- Hirdetés -

Hírműsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

Az RTL Híradó és a Tények áll a heti toplisták élén, célcsoporttól függ, hogy melyik teljesített jobban. Az RTL-en az Activity egyelőre nem hozta lázba a nézőket, de A mi kis falunk hétköznapi ismétlései egész jó nézettséggel futottak. A Szerencsekerék még ismétlésként is rengeteg nézőt vonzott.

Az elmúlt hetekben a tavaszi tévés szezonnál jóval szorosabbá vált a verseny az RTL és a TV2 között. Legalábbis a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben. Múlt héten minden fontosabb célcsoportnál visszavette a vezetést a TV2, de továbbra sem nagy az esti különbség a két piacvezető csatorna között. Múlt héten főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a TV2 10,7 százalékos share-rel nyert, ami 0,3 százalékpontos előny az RTL-hez képest. A 18-59 éveseknél az esti sávban a TV2 11 százalékos közönségarányt hozott össze, amivel 0,2 százalékponttal előzték az RTL-t. A teljes lakosságnál – hagyományosan – azért nagyobb volt a TV2 előnye, hiszen főműsoridőben 14,5 százalékkal zárták a hetet, a 10,1 százalékos RTL előtt.

Még a főműsoridőnél maradva, a 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétfőt és a keddet nyerte meg az RTL, szerdától vasárnapig a TV2-é volt minden este. A teljes lakosságnál pedig minden egyes nap a TV2 produkált magasabb közönségarányt.

A teljes portfóliókat nézve a TV2 Csoport vezetett, főműsoridőben és teljes napon egyaránt. Az RTL Magyarország leginkább a 18-49 éveseknél és az esti sávban tudta őket megközelíteni (TV2 Csoport: 22,8%, RTL Magyarország: 22%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 14,5 10,7
RTL 10,8 10,1 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,4 11 8,4
RTL 6,8 6,2 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,2 21,3
RTL Magyarország 18,6 16,2 18,0
MTVA 6,2 9,4 4,9
AMC Networks 5,9 5,7 5,9
Paramount Global 4,9 4,1 6,0
Network4 3,5 4,5 2,3
Antenna Entertainment Group 3,0 2,5 2,9
Warner Bros.Discovery 2,7 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,8% / 17,4% (18,4% / 16,7%)
Tények Plusz – 14,2% / 14,1% (13,4% / 13,7%)
Szerencsekerék – 13,3% / 13% (12,4% / 13%)
A hegyi doktor újra rendel – 7,1% / 6,7% (korábbi héten A Nagy Ő: 5,5% / 6,1%)

RTL
Híradó – 17,9% / 16,3% (18,3% / 16,3%)
Fókusz – 12,2% / 11,9% (12,5% / 11,5%)
Activity – 9,5% / 9,5% (korábbi héten a Tippelj és vidd el: 10% / 8,4%)
A mi kis falunk – 11,3% / 10,8% (10% / 9,8%)

A Tények jobb heti átlagot ért el, mint az RTL Híradó, ez most a 18-49 és a 18-59 évesekre is igaz volt. A TV2-n a Szerencsekerék annak ellenére is jól teljesített, hogy ismétléseket adtak, nyerte a műsorsávját és bőven a TV2 csatornaátlaga feletti közönségarányokat hozott. Ráadásul még az Activityt is verte. Utóbbi nagyjából azt hozta mint korábban a Tippelj és vidd el, de a hét második felében látszott némi csökkenő tendencia.

A mi kis falunk viszont még ismétlésként is egész jó számokat hozott az RTL-nek. Minden egyes nap magasabb nézőszámmal futott a sorozat ismétlése, mint előtte az Activity. A TV2-n A hegyi doktor újra rendel a 18-49 éveseknél nem teljesített sokkal jobban, mint korábban ugyanitt A Nagy Ő ismétlése. Ennél a célcsoportnál verte is A mi kis falunk a TV2 német sorozatát. Ugyanakkor a teljes lakosságnál ennél sokkal virgoncabb A hegyi doktor, 11,5 százalékot tett ki a heti átlaguk és verték A mi kis falunkat.

Ahogy látható, eléggé visszafogott most a saját gyártású kínálat. Ennek is köszönhető, hogy a heti nézettségi toplista élén a hírműsorok végeztek. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Híradó, annak is a kedd esti adása állt az élen 272 ezer, illetve 172 ezer nézővel. A teljes lakosságnál is a Híradó volt az RTL legnézettebb tartalma (665 ezer), viszont ez a teljes toplistán a harmadik helyre volt elegendő. Ugyanis a teljes lakosságnál a Tények – szintén a keddi – vonzotta a legtöbb, 724 ezer nézőt.

Ahogy az lenni szokott, az M4 Sport Forma-1 közvetítése is bekerült a top 10-be. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a második helyre futott be a verseny 166 ezres és 260 ezres nézőszámokkal. Jellemzően a teljes lakosságnál nem ennyire erős a Forma-1, de az itt elért 493 ezres nézőszámuk is a heti toplista ötödik helyére volt elegendő.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 272 786 20,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 260 178 21,2
TÉNYEK TV2 250 027 19,2
SZERENCSEKERÉK TV2 240 647 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 221 025 14,6
A MI KIS FALUNK RTL 215 265 12,6
FÓKUSZ RTL 207 011 13,4
ACTIVITY RTL 183 965 10,2
CSÁBÍTUNK ÉS VÉDÜNK TV2 154 586 9,7
FÓKUSZ PLUSZ RTL 148 391 12,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 724 807 24,0
SZERENCSEKERÉK TV2 680 868 18,3
HÍRADÓ RTL 665 119 22,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 610 480 18,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 493 286 19,7
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 431 798 21,1
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 400 130 12,2
FÓKUSZ RTL 396 636 11,6
TESTVÉREK TV2 372 163 18,1
A MI KIS FALUNK RTL 362 013 10,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 172 395 19,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 166 061 19,9
TÉNYEK TV2 158 647 18,0
SZERENCSEKERÉK TV2 155 309 14,3
A MI KIS FALUNK RTL 154 704 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 148 194 14,5
FÓKUSZ RTL 133 578 12,8
ACTIVITY RTL 128 993 10,7
CSÁBÍTUNK ÉS VÉDÜNK TV2 110 707 10,4
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 101 129 19,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...