- Hirdetés -

A hétvégét az RTL, a teljes hetet a TV2 nyerte

|

- Hirdetés -

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL adta a hét három legnézettebb műsorát. Ennek ellenére a teljes hetet nézve a TV2 ismét jobb közönségarányt produkált.

A mögöttünk álló 6. héten a korábbi héthez hasonlóan alakult az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny. Azaz minden fontos összevetésben jobb heti átlagot hozott össze a TV2. Ezen belül főműsoridőben és a 18-49, valamint 18-59 éveseknél kis előnnyel végeztek az élen, a többi bontásban viszont kényelmesebb fölénnyel szerezték meg a vezető pozíciót. Külön nézve az estéket, a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2 nyerte, a hétvégét pedig az RTL. Ez a 18-49 és 18-59-es célcsoport mellett a teljes lakosságra is igaz volt.

A komplett portfóliók terén is megőrizte vezető helyét a TV2 Csoport. Ráadásul itt a legkisebb differencia is 3,6 százalékpontot tett ki (18-59 évesek, főműsoridő) az RTL Magyarországgal szemben.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 15,3 10,8
RTL 11,4 10,6 10,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,5 12,2 8,8
RTL 7,2 6,6 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,2 25,9 23,2
RTL Magyarország 17,8 15,1 17,0
AMC Networks 6,0 5,4 6,3
MTVA 5,7 9,9 4,7
Network4 4,0 4,9 2,7
Paramount Global 3,9 3,2 5,1
Antenna Entertainment Group 2,9 2,6 2,8
Warner Bros.Discovery 2,8 3,3 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,6% / 14,1% (15,1% / 13,1%)
Tények Plusz – 12% / 10,9% (12,2% / 10,7%)
Szerencsekerék – 12,7% / 11,8% (12,4% / 12,3%)
Kincsvadászok – 15,4% / 13,9% (13,4% / 12,5%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,2% (18,1% / 16,4%)
Fókusz – 11,6% / 11,3% (12% / 11,8%)
… a szomszéd tehene – 8,2% / 7,8% (8,4% / 8,2%)
A mi kis falunk – 9,6% / 7,9% (10,4% / 8,7%)

A kereskedelmi célcsoportoknál továbbra is magasabb heti átlagokat szállít az RTL Híradó, mint a Tények. Az RTL-en futó „…a szomszéd tehene” című sorozat esetében egy héttel ezelőtt némi erősödésről írhattunk. Múlt héten viszont kicsit csökkent az átlagos közönségarányuk (illetve a nézőszámuk is, a 18-49 éveseknél 109 ezerről 103 ezerre). Jóindulatúan nézve is ez stagnálás, ráadásul egy nem túl magas szinten. A TV2 ugyanakkor a Kincsvadászokkal nagyon betalált, a műsor még a Szerencsekeréknél is erősebb közönségaránnyal fut, pedig a vetélkedő is a heti csatornaátlag felett teljesített.

Azért a TV2-nek sem jön be minden műsor, a szombat esti Mutasd a hangod! című produkciójuk például nem nagyon hozta lázba a nézőket. A múlt szombati adás a 18-49 éveseknél csak 6,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 7 százalékos, a teljes lakosságnál 10 százalékos közönségarányt hozott össze. Az ezzel párhuzamosan az RTL-en adott A mi kis falunk ugyanennél a három célcsoportnál 13,9 százalékos, 17 százalékos és 15,3 százalékos share-t ért el.

A Cápák között nem vesztett a lendületéből. A legutóbbi adás a 18-49 éveseknél 17,9 százalékot, a 18-59 éveseknél 17,4 százalékot, a teljes lakosságnál 15,3 százalékot ért el. Ráadásul az utána képernyőre kerülő A kezdő című film is egész jól szerepelt (10,2%, 11%, 9,4% az említett célcsoportoknál), ahhoz képest, ahogy mostanában a filmek teljesítenek a nagy csatornákon – rosszul – ez kimondottan erős közönségaránynak számít.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél három RTL-es produkció áll a heti nézettségi toplista élén. Ugyanaz a három műsor, ugyanabban a sorrendben: Cápák között (277 ezer / 397 ezer néző), vasárnapi RTL Híradó (223 ezer / 358 ezer néző), A mi kis falunk szombati premieradása (191 ezer / 350 ezer néző). A 18-49 és a 18-59 éveseknél egyaránt a csütörtök esti Tények volt a TV2 legnézettebb műsora, 171 ezer, illetve 281 ezer nézővel.

A teljes lakosságnál már más volt a helyzet. Ezen a téren a Tények hétfői adása vonzotta a legtöbb, 787 ezer nézőt, a második legtöbbel – 745 ezer – pedig a vasárnapi RTL Híradó büszkélkedhetett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 397 797 17,4
HÍRADÓ RTL 358 501 17,9
A MI KIS FALUNK RTL 350 509 17,0
TÉNYEK TV2 281 056 19,0
KINCSVADÁSZOK TV2 256 633 17,2
SZERENCSEKERÉK TV2 251 631 12,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 224 352 14,0
FÓKUSZ RTL 217 141 12,0
FÓKUSZ PLUSZ RTL 213 511 11,4
A KEZDŐ RTL 206 394 11,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 787 179 22,7
HÍRADÓ RTL 745 709 18,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 681 605 15,3
SZERENCSEKERÉK TV2 672 169 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 652 381 17,1
A MI KIS FALUNK RTL 635 326 15,3
KINCSVADÁSZOK TV2 605 571 21,1
AZ ARANYIFJÚ TV2 512 972 18,7
A HÁROM NŐVÉR TV2 470 138 19,3
FÓKUSZ RTL 423 207 11,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 277 436 17,9
HÍRADÓ RTL 223 082 16,4
A MI KIS FALUNK RTL 191 850 13,9
TÉNYEK TV2 171 115 17,5
KINCSVADÁSZOK TV2 166 902 16,4
SZERENCSEKERÉK TV2 164 266 12,4
FÓKUSZ RTL 144 520 12,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 137 838 13,1
A KEZDŐ RTL 132 241 10,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 130 083 10,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Idén is különleges koncerteket ígér az Örvényesvölgy Fesztivál

Bejelentette teljes programját a június 28-30. között zajló Örvényesvölgy Fesztivál. A négy nemzetközi fellépő: MATTEO BOCELLI, MORRIS MADRONE, STEFFEN MORRISON és GIACOMO TURRA mellett számos magyar előadó is fellép a lenyűgöző zalai völgyben. Jazz...

Balatonra vágynak a nyaralóvásárlók

Minden évben, a nyárhoz közeledve, növekszik a népszerűsége a vízparti ingatlanoknak. Akár építkezésbe vágnak bele, akár egy egyszeri nyaralóvásárlásról van szó, általában hasonló a motiváció: egy gyerekkori álom megvalósítása. Ha nyár akkor nyaralás, vagy...

A Facebook a menő az 55 év felettieknél

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki...

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Együttműködik a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd...

Különleges játékot készített a Hot Wheels

A Mattel, együttműködésben az amerikai Autista Önérvényesítő Hálózattal (ASAN) megalkotta a Hot Wheels Flippin Fast kisautót, amely nyitottabb szórakozást és megnyugtató játékélményt nyújt az autizmussal élő gyerekek számára. A globális népszerűséget kiváltó fidget spinner...

Elkészült az első magyar AI alapú éttermi asszisztens

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi...

Magyar tisztségviselő az Európai E-sport Szövetségben

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi...

Radikális változás a megtakarításoknál

Más szelek fújnak a befektetési piacokon: a két számjegyű hozamok időszakának vége, ám a lelassult infláció feletti reálhozamot most is el lehet érni a K&H szakértői szerint. Ehhez érdemes a deviza- és a fenntarthatóságra...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...