- Hirdetés -

Hazai sztárokkal érkezik a Marsra magyar! új évada

|

- Hirdetés -

A Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című óriási sikerrel futó dokukomédia második évada, május 19-től az RTL-en lesz látható. A Hajnal-Vasad Kft. feltuningolt mindennapjait újabb 7 epizódban ismerhetik meg a tévénézők.

A Marsra Magyar! május 19. és június 30. között minden vasárnap az RTL képernyőjén és online felületein lesz látható. Az első évad az online térben hódított és óriási sikert ért el. A folytatáshoz azért választotta a Magyar Telekom az RTL-t partnernek, mert ezzel szeretné biztosítani, hogy még szélesebb rétegekhez jusson el az innovatív, szórakoztató és népszerű sorozat.

A telekommunikációs vállalat és a KMH Film koprodukciójában készült széria második évadában folytatódik a Hajnal-Vasad Kft. története, visszatérnek a jól ismert színészek, többek között Stefanovics Angéla, Csőre Gábor, Badár Sándor, Edvi Henrietta, Gyöngyösi Zoltán, Keresztes Tamás és állandó vendégszereplőként Thuróczy Szabolcs és Árpa Attila. A hét részes sorozat egy-egy epizódjában új karakterek is megjelennek, feltűnik Ónodi Eszter, Pogány Judit és Kucsera Gábor is, néhány karaktert pedig stand-uposok alakítanak, mint például a népszerű színész-humorista Janklovics Péter.

A sorozat fejlesztését - ahogy az első évadban is - Végh Zsolt, Kálmánchelyi Zoltán és Wágner Levente végezték. “Az első évad sikere után úgy döntöttünk emelünk a téten és a második évadban az emberi viszonyokra, hétköznapi, kapcsolati drámákra helyezzük a hangsúlyt, megtartva a sorozat legnagyobb erősségét, a sajátos humorát.” – nyilatkozta Végh Zsolt (kreátor-rendező, KMH Film).

„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy olyan szerethető karaktereket és sorozat-univerzumot sikerült létrehoznunk a partnereinkkel és a kreátorokkal, amelyet Magyarországon egyedülállóan a leglátogatottabb online felületeken elért sikereket követően Magyarország legnézettebb lineáris kereskedelmi csatornáin is műsorra tűznek, és nagyon örülünk, hogy a második évadnak az RTL lesz az otthona. És még nincs vége!”– mondta Pusztai Ferenc (producer, KMH Film).

„A sorozat új évadában az eddiginél is nagyobb hangsúlyt kap a vállalat és az egyes karakterek fejlődése, de nem csupán technológiai értelemben. A Hajnal-Vasad Kft. dolgozói nyitottá válnak például a felhőalapú rendszerek, sőt a mesterséges intelligencia használatára is, de emellett bemutatjuk hogyan változik a mindennapi életük, a gondolkodásuk, hogyan fejlődnek önismeretben, tudásban. Mert számunkra ezt jelenti a tuning. A tuning mindenkiben megvan, azt valljuk, hogy az emberek kis lépésekben, de folyamatosan fejleszthetik magukat, a Telekom pedig megbízható partnerként segít ebben.” – mondta Szabó Béla (márka- és lakossági kommunikációs igazgató, Magyar Telekom)

Hozzátette, büszke arra, hogy innovatív megoldásukkal, a dokukomédiával ki tudtak törni a reklámzajból a túlterhelt médiapiacon. Az első évad 2,5 millió epizód megtekintést ért el a YouTube-on, a kereskedelmi kampány pedig összesen 8 millió emberhez jutott el, köszönhetően az újításnak.

Mindenhez tudatos stratégia, fokozatos építkezés is társult. A sorozat kizárólag online térben, az index.hu-n indult, majd januártól már a TV2-n is találkozhattak vele a nézők, az új évad pedig már kiemelt nézettségű műsorsávba kerül: vasárnaponként 17:25-től sugározza majd az RTL, közvetlenül a Híradó előtt.

„Folyamatosan keressük az együttműködési lehetőségeket és az új tartalmakat, figyeltük a Marsra magyar! sorozat első évadának sikerét is, és nagyon örültünk neki, hogy a második évad kapcsán együtt tudunk dolgozni a Telekommal és egy hazai gyártású, magyar nyelvű tartalommal bővül az RTL+ kínálata. Hiszünk a magyar tartalmak erejében és abban, hogy lineáris, és streamingre affinis közönséget is meg tudunk majd szólítani és tovább növeljük a sorozat sikerét az RTL Magyarország felületein.” – mondta el Szabó Balázs (Program Director and Head of Content Acquisition, CLT-UFA HBD)

Az RTL Kettőn a sorozat ismétlései a vasárnapi Showder Klub után, 23 órától lesznek láthatók. Az RTL+-on a premierrel egyidőben tekinthetők meg az epizódok, illetve a különböző streaming felületeken is elérhetővé válik a műsor. Az első évad összes epizódja szintén megtekinthető lesz az RTL-en, a pünkösdi hétvégén az RTL Kettőn mind a 13 részt meg lehet majd nézni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...