Folyamatos, napi 24 órás videós hírszolgáltatás indít a Twitter közösségi portál, várhatóan az év vége felé. A cég a Bloomberg hírügynökséggel fogott össze az új szolgáltatás elindításához.
Mivel a videó nagy üzlet a közösségi médiában, ezért a Twitter régóta próbálkozik vele. A Bloomberggel történő összefogás azt jelenti, hogy nem saját gyártású videókat és híreket közöl majd a Twitter, hanem a hírügynökség világszerte dolgozó tudósítóinak élő bejelentkezéseit közvetíti és a híranyagait közli majd – írja az MTI a The Wall Street Journalra hivatkozva. Emellett közzéteszi a Twitter-fióktulajdonosok saját videóit is.
A Twitter már korábban is próbálkozott élő híradásokkal, tavaly áprilisban szerződést is aláírt az NFL – az Országos Labdarúgó Liga, a legnagyobb amerikaifutball-szövetség – vezetőivel a meccsek élő közvetítéséről. Az ügylet azonban mégsem valósult meg, mert az Amazonnak sikerült kiütnie a Twittert és megszereznie a mérkőzések közvetítési jogait a 2017-2018-as évadra.
A Bloomberggel kötött szerződéstől a Twitter azt reméli, hogy elhódíthatja azokat a hírfogyasztókat, akik nem a televíziókból szerzik információikat. Anthony Noto, a Twitter elnök-vezérigazgatója a The Wall Street Journal munkatársának azt mondta: a cég reméli, hogy elérik azt a közönséget, amelynek nincs tévé-előfizetése és szeret például utazás közben is híreket nézni.