Hódító sorozatok a BrandManiában

Egyre több pénzt áldoznak a nagy nemzetközi tévétársaságok a fikciós sorozatokra. Angliában az ITV ennek köszönhetően 26 százalékkal, a dán TV2 pedig 35 százalékkal növelte piaci részesedését, és Magyarországon is beindulni látszik a sorozatgyártás. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy mi rejlik a sorozatreneszánsz hátterében, és mire lehet számítani a következő években.

 

Ha a magyar fikciós sorozatokról beszélünk, a kereskedelmi televíziózás indulása óta nem volt olyan jó időszak, mint most – nyilatkozta a BrandManiának Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese. „Épp mi kezdtük el, hogy invesztáljunk heti fikciós sorozatba, és már a Válótársaknál megmondtuk, ha ez bejön, akkor ez szokásunkká válik. Bejött, azóta a Mi kis falunkat is bemutattuk, és van más tervünk is” – mondta el a műsor stábjának Kolosi Péter.

 

A BrandMania ezúttal annak járt utána, hogy minek köszönhető, hogy újra elképesztően népszerűek lettek a sorozatok. A műsorból többek között kiderül, hogy az angolszász nyelvterületen hányszorosára nőtt a sorozatok száma a tíz évvel ezelőttihez képest, és az is, hogy nézettségi szempontból hogyan teljesítenek a hazai szériák a külföldiekhez képest.

 

A műsorban megszólal többek között Varga Attila (Sixx), Hámori Barbara, a Contentlab&Factory magyar vezetője, valamint Scherer Péter színész.

 

A BrandMania második részéből pedig azt is megtudhatják a nézők, hogy mi a kapcsolat Lionel Messi és a Big Data, no meg az adattudósok között.

 

BrandMania ma éjjel 0:20-kor az RTL Klub műsorán, az adás előzetesét itt nézheti meg.