- Hirdetés -

Hétköznap a TV2, hétvégén az RTL nyert

|

- Hirdetés -

Összességében pedig továbbra is vezet a TV2, valamint a TV2 Csoport. Az RTL-en A mi kis falunk, a TV2-n a Szerencsekerék hozta a legjobb számokat.

A mögöttünk álló 17. héten főműsoridőben az RTL gyakorlatilag ugyanazt hozta a közönségarány terén, mint egy héttel korábban. A TV2 ezzel párhuzamosan kicsit erősödött. Így a TV2 a 18-59 éveseknél és főműsoridőben visszavette az RTL-től a vezetést. A többi célcsoportnál pedig a TV2 növelte az előnyét. A teljes csatornaportfóliókat nézve is változatlan a helyzet, azaz vezet a TV2 Csoport. A piacvezetőt a 18-59 éveseknél és főműsoridőben tudta legjobban megközelíteni az RTL Magyarország, de ez is 4 százalékpontos különbséget jelentett (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 22,1%).

Teljes napon és a teljes lakosságnál múlt héten az MTVA végzett a harmadik helyen, de ez amúgy is így szokott lenni. Ami nem megszokott, hogy a 18-59 éveseknél is harmadik lett a közmédia, bár nem nagy előnnyel (MTVA: 6,5%, AMC Networks: 6,4%). A 18-49 éveseknél viszont továbbra is az AMC Networks végzett a harmadik helyen 6,8 százalékos közönségaránnyal.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 17. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,3 15,1 12,2
RTL 12,1 11,8 11,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 17. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,7 11,7 10,1
RTL 7,3 7 6,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,3 25,0 23,3
RTL Magyarország 17,9 15,8 17,3
MTVA 6,5 10,3 5,6
AMC Networks 6,4 5,9 6,8
Paramount Global 4,8 3,7 5,8
Network4 4,3 5,1 2,7
Antenna Entertainment Group 3,4 2,7 3,5
Warner Bros.Discovery 3,0 3,5 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 16,5% (16,7% / 16,6%)
Tények Plusz – 13,1% / 13% (12,8% / 13,3%)
Szerencsekerék – 14,6% / 14,7% (korábbi héten a Zsákbamacska: 14,6% / 15,3%)
Ütős Ötös – 12,2% / 11,9% (10,2% / 10,1%)

RTL
Híradó – 18,1% / 16% (17,3% / 14,5%)
Fókusz – 14,2% / 13,6% (13,5% / 12,4%)
Drága örökösök – 11,1% / 10,5% (12,1% / 11%)
Az álommeló – 12% / 11,1% (11,6% / 10,9%)

A hétköznapi műsorok közül a Szerencsekerék nagyjából ugyanazt produkálta, mint a korábbi héten a Zsákbamacska. A TV2 esti átlagát körülbelül 2 százalékponttal ugrotta meg a Szerencsekerék, tehát továbbra is erős a TV2-nek ez a műsorsávja. A korábbi héthez képest javított az Ütős Ötös és már hozzák a csatornaátlagot. Az RTL-en Az álommeló kicsivel a Drága örökösök felett teljesített, nézőszámban és közönségarányban is, de az adott sávban erősebb a TV2.

Az RTL mostanában hétvégén szerepel jobban. Múlt héten a fixen hozott szombat mellett a vasárnapi főműsoridőt is nyerték. Szombaton A mi kis falunknak köszönhetően teljesítettek jól, ami a 18-49 éveseknél 15,1 százalékos, a 18-59 éveseknél 16,8 százalékos share-t ért el. Vasárnap pedig egy filmmel nyerte az estét az RTL. Ebből talán sejthető, hogy a TV2-s Pepe című sorozat továbbra sincs jó formában. A 18-49 éveseknél 7,5 százalékot, a 18-59 éveseknél 9 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 8,2 százalékot tett ki a sorozat közönségaránya. Pláne így, hogy velük szemben nem saját gyártást ad az RTL, azért illene ennél jobb eredményt hoznia a Pepének.

A 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál a Szerencsekerék keddi adása volt a hét legnézettebb műsora. A vetélkedő 207 ezer, illetve 746 ezer nézőt vonzott. A 18-59 éveseknél kimondottan jó számokat hoz A mi kis falunk és ennek köszönhetően múlt héten is az élen végeztek 305 ezres nézettséggel. A Szerencsekerék a 18-59 éveseknél második lett, 297 ezer nézővel. Ahogy a lentiekből látható, sok néző kapcsolt az M4 Sportra a vasárnapi Forma-1 futam miatt. A verseny a 18-49 éveseknél 165 ezer, a 18-59 éveseknél 263 ezer, a teljes lakosságnál 445 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 305 641 16,8
SZERENCSEKERÉK TV2 297 997 15,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 263 296 23,8
HÍRADÓ RTL 261 998 18,7
TÉNYEK TV2 251 796 18,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 242 051 15,0
AZ ÁLOMMELÓ RTL 239 728 13,0
ÜTŐS ÖTÖS TV2 228 736 13,2
FÓKUSZ RTL 227 733 14,0
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 227 700 11,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 746 583 18,9
TÉNYEK TV2 696 566 21,8
HÍRADÓ RTL 656 784 20,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 624 661 17,4
A MI KIS FALUNK RTL 562 563 15,0
ÜTŐS ÖTÖS TV2 522 035 17,1
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 493 797 12,3
FÓKUSZ RTL 469 386 13,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 445 204 20,1
AZ ÁLOMMELÓ RTL 437 741 12,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZERENCSEKERÉK TV2 207 715 15,9
A MI KIS FALUNK RTL 183 218 15,1
ÜTŐS ÖTÖS TV2 175 769 14,5
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 165 724 21,6
TÉNYEK TV2 165 334 17,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 165 050 15,3
AZ ÁLOMMELÓ RTL 157 949 12,4
HÍRADÓ RTL 155 872 17,6
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 147 877 11,5
FÓKUSZ RTL 143 546 13,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...

Egyre többet keresnek a pénzügyi területen dolgozók

A pénzügyi-számviteli területen dolgozók aktuális helyzete hasonló, mint a mérnököké és az IT szakembereké volt pár évvel ezelőtt: kiugró kereslet mutatkozik e munkavállalók iránt, nagy a cégek emberierőforrás-igénye, az aktív munkavállalók ezzel egyidőben pedig...

Rekordbevétel az AutoWallisnál

Újabb rekordot döntve több mint egyharmadával növelte árbevételét és nyereségét az AutoWallis Csoport az év első kilenc hónapjában az előző év azonos időszakához képest. A régiós autókereskedelmi és mobilitási szolgáltató ezzel már most felülmúlta...

Ezeket a szakmákat nem váltja ki a mesterséges intelligencia

Nemrég egy kutatás során kiderült, hogy számviteli, könyvelési területen a diákok kenterbe verték a ChatGPT-t. Nem a pénzügyi terület azonban az egyetlen, ahol a mesterséges intelligencia labdába sem rúghat a humán munkaerővel szemben.A mesterséges...

Nagyon kelendőek a logisztikai ingatlanok

A lakáspiacon az új építésű ingatlanok iránti kereslet és a bejelentett új projektek a piaci alapú lakáshitelekkel együtt parkolópályára álltak, amin jövőre a CSOK Plusz sokat javíthat. A logisztikaiingatlan-piac azonban továbbra is élénk mind...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....