonprofit szervezeteknek, hogy szélesebb körben ismertessék meg küldetésüket. A támogatás segítségével ingyenesen helyezhetnek el hirdetéseket a keresési találatok között, népszerűsítve ezzel küldetésüket. Növelve az esélyt, hogy a potenciális támogatóik rátaláljanak az oldalukra, önkénteseket toborozzanak.

A programra hivatalos bejegyzéssel rendelkező nonprofit szervezetek (Alapítványok, egyesületek, Nonprofit Kft-k) pályázhatnak, akik rendelkeznek weboldallal. Kivételt képeznek ez alól a kormányzati, egészségügyi és oktatási szervezetek. Az elbírálás kiemelt szempontja a honlap és a rajta lévő tartalmak minősége és ebben sajnos ebben pedig általánosságban van hova fejlődni.

Amire pályázni lehet, az egy Google Ads hirdetési fiók, melyben a hirdető adja meg, hogy milyen kereséseknél szeretné a hirdetését megjeleníttetni. A Google Ads hirdetések a keresési találatok fölött, alatt jelennek meg azokhoz hasonlóan. A koncepció egyszerű: meg kell adni a releváns kulcsszavakat és az Ads megjeleníti a hirdetést a Google találati oldalán, ha valaki az adott, vagy hasonló kulcsszavakra indít keresést.

A Google Ads és a nonprofit szervezetek számára elérhető Google Ad Grants a fentebb felsoroltaknak megfelelően működik, a kampányok kezelőfelülete is ugyanaz. A kettő közti különbség az, hogy a Google Ad Grants hirdetések némileg hendikeppel indulnak, mert (kicsit leegyszerűsítve) az olyan hirdetési helyeken jelennek meg, ahova a Google szempontjából nem jutna fizető ügyfél. Jelentős különbség még, hogy a nonprofit szervezetek számára a hirdetés tartalomközpontú megközelítést igényel, amely a hirdetések relevanciájára és az elköteleződésre helyezi a hangsúlyt a versenyalapú licitálás helyett. A siker azon múlik, hogy milyen mértékben sikerül elérni a célzott kulcsszavakon és a hozzájuk kapcsolódó tartalmakon keresztül megfelelő közönséget.

"Így is lehet azonban hatalmas megjelenést, átkattintást, oldallátogatottságot elérni, a tapasztalataink szerint Magyarországon, magyar nyelven hirdetve akár 10.000-20.000-el több havi oldallátogatót jelent" - mondta Pogátsnik László online marketing szakember, Google partner.

Erre indult a Civilads.hu projekt, melynek keretében ingyenes webináriumokon, szakszerű - szoftveres, manuális és AI alapú - előminősítéseken keresztül ismerhetik meg személyre szabottan lehetőségeiket a jelentkezők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...

Megérkezett az HBO nagyszabású sci-fi sorozata

Már elérhető a hazánkban forgatott Dűne: Próféciák az Max és az HBO kínálatában. A Pioneer Stillking Film és az HBO által készített sorozat 10 000 évvel Paul Atreides születése előtti időszakot mutatja be. Friss...

Egyre népszerűbbek a minilakások

Formálódik a minilakások iránti kereslet a hazai ingatlanpiacon. Zömében még mindig a befektetők keresik őket, azonban erősödött az otthonteremtési céllal szerződők köre is a kislakásokat választók között a fővárosban. A csekély, 20 négyzetméteres vagy...

Megrázó sorozat érkezik a képernyőkre

Az emberiség történetének legpusztítóbb – több mint 225 ezer életet követelő – cunamija 20. évfordulójára időzítve a National Geographic 2024. november 24-én és 25-én műsorára tűzi a természeti katasztrófa okait, legkritikusabb pillanatait és következményeit...

Kávét rendel a fáradt sofőrnek az LG autós asszisztense

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után...

Nagy változás a Decathlon üzleteiben

A Decathlon teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai áruházát Dunakeszin. A 4000 négyzetméteres üzlet az első az országban, amely a márka legújabb kereskedelmi irányvonalát alkalmazza. Mindez a sportszerkereskedő vállalat tavasszal bejelentett arculatváltásának...

Ennyit költünk idén karácsonyi ajándékokra

Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban online vásároljuk meg, amire a tavalyinál körülbelül hatezer forinttal tervezünk többet költeni idén – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...