- Hirdetés -

Hirdetési szolgáltatást indított a Wolt

|

- Hirdetés -

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind a 27 piacára.

"Nagy örömünkre szolgál, hogy újabb partnereknek mutathatjuk be a Wolt Ads-t. Az elmúlt hónapokban partnereink jelentős növekedést könyvelhettek eladásaikban és a reklámköltések megtérülésében. Bár ezen a területen még nagyon korai szakaszban vagyunk, a kezdeti eredmények és a partnereink visszajelzései rendkívül bíztatóak, és megerősítenek bennünket abban, hogy jó úton járunk" - mondta Catalina Salazar, a Wolt Ads globális vezetője.

Ma a Woltnak több mint 36 millió regisztrált felhasználója van 27 piacon és több mint 500 városban.

"A Wolt Ads lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy új helyszíneket és ajánlatokat fedezzenek fel, már a vásárlás közben, nem pedig más tevékenységek megszakításával" - folytatja. "Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy az általunk megjelenített fizetett tartalmak mindig relevánsak legyenek, és hogy senkit ne terheljünk túl sok ilyen tartalommal. Azt szeretnénk, ha a reklámok mindenkinek előnyösek lennének, és még hasznosabbá tennék a Woltot."

Dedikált lehetőségek kereskedők és márkák számára egyaránt

A Wolt Ads két szolgáltatási vonallal rendelkezik: Wolt Ads kereskedőknek és Wolt Ads márkáknak. Az előbbi a Wolt több mint 140 000 kereskedőpartnerének kiszolgálására összpontosít a Wolt piacain, akiknek 86%-a független kisvállalkozás. Az utóbbi a Wolt nagy nemzetközi partnermárkái számára készült.

Wolt hirdetések kereskedőknek: Többféle hirdetési felületen keresztül növeli a helyi kereskedők láthatóságát, beleértve a keresőben, az Üzletek és Éttermek lapokon, valamint a Felfedezé oldalon található dedikált pozíciókat. A kereskedők a Wolt önkiszolgáló eszközein keresztül teljes mértékben irányíthatják hirdetéseiket, és csak az eladásokat ösztönző hirdetésekért fizetnek - nem pedig a kattintásokért vagy megtekintésekért.

Wolt hirdetések márkák számára: Kifejezetten a nemzetközi márkák számára készült, nagyobb láthatóságot biztosítva mind az alkalmazáson belül, mind offline. A márkák számára kínált lehetőségek között szerepelnek bannerek, szponzorált elhelyezések a terméklistákban, valamint a csomagoláson, márkás táskákon és hipercélzott termékmintákon.

"Végső soron szeretnénk, ha növekedést segítő szolgáltatássá válnánk a vállalkozások számára, a kis helyi partnerektől a nagyobb nemzetközi márkákig. Ez egy ambiciózus cél, és keményen dolgozunk azért, hogy elérjük" - folytatja Salazar.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...

Egyre kevesebbet alkudhatnak az ingatlanvásárlók

A piac élénkülésével és a fokozódó vevői érdeklődéssel együtt enyhült az érvényesíthető alku mértéke a hazai ingatlanpiacon, azonban még így is a tranzakciók jelentős része, 80,8 százaléka zárult a hirdetési ár alatt 2024 első...

Fizetés, nyugdíj – sokat romlott itthon a helyzet

Lemaradunk a visegrádi országoktól, vagy épp az élre törünk? Tényleg megelőzött minket Románia? Május elsején uniós csatlakozásunk 20. évfordulóját ünnepeljük. A GKI szakértői megvizsgálták, miként változott Magyarország helyzete a hozzánk hasonló történelmi, társadalmi és...

Hiába lesz kisebb a kiszerelés, a vásárlók ugyanazt teszik a kosarukba

Magyarországon 2024. március 1-től kezdődően a nagyobb élelmiszerkereskedőket kötelezik arra, hogy figyelemfelhívó tájékoztatást adjanak a vásárlóknak, amennyiben az általuk kínált előrecsomagolt termékek kiszerelése csökkent a gyártó által 2020. január 1. és 2023. július 1....

Kiderítették, elveheti-e az AI az kreatív szakemberek munkáját

Az AI kísérletek között is teljesen újszerű és egyedi műsort készített a BETONEpodcast médiacég. Az EMBERTELEN PODCAST-ban két mesterséges intelligenciaismerkedik, majd a további epizódokban nemcsak mély beszélgetéseket, devitákat is lefolytatnak, méghozzá az eutanáziáról.Az utóbbi...

Keresik a sokszínű és méltányos munkahelyeket

A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő cégek érdemelhetik ki, amelyek a gyakorlatban is hozzájárulnak a befogadó vállalati kultúra és esélyegyenlőség megteremtéséhez. A HBLF kezdeményezésének célja, hogy kiemelje a területen látványos...

Így lehet spórolni a lakáshitelen

Kevés szó esik a témáról, pedig fontos tény, hogy spórolni bizony a lakáshitelünkön is lehet – már 1 százaléknyi kamatkülönbség is jelentős változást eredményezhet a havi törlesztőrészletekben, amennyiben időben lépnek a családok és kiváltják...

Az egészséges táplálkozásért kampányolnak

Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az egészségünk megőrzéséhez a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének ajánlása alapján, azonban ettől még jócskán el vagyunk maradva. Sőt, európai összehasonlításban is lenne hova fejlődnünk. Az...
Házasság első látásra

Utolsó hetében is tarolt a Házasság első látásra

Nem lankadt az érdeklődés a TV2 legnépszerűbb tavaszi műsora iránt, a múlt héten is kiugróan magas nézettséget hozott a Házasság első látásra. Az RTL-es produkciók közül kikapott a Gólkirályság, viszont a Házon kívül főműsoridőbe...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így ünnepli a Magyar Film Napját a TV2

Több mint harminc alkotás vetítésével ünnepli a TV2 Csoport a Magyar Film Napját. Nemcsak április 30-án, hanem egész héten, április 29-től május 5-ig a médiatársaság több csatornája is tiszteleg a magyar mozgóképgyártás előtt. Május...

A hazai vállalkozások közel fele vakon repül

Többet dolgozunk, mint korábban, mégis kevesebb a bevétel, gyakran halljuk ezt mostanában a cégvezetőktől. A gazdasági válság, a változó piaci környezet minden vállalkozást, minden vezetőt arra késztet, hogy meghúzza a nadrágszíjat, azaz a kiadások...

Rekordbevétel az LG-nél

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. Az üzemi nyereség immár az ötödik egymást követő évben haladta...

Egyre kevesebbet alkudhatnak az ingatlanvásárlók

A piac élénkülésével és a fokozódó vevői érdeklődéssel együtt enyhült az érvényesíthető alku mértéke a hazai ingatlanpiacon, azonban még így is a tranzakciók jelentős része, 80,8 százaléka zárult a hirdetési ár alatt 2024 első...

Fizetés, nyugdíj – sokat romlott itthon a helyzet

Lemaradunk a visegrádi országoktól, vagy épp az élre törünk? Tényleg megelőzött minket Románia? Május elsején uniós csatlakozásunk 20. évfordulóját ünnepeljük. A GKI szakértői megvizsgálták, miként változott Magyarország helyzete a hozzánk hasonló történelmi, társadalmi és...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...