- Hirdetés -

Hazai sztárok is beszálltak az olvasás népszerűsítésébe

|

A Libri az elmúlt években számos kampányban mutatta be, hogy miért jó olvasni. Tavaly az olvasás okozta nyugalom volt a fókuszban, idén a könyvekben olvasható életre szóló üzeneteket, tanulságok vannak a középpontba, év végi kampányuk szlogenje szerint „néha mindenkinek szüksége van egy jó szóra.”

Könyveket olvasva, tájékozottabbak és empatikusabbak leszünk, nyitottabbak a világra. A könyvek funkciója ugyanakkor nem korlátozódik az önfejlesztésre, felbecsülhetetlen szerepük van abban is, hogy mi, olvasók, otthonosabban érezzük magunkat a világban, és hogy belássuk, nincs olyan váratlan élethelyzet, nehézség vagy akadály, amivel egyedül kell megküzdenünk.

A Libri több mint 50 ezer címből álló kínálatában olyan kötetekből szemezgethetünk, amikből többet tudhatunk meg aktuális élethelyzetünkről, amik átsegítenek egy problémán, amiktől többek lehetünk, vagy amik egyszerűen segítenek kikapcsolódnunk. A kreatívokon is a „jó szavaké” a főszerep: hétköznapi helyzetekben és helyszíneken mutatnak be olvasókat. Olyan embereket, akik átadják magukat az olvasásnak, és akik ott olvasnak, ahol bármelyikünk előkaphat egy könyvet: kávézóban, villamosra várva és természetesen az otthon melegében. A karácsonyi kreatívokon egyikén hazánk egyik legnépszerűbb zenekara, a Carson Coma billentyűse, Kun Bálint szerepel.

Számos felületen találkozhat a közönség a Libri üzenetével, az országos kampány népszerűsítésében olyan offline és online megjelenések lesznek, amik elérik a kultúra és az olvasás iránt érdeklődőket, nem elfeledkezve azokról a felületekről, amiknek köszönhetően új olvasókra találhat a Libri. A kampányhoz idén videószpot is készült, amelynek főszereplője Tenki Réka Jászai Mari-díjas magyar színésznő, az Örkény István Színház tagja.

A kommunikációban részt vesznek a Libri Könyvesboltok felületei is, a Libri Magazinon cikkeket olvashatunk karácsonyi újdonságról, sikerkönyvről, olyan alkotásokról, amiket érdemes kézbe venni, és amik hosszútávon is velünk maradnak. A Libri közösségimédia-felületein pedig interaktivitást elősegítő bejegyzéseket osztanak meg a szervezők. Többek között arra kérik majd az olvasóközönséget, hogy osszák meg azokat a mondatokat kedvenc könyveikből, amiktől a legtöbbet kapták eddig, vagy ami a legtöbbet jelentette nekik.

Látványosan jelenik meg a kampány a Libri több mint 50 üzletet számláló bolthálózatában is. Az idei díszítés azért különleges, mert az előző évekhez képest jóval részletgazdagabb dekoráció valósult meg. A díszítés kiemel több, az ünnephez kapcsolódó szót, illetve idézetet, sőt megjelennek benne a Libri karácsonyi díszkötetének, A Diótörő és az Egérkirálynak illusztrációi is. Hiszen E. T. A. Hoffman klasszikusa is olyan történet, amely nem csak a gyerekeknek, de a család összes tagjának tartogat néhány szép, jó, soha nem feledhető gondolatot.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...