- Hirdetés -

Hitellel újít a CIB Bank

|

- Hirdetés -

A hazai piacon egyedülállónak számít az a kisvállalkozó ügyfeleket célzó, Garantiqa Hitelgarancia kezességvállalása mellett nyújtható hároméves futamidejű folyószámlahitel, amellyel a közelmúltban rukkolt elő a CIB Bank. A pénzintézet a piaci átlag feletti növekedést ért el Kisvállalati Üzletágában az év első felében, és hasonlóra számít az előttünk álló időszakban is.

Jelentősen növelte üzleti aktivitását a CIB Bank kisvállalati üzletága 2018 első hat hónapjában: az új hitelfolyósítások volumene 27 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbihoz képest. A hitelállomány kétszámjegyű dinamikáján túl tizenkét hónap alatt 22 százalékkal ugrottak meg a megtakarítások is az üzletágban, miközben az ügyfelek által bonyolított forgalom 16 százalékkal nőtt.

Mindebben feltehetően szerepet játszottak az élénk, és az ügyfelek által megfogalmazott igényekre releváns válaszokat adó termékfejlesztési intézkedések is. Például a közelmúltban bevezetett hároméves futamidejű folyószámlahitel, amely a Garantiqa Hitelgarancia kezességvállalása mellett tárgyi fedezet nyújtása nélkül igényelhető. „A kisvállalati folyószámlahitel egyedülálló konstrukció a magyarországi piacon, hiszen ténylegesen biztosítja a hároméves futamidő lehetőségét. Változatlan összeg és feltételek mellett az ügyfeleinknek nem kell évente a bankba fáradniuk és szerződést újítaniuk. Ugyanakkor továbbra is adott a keret emelésének, illetve csökkentésének lehetősége: a bővülő árbevétel magasabb összegre jogosítja fel az ügyfelet, aki ezt bármikor igénybe veheti. Hitelei mellé tavaly megújított számlacsomagjait ajánlja a Bank, amelyek testreszabhatóságuknak köszönhetően illeszkednek az ügyfelek aktuális pénzügyi helyzetéhez.” – emelte ki Fetter István, a bank kisvállalkozásokkal foglalkozó divíziójának vezetője.

A CIB Bank külön termékvariációt alakított ki a meglévő ügyfelek kisebb összegű hiteligényének hatékony és gyors kiszolgálására, amellyel legfeljebb három munkanapon belül juthat hozzá az ügyfél a megcélzott hitelösszeghez. Ezt egyrészt a jelentősen leegyszerűsített dokumentációs igény teszi lehetővé, a társas vállalkozásoknak például semmilyen dokumentumot nem kell beszerezniük az igényléshez. A másik gyorsító tényező pedig az egypontos ügyintézés, hiszen az ügyfél egyszerre aláírhatja a hitelkérelmet és magát a szerződést.

A digitalizációs stratégia részeként a bank elindította a CIB Kisvállalkozói Hitelajánlat-készítő online platformot. A vállalkozásnak elég néhány céges adatot megadnia, hogy gyorsan, kényelmesen hozzájusson a hitelajánlathoz az új és innovatív megoldással. Fetter István szerint ezen a téren további újításokra számíthatnak az ügyfelek 2019-ben is.

„Az üzletági stratégia kialakításakor kiemelt figyelmet fordítunk az ügyfélélmény javítására, a gyorsaságra, valamint a költséghatékony működésre” – hangsúlyozta Fetter István. Szerinte a divízió 2018-ban 45 százalék körül alakuló költség-bevétel mutatója nemzetközi összevetésben is kiemelkedőnek számít, a hatékonyság javulását a bevételek gyarapításával kívánják tovább fokozni. Az eddigi eredmények ráadásul kiváló kiindulási alapot biztosítanak a jövő évre minden téren és minden fontos mutató alapján megfogalmazott, komoly növekedési tervek megvalósításához.

Kisvállalkozásnak a 300 millió forint éves nettó árbevétel alatti, devizabelföldi, társas és egyéni vállalkozások, egyéni cégek, őstermelők minősülnek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már...

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő...

Ötmilliárdos tőkeemelésre készül a Hiventures

5 milliárd forintos tőkeemelési tervezetről szóló megállapodást írt alá a Budapesti Értéktőzsdén jegyzett UBM Holding Nyrt. és a Hiventures Zrt.. A Hiventures által tervezett zártkörű tőkeemelés június 30-ig történhet meg, mellyel az UBM Csoport...

Hosszú távon is távmunkával terveznek a cégek

VR-eszközökkel elvégzett távoli karbantartások, strandon készülő elemzések – pár éve ez még fel sem merült volna. Napjainkban azonban a cégek a pandémia okozta változások kapcsán, a munkaerőhiány miatt vagy a dolgozók megtartása érdekében a...

Rengetegen voltak a balatonfüredi autós fesztiválon

A kétéves kényszerszünet után május 13. és 15. között újfent megrendezett Balatonfüred Concours d’Elegance keretében több mint 17 000 látogató utazhatott vissza az autózás történelmébe a Tagore sétányon. A hagyományoknak megfelelően idén is a...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A gyerekek digitális biztonságát védi egy magyar startup

A gyerekek digitális biztonsága szerencsére már nem új fogalom – mégis meglepő helyen kerülhet veszélybe. A kicsikről készült képek, videók online felületeken történő megosztása ugyanis veszélybe sodorhatja a gyerekek digitális biztonságát – akkor is,...

TikTokon kampányolnak a civil szervezetek

A TikTok jelenleg a legdinamikusabb platform arra, hogy az 1%-os kampányok valóban célt érjenek. Kiváló példa erre az Intren és a Human Dialog közös projektje, amiben az Országos Mentőszolgálat Alapítványt és a Bátor Tábort...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...

Gasztrovonalon erősített a Ringier

Célzott marketing megoldással válaszolt a gasztro tematika iránti fokozódó érdeklődésre a Ringier Hungary kiadó. A magyarok kedvenc ételeit interaktív módszerekkel kutató „Mit eszik az ország?” online felméréssorozat most, egy évvel a start után, már...

Szupertrendi okosórákkal rukkolt elő a Huawei

A klasszikus órák kialakítását idéző, prémium anyagokból készült WATCH GT 3 Pro amellett, hogy stílusos divatkiegészítő, számos egészségkövető funkciója között EKG-adatok mérését is lehetővé teheti a jövőben. A HUAWEI WATCH FIT 2 fejlett pulzusfigyelő...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....