Európai terjeszkedése újabb lépéseként megkezdte hivatalos működését Magyarországon, valamint ezzel egyidőben a szlovák és a cseh piacokon az OPPO okoseszköz márka. A globális mobilkommunikációs-ipar meghatározó szerepelőjének készülékei júliustól válnak elérhetővé a legnagyobb magyarországi távközlési szolgáltatók és a vezető kereskedelmi hálózatok kínálatában.
A vállalat jelenleg a globális okostelefon-piac negyedik legnagyobb szereplője, és az elmúlt 12 hónapban a pandémia kihívásainak ellenére globálisan 60 százalékkal növelte a leszállított készülékeinek számát. A márka Magyarországon két okostelefon és három vezeték nélküli fülhallgató modellel indul, valamint több népszerű készülékkel és okos-kiegészítővel fogja bővíti kínálatát az idei folyamán.
Az OPPO jelenleg 6 kontinens, több mint 40 országban van jelen, több mint 40.000 alkalmazottja van, világszerte 6 technológiai innovációs intézettel, 4 termékfejlesztési K + F központtal, egy londoni design központtal rendelkezik, valamint több mint 7 milliárd dollárt tervez kutatás-fejlesztésre fordítani a következő 3 éves időszakban. A folyamatosan bővülő globális erőforrás-hálózat lehetővé teszi a márka számára, hogy olyan úttörő technológiákat és termékeket fejlesszen, amelyek előnyeit a felhasználók az egész világon élvezhetik – ilyen például a szupergyors töltés, a jövőbemutató mikroszkopikus fényképezés, vagy a vállalat által kínált 5G technológia.
Magyarországon 2021. július 1-jével két élvonalbeli OPPO okostelefon és több vezeték nélküli fülhallgató kerül kereskedelmi forgalomba, valamint a márka több bestseller készülékkel és okos-kiegészítővel fogja bővíteni kínálatát az év folyamán. Először az OPPO Reno5 5G és OPPO Reno5 Z 5G okostelefonok, valamint három OPPO vezeték nélküli fülhallgató modell, az OPPO Enco Buds, az OPPO Enco Air és az OPPO Enco Free2 válnak elérhetővé.