- Hirdetés -

Hollandiában erősít a BMW

|

A BMW X modellcsalád legkisebb tagját világszerte akkora érdeklődés övezi, hogy a regensburgi termelés megerősítésére van szükség.

 

2017 augusztusában a hollandiai Bornban, a VDL Nedcar üzemében is megkezdődik a BMW X1 sorozatgyártása. Az együttműködést a BMW Group és a VDL Group közösen jelentette be január 25-én. A BMW X modellcsalád legkisebb tagjának elsőszámú gyártási helyszíne továbbra is a BMW Group regensburgi létesítménye marad, miközben idén augusztustól a Hollandiában készülő modelleket is a világ összes országába exportálják majd. A BMW Group és a VDL Nedcar közötti együttműködés 2014 februárjában vette kezdetét, jelenleg a borni üzemben a MINI aktuális palettájának nem kevesebb, mint három modellsorozata lát napvilágot. Augusztustól a BMW X1 a bajor gyártó első és a vállalatcsoport negyedik modellsorozataként csatlakozik a sorhoz.

 

A BMW X1 második modellgenerációjának sorozatgyártása 2015 júliusában indult be a BMW Group regensburgi üzemében, ahol a modellsorozat nyolc változata jelenleg egyetlen gyártósoron készül. A BMW X modellcsalád legkisebb tagja iránt mutatkozó egyre intenzívebb ügyfél-érdeklődéssel párhuzamosan a vállalatcsoport az utóbbi másfél évben jelentősen megnövelte a regensburgi létesítmény termelési kapacitását, a sikeres gyarapodás fenntartása érdekében azonban a gyártás megosztására van szükség. A kiegészítő termelést a VDL Nedcar szerződéses gyártásmegbízás keretében vállalja.

 

A 2014 óta eltelt három évben a BMW Group és a VDL Nedcar szoros és kiváltképp sikeres együttműködést épített fel, a bizonyítottan megbízható holland partner pedig immáron több éves tapasztalatra tett szert a prémium minőségű gépkocsik sorozatgyártása terén. A VDL Nedcar együttműködésével még tovább erősödik a BMW X1 termelési kapacitása, a BMW Group így még gyorsabban és még rugalmasabban alkalmazkodhat az egyes piacok változó ügyfél-igényeihez.

 

„Hollandiában kimagasló érdeklődés mutatkozik a BMW X modellcsalád tagjai iránt, s kivételesen igaz ez a BMW X1 modellre” – mondta Peter Haug, a BMW Group Hollandia ügyvezető igazgatója. „Tavaly nem kevesebb, mint 1 946 darab BMW X1 modellt értékesítettünk Hollandiában, amely a legjobb eladási mutató az első modellgeneráció 2009-es debütálása óta. 2016-ban a Hollandiában értékesített 3 131 darab BMW X modell 62,2 százalékát a BMW X1 tette ki, amely azt is jelenti, hogy minden hatodik eladott BMW egy vadonatúj X1 volt” – tette hozzá.

 

 

Megbízható, stabil együttműködés

 

A VDL Nedcar hollandiai üzemében 2014 óta készülnek MINI modellek. Az együttműködés a háromajtós MINI sorozatgyártásával kezdődött, amellyel a VDL Nedcar az oxfordi létesítmény termelési kapacitását erősíti. A második modell a MINI Cabrio, amelynek képviselői kizárólag a Bornban működő üzemben látnak napvilágot. 2016. november 2-án a VDL Nedcar üzemében az új MINI Countryman exkluzív sorozatgyártása is beindult, amelyhez 2017 márciusában a brit prémiumgyártó első plug-in hibrid modellje, a vadonatúj MINI Cooper S E Countryman ALL4 és a 170 kW / 231 lóerő maximális teljesítményre képes MINI John Cooper Works Countryman is csatlakozik majd.

 

 

A BMW X modellcsalád elsöprő népszerűsége

 

A BMW Group 2016-ban 2 003 359 darab vadonatúj BMW modellt adott át ügyfeleinek világszerte, amely a 2015-ös teljesítmény tükrében 5,2 százalékos értékesítési növekedést jelent. Ebből nem kevesebb, mint 644 922 darab gépkocsi a BMW X modellcsalád tagjaként gurult ki az utakra, amely 22,3 százalékos fejlődés az egy évvel korábbi számokhoz képest. Mindez azt jelenti, hogy 2016-ban minden harmadik eladott BMW egy X modell volt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

A mozikat is meghódítja az OMODA

Közösen indul el egy mágikus utazásra Óz csodálatos birodalmába a Universal Pictures látványos új filmje, a Wicked és az OMODA&JAECOO. A két márka közötti együttműködés nem csupán az OMODA&JAECOO innovatív, személyre szabott élmények és...

Keveset költenek digitalizációra a hazai kkv-k

Visszafogottság jellemzi a magyar kkv szektort, ha a digitalizációról van szó. A jelenlegi turbulens gazdasági környezetben sokan inkább a kivárásra játszanak, hátha javulnak a gazdasági mutatók. Noha a K&H kkv bizalmi index harmadik negyedéves...

Már a mozikban a magyar Eufória

Két fiatal szerhasználó felépülésének első 1,5 évét követi nyomon a hazai mozikban december 5-től látható új magyar dokumentumfilm, a Nemzeti Filmintézet támogatásával elkészült Mélypont érzés. Miklós Ádám rendező és Száki Adrián producer úgy nyúltak...

A sarki fény is beköltözik a Nyugati téri Mekibe

A látogatók egy varázslatos utazás részesei lehetnek, ahol a rénszarvasszánon utazó Mikulás, angyalkák, mézeskalácsfigurák és karácsonyi fényárban úszó házikók mellett a misztikus és látványos sarki fény is megjelenik.A McDonald’s Nyugati téri egységének egyedi attrakciója,...

Fenntartható magyar márkákat díjaztak

Fenntarthatóságért és környezetvédelemért tett kimagasló erőfeszítésekért díjaztak vállalatokat, kiemelkedő márkákat és személyiségeket december 3-án a GREEN BRANDS regionális Gálán Bécsben, a gyönyörű Niederösterreich Palais-ban, ahol számos magyar márka is elismerésben részesült. Itt derült ki...

Ilyen ajándékokra vágynak a fiatalok

Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak nemet, a Mastercard felmérése szerint a Z generáció számára ezek az ajándékok inkább eszközök, amelyek segítségével elérhetik azt, amire igazán vágynak: az életre szóló...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...