- Hirdetés -

Hírműsorok vezetik a nézettségi toplistát

|

- Hirdetés -

Az RTL Híradó és a Tények áll a heti toplisták élén, célcsoporttól függ, hogy melyik teljesített jobban. Az RTL-en az Activity egyelőre nem hozta lázba a nézőket, de A mi kis falunk hétköznapi ismétlései egész jó nézettséggel futottak. A Szerencsekerék még ismétlésként is rengeteg nézőt vonzott.

Az elmúlt hetekben a tavaszi tévés szezonnál jóval szorosabbá vált a verseny az RTL és a TV2 között. Legalábbis a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben. Múlt héten minden fontosabb célcsoportnál visszavette a vezetést a TV2, de továbbra sem nagy az esti különbség a két piacvezető csatorna között. Múlt héten főműsoridőben és a 18-49 éveseknél a TV2 10,7 százalékos share-rel nyert, ami 0,3 százalékpontos előny az RTL-hez képest. A 18-59 éveseknél az esti sávban a TV2 11 százalékos közönségarányt hozott össze, amivel 0,2 százalékponttal előzték az RTL-t. A teljes lakosságnál – hagyományosan – azért nagyobb volt a TV2 előnye, hiszen főműsoridőben 14,5 százalékkal zárták a hetet, a 10,1 százalékos RTL előtt.

Még a főműsoridőnél maradva, a 18-49 és a 18-59 éveseknél a hétfőt és a keddet nyerte meg az RTL, szerdától vasárnapig a TV2-é volt minden este. A teljes lakosságnál pedig minden egyes nap a TV2 produkált magasabb közönségarányt.

A teljes portfóliókat nézve a TV2 Csoport vezetett, főműsoridőben és teljes napon egyaránt. Az RTL Magyarország leginkább a 18-49 éveseknél és az esti sávban tudta őket megközelíteni (TV2 Csoport: 22,8%, RTL Magyarország: 22%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11 14,5 10,7
RTL 10,8 10,1 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 26. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,4 11 8,4
RTL 6,8 6,2 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,4 24,2 21,3
RTL Magyarország 18,6 16,2 18,0
MTVA 6,2 9,4 4,9
AMC Networks 5,9 5,7 5,9
Paramount Global 4,9 4,1 6,0
Network4 3,5 4,5 2,3
Antenna Entertainment Group 3,0 2,5 2,9
Warner Bros.Discovery 2,7 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18,8% / 17,4% (18,4% / 16,7%)
Tények Plusz – 14,2% / 14,1% (13,4% / 13,7%)
Szerencsekerék – 13,3% / 13% (12,4% / 13%)
A hegyi doktor újra rendel – 7,1% / 6,7% (korábbi héten A Nagy Ő: 5,5% / 6,1%)

RTL
Híradó – 17,9% / 16,3% (18,3% / 16,3%)
Fókusz – 12,2% / 11,9% (12,5% / 11,5%)
Activity – 9,5% / 9,5% (korábbi héten a Tippelj és vidd el: 10% / 8,4%)
A mi kis falunk – 11,3% / 10,8% (10% / 9,8%)

A Tények jobb heti átlagot ért el, mint az RTL Híradó, ez most a 18-49 és a 18-59 évesekre is igaz volt. A TV2-n a Szerencsekerék annak ellenére is jól teljesített, hogy ismétléseket adtak, nyerte a műsorsávját és bőven a TV2 csatornaátlaga feletti közönségarányokat hozott. Ráadásul még az Activityt is verte. Utóbbi nagyjából azt hozta mint korábban a Tippelj és vidd el, de a hét második felében látszott némi csökkenő tendencia.

A mi kis falunk viszont még ismétlésként is egész jó számokat hozott az RTL-nek. Minden egyes nap magasabb nézőszámmal futott a sorozat ismétlése, mint előtte az Activity. A TV2-n A hegyi doktor újra rendel a 18-49 éveseknél nem teljesített sokkal jobban, mint korábban ugyanitt A Nagy Ő ismétlése. Ennél a célcsoportnál verte is A mi kis falunk a TV2 német sorozatát. Ugyanakkor a teljes lakosságnál ennél sokkal virgoncabb A hegyi doktor, 11,5 százalékot tett ki a heti átlaguk és verték A mi kis falunkat.

Ahogy látható, eléggé visszafogott most a saját gyártású kínálat. Ennek is köszönhető, hogy a heti nézettségi toplista élén a hírműsorok végeztek. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL Híradó, annak is a kedd esti adása állt az élen 272 ezer, illetve 172 ezer nézővel. A teljes lakosságnál is a Híradó volt az RTL legnézettebb tartalma (665 ezer), viszont ez a teljes toplistán a harmadik helyre volt elegendő. Ugyanis a teljes lakosságnál a Tények – szintén a keddi – vonzotta a legtöbb, 724 ezer nézőt.

Ahogy az lenni szokott, az M4 Sport Forma-1 közvetítése is bekerült a top 10-be. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a második helyre futott be a verseny 166 ezres és 260 ezres nézőszámokkal. Jellemzően a teljes lakosságnál nem ennyire erős a Forma-1, de az itt elért 493 ezres nézőszámuk is a heti toplista ötödik helyére volt elegendő.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 272 786 20,9
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 260 178 21,2
TÉNYEK TV2 250 027 19,2
SZERENCSEKERÉK TV2 240 647 14,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 221 025 14,6
A MI KIS FALUNK RTL 215 265 12,6
FÓKUSZ RTL 207 011 13,4
ACTIVITY RTL 183 965 10,2
CSÁBÍTUNK ÉS VÉDÜNK TV2 154 586 9,7
FÓKUSZ PLUSZ RTL 148 391 12,1

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 724 807 24,0
SZERENCSEKERÉK TV2 680 868 18,3
HÍRADÓ RTL 665 119 22,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 610 480 18,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 493 286 19,7
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 431 798 21,1
HEGYI DOKTOR – ÚJRA RENDEL TV2 400 130 12,2
FÓKUSZ RTL 396 636 11,6
TESTVÉREK TV2 372 163 18,1
A MI KIS FALUNK RTL 362 013 10,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 172 395 19,6
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 166 061 19,9
TÉNYEK TV2 158 647 18,0
SZERENCSEKERÉK TV2 155 309 14,3
A MI KIS FALUNK RTL 154 704 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 148 194 14,5
FÓKUSZ RTL 133 578 12,8
ACTIVITY RTL 128 993 10,7
CSÁBÍTUNK ÉS VÉDÜNK TV2 110 707 10,4
A SORS ÚTVESZTŐI TV2 101 129 19,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így spórolhatunk a klímás fűtéssel

A fűtés gazdaságosságát főként az épület szigetelése határozza meg, a klímák esetében viszont számos más olyan praktika is ismert, amivel spórolhatunk a költségeinken. Ha a teljes fűtési idényben használnánk a klímaberendezést, kizárólag fűtésre optimalizált...
Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....