- Hirdetés -

Háztartási gépekkel segít az Euronics

|

- Hirdetés -

A magyar tulajdonú Euronics Műszaki Áruházlánc 150 háztartási nagygépet (50 hűtőgépet, 50 mosógépet és 50 szárítógépet), illetve 150 Dyras kisgépet adományoz összesen több mint 25 millió forint értékben a magyarországi fekvőbeteg-szakellátást nyújtó intézményeknek, kórházaknak és mentőállomásoknak. Az egyszerű igénylést követően intézményenként két nagy és két kis háztartási gépet ad át az áruházlánc. Felelős, magyar tulajdonú vállalatként, jelmondatához („gépek sok szeretettel”) híven az egészségügyi dolgozók mindennapjait megkönnyítő, a munkatársak kényelmét szolgáló háztartási gépeket juttatnak el a koronavírus megfékezésében kulcsszerepet játszó intézményeknek. Az Euronics április 6. és 14. között várja az intézmények jelentkezését.

Az Euronics – látva a koronavírus-fertőzés terjedésével, a betegek számának növekedésével egyre nehezedő terheket – elhatározta, hogy a maga eszközeivel igyekszik megkönnyíteni az egészségügyi dolgozók mindennapjait. A cég profiljából adódóan úgy döntött, háztartási gépeket ajánl fel teljesen ingyenesen a frontvonalban küzdő intézmények számára.

Az egészségügyi intézmények egyenként két háztartási nagygépet, választásuk szerint hűtőt, mosógépet, illetve szárítógépet igényelhetnek, amelyek mellé két Dyras márkájú kisgépet is kapnak. A jelentkezés nagyon egyszerű, mindössze néhány percet vesz igénybe, menete pedig az Euronics weboldalán olvasható. A jelentkezési lap ugyanerről az oldalról tölthető le. Jelentkezni az április 6-14 közötti időszakban lehet. A pályázatokat a cég igazgatósági tagjaiból alakult bizottság bírálja el április 15-én, a megjelölt felhasználási igények alapján, figyelembe véve a rendelkezésre álló gépek elérhetőségét. A kedvezményezettek listája április 16-tól olvasható lesz az Euronics honlapján.

Story image

A karitatív akcióban az áruházláncnak nagy segítségére vannak legnagyobb partnerei: az Electrolux, a Gorenje és a Whirlpool márkák és hazai forgalmazóik.

Az Euronics (Vöröskő Kft.) által ingyenesen felajánlott termékek piaci értéke meghaladja a 25 millió forintot. Felelős, magyar tulajdonú cégként az Euronics a mindennapi élethez szükséges gépekkel szeretné segíteni azokat a jelenleg leterhelt kórházi dolgozókat, akik a koronavírus-járvány féken tartásáért és a már megfertőződött emberek felgyógyulásáért dolgoznak, akiknek a munkája, áldozatvállalása példaértékű.

„Az Euronics mindig fontosnak tartotta, hogy társadalmi felelősségvállalás tekintetében is az elsők között legyen. Így volt ez a 2010-es vörösiszap katasztrófa esetében és a Jótündér alapítványunk által több éven keresztül folytatott jótékonysági akcióknál is. Hiszünk abban, hogy összefogással, egymást segítve legyőzhetjük a jelenlegi nehézségeket is. Amellett, hogy a mindennapi élethez elengedhetetlen termékekkel állunk vásárlóink rendelkezésére ebben a nehéz és embert próbáló helyzetben, igyekszünk példát is mutatni a szolidaritásra.” – mondta Fazekas Bálint, az Euronics igazgatósági tagja.

Az Euronics áruházak a kormányzati szabályozásoknak megfelelően 9-től 15 óráig tartanak nyitva, illetve webshopjából a házhozszállítás zökkenőmentesen és rövid szállítási idővel történik.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...

Csúcsot döntött a műszaki cikkek piaca

A műszaki elektronikai cikkek (TCG) globális piacának értéke - Észak-Amerika nélkül - rekordot jelentő 26 százalékkal, 433 milliárd dollárra nőtt 2021 első félévében az előző év azonos időszakához képest. A 2020 második félévében elért...

Csatlakozott a Mastercard programjához az OTP

A magyar bankok közül elsőként az OTP Bank csatlakozott a Mastercard Priceless Planet Koalícióhoz, egy olyan globális kezdeményezéshez, melynek célja, hogy öt év alatt 100 millió fa ültetésével járuljon hozzá a klímaváltozás elleni küzdelemhez....

Példátlan helyzetet hozott az átigazolási szezon

A futballtörténelem során még sosem történt olyan, mint az idei nyári átigazolási szezonban, hogy a világ két legjobb és legértékesebb játékosa, Messi és Cristiano Ronaldo egyszerre váltson klubot. Ráadásul az argentin világsztár ingyen költözött...

Többezer program lesz a Kutatók éjszakáján

Országszerte csaknem 50 városban 112 intézmény több mint 2100 programot - mások mellett szórakoztató előadásokat, kísérleteket, bemutatókat, laborbejárásokat - kínál pénteken és szombaton a Kutatók éjszakáján. A Kutatók éjszakája idén először nem nyert EU-s támogatást,...

A Republic Grouppal kampányol a Blikk

A Blikk új őszi kampányában, amit a Republic Group készített, milliókat nyerhetünk, ha a megfelelő pénzfürtöt kaparjuk le. Az ügynökség feladata a kreatív koncepció megtervezése és egy különleges kollázsfilm elkészítése volt, melyben valós fotókból...

Tovább nőtt az Oracle bevétele

A teljes negyedéves bevétel az előző évhez képest 4 százalékkal, 9,7 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 6 százalékkal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 8...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők is előadnak az idei BrandFestivalon

Gardrób-pszichológus és Afrika-imádó ötletforradalmár is előad majd az idei BrandFestivalon. Az esemény programjának célja bemutatni a Viselkedéstudomány irányait, jelenségeit a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók” és a hazai „vállalatvezetők” társaságában, interkulturális közegben. Idén megosztja gondolatait többek...

Szakmai videósorozatot indított az Uniomedia

A kedden és csütörtökönként jelentkező adásokban az ügynökség munkatársai a saját területüket érintő tanácsaikat, tapasztalataikat és tippjeiket osztják meg az érdeklődőkkel. Az Uniomedia első, saját gyártású szakmai videósorozatának első epizódja szeptember 21-én debütált a világ...

A neten is hódítanak az e-autók

Egyre népszerűbbek hazánkban az elektromos autók, köszönhető ez a növekvő környezettudatosságnak, állami támogatásoknak és az egyre nagyobb töltő hálózatnak is. A SentiOne e-autó Social Indexe szerint idén eddig 114 000 alkalommal beszélgettek az internetezők...

Idén újra megrendezik a közösségi média fesztivált

Az év közösségi média eseményén és díjátadóján idén már YouTubberek, Insta sztárok és Twitch gamerek is képviseltetik magukat a TikTokkerek mellett. A mintegy 60 közönségtalálkozón, valamint a koncerteken és szórakoztató programokon túl az is...

450 milliárd forint tűnt el a marketingágazatból

A koronavírus-járvány a gazdaság egészére, így a marketing- és kreatívszektorra, az ezen a területen működő vállalkozásokra is hatással volt. A szektorban és a kiegészítő területein 2020-ban összesen több mint 13 ezer állás szűnt meg...
- Hirdetés -

CMO

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...