- Hirdetés -

Hiába kezdett jól az X-Faktor, mégsem örülhet az RTL

|

Erős volt az RTL hétvégéje, az X-Faktor és a Sztárbox is jól teljesített a kereskedelmi célcsoportnál, viszont a gyenge nézettségű Kalandra fal és Kabát FC lehúzta a hetüket. A TV2-n szárnyalt az Ázsia Expressz, a teljes lakosságnál pedig erős volt a Sztárban Sztár All Stars.

Az őszi tévés szezon első teljes hetét a TV2 nyerte minden fontos célcsoportnál. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél 2,2-2,2 százalékpontot tett ki az előnyük. Az egyes estéket külön nézve, a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2, a hétvégét az RTL nyerte a kereskedelmi célcsoportnál. A teljes lakosságnál pedig minden egyes napon a TV2-é volt a főműsoridő.

A komplett portfóliók terén is jól kezdte az őszt a TV2 Csoport, minden lényeges bontásban az RTL Magyarország előtt végeztek. A két nagy csatornacsoport legközelebb a 18-49 éveseknél és főműsoridőben járt egymáshoz (2,3 százalékpont), a legtávolabb pedig teljes napon és a teljes lakosságnál voltak (10,2 százalékpont).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,2 18,6 14,6
RTL 13 11,3 12,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 14 10,9
RTL 7,8 6,9 7,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,8 26,6 23,7
RTL Magyarország 18,9 16,4 18,6
AMC Networks 5,6 5,1 5,6
MTVA 5,1 9,1 3,9
Network4 4,0 5,5 3,1
Warner Bros.Discovery 3,4 3,7 3,2
Antenna Entertainment Group 3,1 2,6 3,0
Paramount Global 2,4 2,2 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,1% / 14% (14,7% / 12,8%)
Tények Plusz – 12,7% / 10,4% (11,7% / 9,9%)
Ázsia Expressz – 17,6% / 18,1% (korábbi héten a Szerencsekerék: 11,2% / 10,2%)
A Kísértés – 13,8% / 15,1% (korábbi héten A hegyi doktor: 7,1% / 5,3%)

RTL
Híradó – 18,1% / 13,9% (17,8% / 15,7%)
Fókusz – 12,7% / 10,7% (12,1% / 10,5%)
Kalandra fal – 10,3% / 10,5% (korábbi héten A mi kis falunk: 10,7% / 9,7%)
Kabát FC – 9,4% / 9% (korábbi héten a Drága örökösök: 7,1% / 6,9%)

A fentiekből látható, hogy hol bukta el a hétköznapokat az RTL. A TV2-s Ázsia Expressz és A Kísértés is sokkal jobb közönségarányokat hozott, mint az RTL-en a Kalandra fal és a Kabát FC. A Kalandra fal eredményéről sokat elmond, hogy nagyjából ugyanazt produkálta share-ben mint egy héttel korábban A mi kis falunk sokadik ismétlése. A Kabát FC ugyan jobban szerepelt, mint korábban a Drága örökösök, de a heti átlaguk így is 10 százalék alatt maradt.

Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél – nagyon erős – 24,9 százalékos share-rel kezdett, a 18-59 éveseknél 22,9 százalékot, a teljes lakosságnál 17,3 százalékot hozott. A Sztárban Sztár All Stars ugyanennél a három célcsoportnál 12,4 százalékot, 14,4 százalékot és 18,9 százalékot ért el. Azaz a fiatalabb korosztályoknál nagy előnnyel nyert az X-Faktor, de a teljes lakosságnál erősebb volt a Sztárban Sztár All Stars (nézőszámban nagyjából egálban voltak a 4+-ban is). Vasárnap egészen hasonló volt a helyzet, a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárbox, a teljes lakosságnál a Sztárban Sztár All Stars teljesített jobban.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor volt, 271 ezer és 383 ezer nézővel. A teljes lakosságnál az Ázsia Expressz, annak is a múlt szerdai adása vonzotta a legtöbb, 785 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 383 524 22,9
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 359 831 19,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 348 622 19,3
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 319 495 16,5
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 301 288 16,9
HÍRADÓ RTL 246 228 18,0
KALANDRA FAL RTL 228 379 12,9
A KÍSÉRTÉS TV2 228 357 15,7
TÉNYEK TV2 225 072 16,5
HÁZON KÍVÜL RTL 223 194 14,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 785 168 21,1
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 737 783 21,7
TÉNYEK TV2 631 574 21,6
X-FAKTOR RTL 599 819 17,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 546 209 17,1
HÍRADÓ RTL 537 489 20,2
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 521 385 15,3
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 496 837 12,7
A HÁROM NŐVÉR TV2 458 775 20,5
HÁZON KÍVÜL RTL 450 309 13,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 271 890 24,9
SZTÁRBOX MÁSODIK RÉSZ RTL 263 832 20,9
SZTÁRBOX ELSŐ RÉSZ RTL 232 690 17,7
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 228 759 19,0
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 188 292 15,6
A KÍSÉRTÉS TV2 176 974 18,2
KALANDRA FAL RTL 150 448 12,9
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 142 912 12,3
KABÁT FC RTL 137 665 11,4
HÁZON KÍVÜL RTL 133 116 12,7

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...