- Hirdetés -

Híres nőkkel jön a websorozat

|

- Hirdetés -

Liebhaber Judit erős, izgalmas és nem utolsósorban bátor nőket kérdez életük sorsfordító állomásairól a saját ötletén alapuló Erősebb Igen című online beszélgetéssorozatban. Az első évadban olyan hírességeket lát vendégül, mint Dobó Kata, Pataki Ági, Gubík Ági vagy Tornóczky Anita, akik megdöbbentő őszinteséggel, tabuk nélkül mesélnek korábbi lépéseikről, valamint a mögöttük lévő indíttatásokról és érzelmekről. A műsor egyedisége a szokatlan témákban és vallomásokban, valamint azok felemelő hatásában rejlik.

Ismét visszatér a képernyőre a 90-es évek népszerű topmodellje, Liebhaber Judit, akit ezúttal YouTube-on kísérhetnek figyelemmel a nézők Erősebb Igen című műsorában, amely legelőször Dobó Kata meghökkentő történetével jelentkezik március 2-án.

Az online beszélgetéssorozat alapötlete még a 2000-es évekre nyúlik vissza, amikor Liebhaber Judit Los Angeles-ből hazatérve lehetőséget kapott arra, hogy a kifutók világa után műsorvezetőként is kipróbálhassa magát a Filmmúzeum kulturális műsorában. Már ekkor megfogalmazódott benne, hogy szeretne egy olyan interjúsorozatot, amiben a mélyebb beszélgetések és érzelmek kapják a főszerepet. Ám az anyai kötelességek és a családi vállalkozás körüli teendők késleltették a megvalósítást. A 2020-as év váratlan fordulatai azonban teret engedtek a régen dédelgetett tervek kivitelezéséhez. Judit műsora sokak számára segítség lehet ebben a különös időszakban, hiszen a korlátozások miatti szeparáltságban még nagyobb igény van arra, hogy érzésekről beszéljünk és inspiráló történeteket hallgassunk. Ez a gondolat inspirálta az Erősebb Igent, amely ahogyan a cím is utal rá – a gyengébbik (ám korántsem gyenge) nem igenlő döntéseit helyezi a fókuszba. Az online beszélgetéssorozat mély, olykor igen felkavaró párbeszédeknek ad helyet és társadalmi szempontból is fontos kérdéseket jár körül. Vajon miben leszünk másak a koronavírus után? Mit tanult az emberiség a karanténban töltött idő alatt? Mi van a #meetoo mögött? Hogyan kezeljük ezt a jelenséget? Miért olyan nagy „vívmány” ez az egész? A nézők epizódról epizódra újabb nézőpontból ismerhetik meg ezeket a megkerülhetetlen témákat.

„A koronavírus miatti szünetben sokan elgondolkozhattak arról, hogy mik az igazán fontos dolgok az életben. Én is így tettem. El is határoztam, hogy megvalósítom régi álmomat egy beszélgetős műsor formájában, melyben a lényegről szeretnék beszélgetni: érzésekről, indíttatásokról, valamiféle hajtóerőről, ami végigkísér bennünket az életünkben. Így fogalmazódott meg bennem az Erősebb Igen ötlete – mondta Liebhaber Judit, az Erősebb Igen háziasszonya.” Hozzátette: „Számos olyan nő van hazánkban, akiket bár sokan ismernek, de kevesen igazán. Rengeteget tanulhatunk tőlük és nehézségeink közepette is erőt meríthetünk a történeteikből. Róluk szól az Erősebb Igen.”

A műsor azokat az önfejlesztésre nyitott nőket célozza elsősorban, akik Judithoz hasonlóan úgy érzik, hogy fordulóponthoz érkezett az életük: szeretnének valami újba belekezdeni, de még bizonytalanok és szükségük van némi inspirációra ahhoz, hogy megtegyék azt a bizonyos első lépést. A nézők minden részben egy teljesen új oldalukról ismerhetik meg a vendégeket, akik őszintén beszélnek sorsfordító döntéseikről – karrierről, párkapcsolatról és családról – valamint azokról az érzésekről és indíttatásokról, melyek végigkísérték pályájukat. Mire mondtak igent? Miért éppen akkor? Hogyan tekintenek vissza múltbeli önmagukra? Mit csinálnának ma már másként? Mit tanultak magukról? Az Erősebb Igen efféle kérdésekre keresi a választ, miközben tükröt tart a 21. századi nők elé és kézen fogva vezeti őket az úton.

A websorozat egyik első vendége, Tornóczky Anita például elárulja, miként élte meg az őt ért kritikákat huszonévesen, de az is kiderül, hogyan épített modellkarriert a nulláról a mindössze 19 éves Pataki Ági a hetvenes években. Dobó Kata pedig sosem hallott részletességgel mesél az Amerikában töltött évekről.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...

Erősíteni kell a vásárlói tudatosságot

Az elmúlt évtizedben dinamikusan bővült az e-kereskedelem részaránya Magyarországon. Az e-kereskedelmet és az azt támogató pénzforgalmat érintő számos technológiai fejlesztés történt, ugyanakkor a szabályozások nem követték minden tekintetben a fejlődés dinamikáját. Ezért az Állami...

A járvány előtti harmada volt a forgalom a Liszt Ferenc Reptéren

Tavaly a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren 4,6 millió utas és 183 ezer tonna légiáru fordult meg.2021-ben a Budapest Airport a második olyan évét zárta, amelyre a koronavírus-járvány jelentős hatással volt. A pandémiás környezetben az...

Így készül a választási kampányra a Central

A Central Médiacsoport fő célja a különböző politikai álláspontok hiteles bemutatása az idei parlamenti választások előtt, a médiacég közlése szerint a kampányidőszakban felértékelődik a független, tényeken alapuló újságírás. A Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások...

Jóval több időt töltünk a képernyő előtt

A magyarok többsége jóval több időt tölt a számítógép képernyője előtt, mint a járványt megelőzően – ez derült ki az Ipsos négy országban végzett kutatásából. A Huawei megbízásából készített felmérés szerint a magyar válaszadók...

Kiderült, mikor rajtol a Sztárban Sztár

Február 6-án indul a Sztárban Sztár 8. évada a TV2-n, nemrég azt is elárulták, hogy két új zsűritag érkezik a műsorban, Lékai-Kiss Ramóna és Makranczi Zalán. A TV2 közlése szerint vasárnap esténként lesz majd látható...

Megújul a közmédia tévécsatornája

Megújult napi tartalmakkal, showműsorokkal és új műsorvezetőkkel várja a nézőket a Duna, a közmédia csatornája szombattól.Teljes megújulás küszöbén áll a Duna, amely 21. századi vizuális megjelenéssel és tartalommal készül szombattól a nézőknek – írja...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jelentősen nőhetne a bankok bevétele

A hagyományos bankok közel 4 százalékkal növelhetnék éves bevételüket üzleti modelljeik újragondolásával, és a kizárólag digitális szolgáltatásokat nyújtó (digital-only) új banki és pénzügyi szolgáltatók innovatív stratégiáinak átvételével – derül ki az Accenture kutatásából. Ez...

Ezeken bukhatnak el a kezdő vállalkozások

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak...

Digitális oktatási tartalmakat fejleszt a Telekom

Diákok és szaktanár közreműködésével, valós iskolai környezetben fejleszt digitális tartalmakat a Telekom annak érdekében, hogy a tanulás élményszerű, a tudás pedig mindenki számára elérhető legyen. A program célja olyan valós körülmények között kigondolt, tesztelt,...

Átalakította a fogyasztói szokásokat a járvány

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 ezer résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából....

Így adózunk az idén

SZJA-mentesség 25 év alatt, megnövelt minimálbér és garantált bérminimum, családi adóvisszatérítések – 2022 januárja számos meghatározó változást hozott adózási szempontból. Csökken a szociális hozzájárulási adó, a kisvállalati adó, megszűnik a szakképzési hozzájárulás, és számos...
- Hirdetés -

CMO

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...

A vásárlási szokások örökre megváltoztak

Kanyó Roland, dm Kft., marketing és PR menedzser 133 milliárd forintos bevétellel zártátok az elmúlt üzleti évet, majdnem 10 százalékos plusszal. Gondolom ez a körülmények figyelembe vételével, elég jó eredménynek számít? Természetesen elégedettek vagyunk az elért...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Jól halad a Siemens okosváros-kísérlete

Bécsben, éles körülmények között tesztelik azon energiarendszereket, amelyek a fenntartható városfejlesztés alapjait adják a jövőben.Új Európában egyedülálló projekt zajlik Bécsben. Az osztrák főváros Aspern Seestadt városrészében, valós körülmények között tesztelik a jövő energiarendszereit. A...

Zöld vállalást tett a Toyota és a Lexus

2035-re karbonsemleges lesz Európában a Toyota és a Lexus.A Toyota készen áll arra, hogy 2035-re nullára csökkentse az újonnan értékesített Toyota és Lexus járművek széndioxid-kibocsátását Nyugat-Európában, amelynek fontos lépcsőfoka lesz a legalább 50 százalékos,...

Zöld együttműködésben a TotalEnergies

A TotalEnergies és a Daimler Truck AG megállapodást írt alá az Európai Unió közúti árufuvarozásának szén-dioxid mentesítésére irányuló kötelezettségvállalásukról. A partnerek együttműködnek a hidrogénnel üzemeltetett nehéz tehergépjárművek ökoszisztémáinak fejlesztésében, egyrészt azzal a szándékkal, hogy...

DATA