Új néven, frissített arculattal és online felületekkel folytatja integrált kommunikációs tevékenységét a Hello Event, az ügynökség ezentúl a Hello Agency nevet használja.
A névváltás egy évek óta tartó evolúciót tükröz, hiszen az ügynökség fokozatosan gyarapította a portfólióját a rendezvényeken túlmutatóan: ügyfeleinek már 2018 óta biztosít segítséget a grafikai tervezéstől a komplex marketing stratégia-alkotásig.
„Régóta vagyunk a piac egyik legnagyobb ügynöksége, ám az utóbbi években ügyfeleink igényéhez alkalmazkodva szélesítettük a szolgáltatásaink körét, csapatunkat pedig újabb tehetséges szakemberekkel bővítettük. A stratégiánkat tehát a 2020-as év csak felgyorsította” – mondta el Erdős Ákos, az idén 21 éve működő cég ügyvezetője.
Az ügynökség többek között olyan brandek bizalmát élvezi, mint a Continental, a Microsoft, a BT és a Hiventures, de megbízók listája a 2020-as válság alatt is gyarapodott.