A Szerencsejáték Zrt.-nek, a Budapest Airportnak és a Jófogásnak megvalósított kampányokon kívül a Lounge Group saját, nagyszabású, kontinenseken átívelő kutatáskommunikációs projektjét is a PR szakma Oscar-díjaként számontartott IPRA Golden World Awards döntősei közé választotta a 43 főből álló zsűri.
A Nemzetközi PR Szövetség által meghirdetett versenyre idén rekordszámú pályázat érkezett: az európai nevezéseken túl amerikai, afrikai, közel-keleti és ázsiai kampányok is megmérettették magukat. A Lounge Communication által megvalósított reputációmenedzsment, CSR, belső kommunikációs, valamint B2C és B2B kampányok így komoly verseny közepette kerültek a döntősök közé.
A döntős kampányok:
Szerencsejáték Zrt.: Digital Lottery (Categories: Consumer PR for an existing product & Consumer PR for an existing service)
Playing Connects Us All (Category: Community relations)
Christmas of Fortune (Category: Internal communications)
Budapest Airport: Covid in the Air (Category: Reputation and brand management)
Jófogás: These Paws Need a Helping Hand! (Category: Corporate responsibility)
Lounge Group: In Data We Trust (Category: Business-to-business; inhouse)
Az idei PR toplistán a 3. helyen debütáló Lounge Group PR divíziójának kampányait 2021-ben eddig a SABRE Awards EMEA-n és a PR News által kiírt CSR & Nonprofit Awards-on is a döntősök között ismerték el. Az ügynökség jelenleg az év legjobb tartalomalapú megoldásait díjazó Content+Marketing Awardon és az Influn, a közösségi véleményvezérek megmérettetésén is shortlistes, méghozzá 3 különböző kategóriában.