- Hirdetés -

Hitellel újít a CIB Bank

|

- Hirdetés -

A hazai piacon egyedülállónak számít az a kisvállalkozó ügyfeleket célzó, Garantiqa Hitelgarancia kezességvállalása mellett nyújtható hároméves futamidejű folyószámlahitel, amellyel a közelmúltban rukkolt elő a CIB Bank. A pénzintézet a piaci átlag feletti növekedést ért el Kisvállalati Üzletágában az év első felében, és hasonlóra számít az előttünk álló időszakban is.

Jelentősen növelte üzleti aktivitását a CIB Bank kisvállalati üzletága 2018 első hat hónapjában: az új hitelfolyósítások volumene 27 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbihoz képest. A hitelállomány kétszámjegyű dinamikáján túl tizenkét hónap alatt 22 százalékkal ugrottak meg a megtakarítások is az üzletágban, miközben az ügyfelek által bonyolított forgalom 16 százalékkal nőtt.

Mindebben feltehetően szerepet játszottak az élénk, és az ügyfelek által megfogalmazott igényekre releváns válaszokat adó termékfejlesztési intézkedések is. Például a közelmúltban bevezetett hároméves futamidejű folyószámlahitel, amely a Garantiqa Hitelgarancia kezességvállalása mellett tárgyi fedezet nyújtása nélkül igényelhető. „A kisvállalati folyószámlahitel egyedülálló konstrukció a magyarországi piacon, hiszen ténylegesen biztosítja a hároméves futamidő lehetőségét. Változatlan összeg és feltételek mellett az ügyfeleinknek nem kell évente a bankba fáradniuk és szerződést újítaniuk. Ugyanakkor továbbra is adott a keret emelésének, illetve csökkentésének lehetősége: a bővülő árbevétel magasabb összegre jogosítja fel az ügyfelet, aki ezt bármikor igénybe veheti. Hitelei mellé tavaly megújított számlacsomagjait ajánlja a Bank, amelyek testreszabhatóságuknak köszönhetően illeszkednek az ügyfelek aktuális pénzügyi helyzetéhez.” – emelte ki Fetter István, a bank kisvállalkozásokkal foglalkozó divíziójának vezetője.

A CIB Bank külön termékvariációt alakított ki a meglévő ügyfelek kisebb összegű hiteligényének hatékony és gyors kiszolgálására, amellyel legfeljebb három munkanapon belül juthat hozzá az ügyfél a megcélzott hitelösszeghez. Ezt egyrészt a jelentősen leegyszerűsített dokumentációs igény teszi lehetővé, a társas vállalkozásoknak például semmilyen dokumentumot nem kell beszerezniük az igényléshez. A másik gyorsító tényező pedig az egypontos ügyintézés, hiszen az ügyfél egyszerre aláírhatja a hitelkérelmet és magát a szerződést.

A digitalizációs stratégia részeként a bank elindította a CIB Kisvállalkozói Hitelajánlat-készítő online platformot. A vállalkozásnak elég néhány céges adatot megadnia, hogy gyorsan, kényelmesen hozzájusson a hitelajánlathoz az új és innovatív megoldással. Fetter István szerint ezen a téren további újításokra számíthatnak az ügyfelek 2019-ben is.

„Az üzletági stratégia kialakításakor kiemelt figyelmet fordítunk az ügyfélélmény javítására, a gyorsaságra, valamint a költséghatékony működésre” – hangsúlyozta Fetter István. Szerinte a divízió 2018-ban 45 százalék körül alakuló költség-bevétel mutatója nemzetközi összevetésben is kiemelkedőnek számít, a hatékonyság javulását a bevételek gyarapításával kívánják tovább fokozni. Az eddigi eredmények ráadásul kiváló kiindulási alapot biztosítanak a jövő évre minden téren és minden fontos mutató alapján megfogalmazott, komoly növekedési tervek megvalósításához.

Kisvállalkozásnak a 300 millió forint éves nettó árbevétel alatti, devizabelföldi, társas és egyéni vállalkozások, egyéni cégek, őstermelők minősülnek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...

Különleges kisfilmmel kampányol a Pfizer

Verset szavalni sokaknak egyáltalán nem okoz gondot, kivéve, ha van a dologban egy kis csavar. Adott egy vers, és egy igen nehéz feladat: egyetlen levegővel kell végig mondani a strófákat. A Pfizer egy nem...

Izgalmas hajsza a NatGeo új sorozatában

Az amerikai lépfenetámadások 20. évfordulója alkalmából a National Geographic 2021 decemberében műsorára tűzi a biológiai terrorcselekmény és az azt követő izgalmas nyomozás történetét feldolgozó Halálzóna: Antrax című filmsorozatot. A hatrészes széria a Halálzóna című...

Új megoldásokat keresnek a munkavállalók

A dolgozók megéléseiből táplálkozó „nagy felismerés" jelenség következményeként újabb jelentős mozgás indulhat be világszerte a munkaerőpiacokon – mutat rá a Randstad Workmonitor 2021-es második felmérése. A több mint 27,000 dolgozó megkérdezésével 34 piacon, köztük...

Zenélő növényekkel kampányol az E.ON és az ACG

Az ACG Reklámügynökség és az E.ON zenélő mikrooázisokat hozott létre a vállalat klímaváltozás elleni küzdelem fontosságáról szóló kampányának részeként. A különleges installációknak köszönhetően a budapesti Széna- és Szent Gellért téren várakozó utasok nemcsak a...

Erős negyedévet zárt az Allianz

2021-ben az Allianz Csoport a harmadik negyedévben is erős működési teljesítményt mutatott fel az összes üzletágában. Ez azt bizonyítja, hogy az üzleti modellünk jól működik, segítségével ki tudjuk használni a globális gazdasági környezet és...

Eldőlt, viszi a 4iG a DIGI-t

Végleges megállapodást kötött a 4iG Nyrt. a román RCS & RDS csoporttal a médiakonszern magyarországi érdekeltségeinek megvásárlásáról. A tranzakció lezárásával, illetve az elmúlt egy évben az infokommunikációs szektorban végrehajtott akvizícióival a 4iG a legnagyobb...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Digitális lízinggel újít a Péntech

A digitális faktoring úttörője, a Péntech novembertől új szolgáltatással bővíti portfólióját, amelynek köszönhetően most még könnyebb lehet a vállalkozások növekedésének finanszírozása. A digitális lízing megoldásnak köszönhetően a Péntech weboldalán keresztül a piacon egyedülállóan gyorsan...

Kiderült, mennyit költünk kütyükre karácsonykor

Átlagosan 51 500 Ft-ot költünk karácsonyi ajándékokra, általában 4-7 főnek vásárolunk – derült ki a Dell Technologies Magyarország friss, nem reprezentatív felméréséből1. Minden negyedik válaszadónál elektronikai cikk is kerül a fa alá, átlagosan 44...

Korábbi kollégáikra vadásznak a cégek

A volt alkalmazottak nagyszerű, ám korábban méltatlanul hanyagolt lehetőséget jelentenek a cégek toborzási erőfeszítései számára – mondja Fremda Balázs, a Morgan Stanley budapesti irodájának HR igazgatója. A vállalat 15 éve működő technológiai és analitikai...

Így védekezhetnek a kkv-k a kibertámadások ellen

Az elmúlt két évben felgyorsult digitális átalakulás miatt fokozódó kockázat miatt ma már szinte minden vezetőnek van legalább egy olyan cég az ismeretségi körében, ahol már történt támadás és ellopták a cég adatait vagy...

Jól fogyott a Samsung luxustévéje

A Samsung idén több mint egymillió darab The Frame televíziót értékesített világszinten, ez az első Lifestyle TV modell, amely milliós eladást ért el egy éven belül. A 2017-es bemutatkozása óta Észak-Amerikában és Európában is...
- Hirdetés -

CMO

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA