- Hirdetés -

Hiszünk abban, hogy folyamatosan tanulni kell egymástól – interjú Jamniczky Tímeával

|

Noha a reklám és médiapiac robbanásszerű változásokon megy át, az alapok nem változtak: a legjobb eszközökkel és a lehető leghatékonyabban kell elérni a megfelelő célcsoportot, érthető és releváns üzenetet kell eljuttatni hozzájuk – mutatott rá Jamniczky Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt a közterületi hirdetések hatékonyságáról, a digitális felületekben rejlő lehetőségekről és elárulta azt is, hogy melyek lesznek azok az előadások az idei Marketing Summiton, amelyeket mindenképpen meghallgat majd.

- A JCDecaux idén a Marketing Summit Gyémánt fokozatú védnöke. Miért döntöttetek úgy, hogy ilyen módon az esemény mellé álltok?

- A Marketing Summit Hungary mára egy olyan esemény lett, ahol a marketing szakma legjobbjai közösen gondolkodhatnak a kihívásokról, megoszthatják a tapasztalataikat, hogy a marketingkommunikációt még magasabb szintre emelhessük. Mi a JCDecaux-nál hiszünk abban, hogy folyamatosan tanulni kell egymástól, meg kell osztani a tapasztalatokat, a tudásmegosztás aktív szereplőjévé kell válni. Az outdoor területén betöltött meghatározó, innovatív szerepünk miatt úgy gondoljuk, hogy nemcsak feladatunk, de felelősségünk is a szakma felé, hogy a marketing szakma csúcsrendezvényén minél jobban bemutassuk az outdoorban lévő lehetőségeket.

- Véleményed szerint miért fontos rendezvény a Marketing Summit?

- Szeretek másoktól tanulni, szeretem a párbeszédet, mert egy ember nem tudhat mindent. Ez a rendezvény rengeteg inspirációt tud adni hallgatóként, tervekkel feltöltődve tér haza az ember, ami másnaptól már a cég és az iparág működését szolgálja.

- Részt veszel egy kerekasztalbeszélgetésben a Marketing Summiton, amely többek között azzal foglalkozik majd, hogy merre tart a hazai médiapiac. Véleményed szerint milyen válasz adható erre a kérdésre?

- Noha a reklám és médiapiac robbanásszerű változásokon megy át, az alapok nem változtak: a legjobb eszközökkel és a lehető leghatékonyabban kell elérni a megfelelő célcsoportot, érthető és releváns üzenetet kell eljuttatni hozzájuk. A közterületi hirdetések pedig hatékonyan érik el a célközönséget. Ezt támasztja alá egyébként a legfrissebb reklámpiaci felmérésünk is. Nem akarok mindent elárulni, hogy legyen ok részt venni az erről szóló kerekasztal-beszélgetésen, de az eredmények azt bizonyítják, hogy az outdoor-eszközök továbbra is az egyik leghatékonyabb tömegmédium. Ráadásul ezeket a kampányokat egyre többször színesítik, kiegészítik a minden érzékszervre ható innovatív outdoor megoldások

- Az idén négy teremben zajlanak majd a Marketing Summit szakmai eseményei, rengeteg program lesz. Van olyan előadás, amiről már most tudod, hogy meghallgatod? Ha igen, miért éppen azt?

- A kollégáimat mindenképpen meg fogom hallgatni. A pénzügyi vezetőnk a JCDecaux ESG törekvéseiről és eredményeiről, egy belga kollégám a programatik és digitális oudoor trendekről fog előadást tartani, az idei reklámpiaci körkép kutatásunk kapcsán érdekes kerekasztal-beszélgetéssel készülünk. Izsák Miklós kereskedelmi és marketing vezetőnk izgalmas beszélgetést fog folytatni több vállalat marketing vezetőjével az eredményekről.

- A közterületi hirdetési piacon melyek a meghatározó trendek? A JCDecaux hogyan alkalmazkodik ezekhez?

- Az elmúlt években magánemberként is hozzá kellett szoknunk az állandó változáshoz, ahogy a reklámpiacnak is szembe kellett néznie ezzel és a sok szempontból kedvezőtlen külső körülményekkel. Erre a hatékonyság javításával, kreativitással, jól megtervezett kampányokkal és innovációval lehet reagálni. Mi például igyekszünk személyre szóló innovatív megoldásokat mutatni ügyfeleinknek, amikben a hagyományos outdoor eszközök jól kombinálhatók digitális megoldásokkal. Például egy utasváró olyan technológiákkal felszerelve, mint például hologram vagy a beszélő plakát, szavazófelület, de idén már az illat is aktív szereplője volt egy-egy egyedi megjelenésnek. A megbízókban már megvan a nyitottság és az akarat az innovatív outdoor megoldásokra, így az elmúlt években számos sikeres innovatív kampányt valósítottunk meg, amelyekkel díjakat nyertünk, valamint – és ez a legfontosabb - az utazóközönség elismerését is kivívtuk.

- Mi jelenti idén a legnagyobb kihívást a JCDecaux számára?

- A JCDecaux fejlődési lehetősége a digitális felületekben rejlik, ami hazánkban egyelőre gyerekcipőben jár szemben Nyugat-Európával és az USA-val. Az a célunk, hogy a digitális felületek iránt egyre növekvő igényeket ki tudjuk folyamatosan szolgálni. Az idei és következő évek kihívása számunkra ez.

- Miért javasolnád egy marketingesnek, vagy kommunikációs területről érkező érdeklődőnek, hogy vegyen részt a Marketing Summiton?

- Mert a nap végén teljesen más szemmel fognak nézni a reklámpiacra, legalábbis reményem szerint a közterületi hirdetésekre mindenképpen.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...