- Hirdetés -

Hosszabbít az UEFA és a Disney

|

Négy évvel, 2027-ig meghosszabbítja UEFA Playmakers programját az UEFA és a Disney – jelentette be a két nagyvállalat. Az UEFA Playmakers program a Disney és Pixar mesék inspirálta inspirálta innovatív foglalkozási forma, melyet a két vállalat azért hozott létre, hogy mozgásra ösztönözze az 5-8 éves lányokat. Új edzésmódszertannal, a történetmesélésen keresztül tanítanak meg játszani, keverve a labdarúgást a legnépszerűbb mesék csodálatos világával és karaktereivel.

 

A program mozgásban, csapatmunkában és képzelőerőben gazdag foglalkozásainak mindegyikét Disney és Pixar animációs filmek, mint a Hihetetlen család 2, a Jégvarázs 2 és a Moana ihlették. A kínálat a mai bejelentés alapján az Oscar-djías Encanto-val bővül.

 

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy az UEFA Playmakers a következő négy évben tovább bővül és folytatódik a partnerségünk a Disney-vel" – mondta Nadine Kessler. Az UEFA női szakág vezetője hozzátette: „A fizikai aktivitás és a Disney-varázslat ötvözése nyerő kombinációnak bizonyult, hogy megismertessük a kislányokkal a labdarúgást, bevonjuk a szülőket, és minden kishölgynek lehetőséget adjunk arra, hogy megtapasztalja a futball örömét. Izgatottan várom, hogy a jövőben olyan profi labdarúgókat neveljünk ki, akiknek a labdarúgás szeretetét a Playmakers foglalkozásai mutatták meg".

Nicole Morse, a Disney EMEA márka- és franchise marketing alelnöke elmondta: „A Disney inspirálta UEFA Playmakers olyan nagyszerű együttműködés, hogy nem volt kérdés, a programot újabb négy évig folytatjuk. Nagy öröm volt látni, hogy a Moana és a Jégvarázs erős női karakterei és történeteik ilyen jótékony hatással vannak a családokra és a gyerekekre, ösztönzik őket, hogy aktívabbak legyenek és megszerettessék velük a labdarúgást. A kislányok, szülők és edzők visszajelzései nagyon pozitívak voltak és alig várjuk, hogy újabb gyerekekkel és filmekkel bővüljön a programunk. Az Encanto például már 47 európai szövetségben elérhető.”

 

Varázslatos élmény a lányoknak, szülőknek és edzőknek

Az UEFA Playmakers szinte kézzelfogható hatással volt az európai futballszövetségekre. Sikerült elérni a program célját, hogy támogató és biztonságos környezetben ismertessék meg a kislányokkal a futball szeretetét a mozgás, a játék és a történetmesélés segítségével.

Már 47 európai nemzeti szövetségben és több mint 3800 helyszínen tartanak tudományos kutatások alapján összeállított UEFA Playmakers foglalkozásokat. Több mint 73 000 lány vett részt a programban, amelynek keretében több mint 5200 UEFA Playmakers-edzőt neveltek ki.

Az UEFA Playmakers programban részt vevő kishölgyek, szülők és edzők visszajelzései* bizonyítják a program óriási pozitív hatását Európában:

  • A lányok 96%-a nagyon élvezi a foglalkozásokat.
  • A lánykák 91%-a szeretne továbbra is focizni.
  • A szülők 94%-a ajánlaná a foglalkozásokat más szülőknek.
  • A szülők 75,3%-a bízik abban, hogy lánygyermeke rendszeresen jár majd focizni az UEFA Playmakers után is.
  • Az edzők 71%-a állítja, hogy jobb edzővé vált az UEFA Playmakers-nek köszönhetően.
  • Az UEFA Playmakers edzők 68%-a nő, és 43%-ának nem volt korábban semmilyen edzői tapasztalata, amikor csatlakozott az UEFA Playmakers programhoz. A 292 edzőképző 63%-a nő.

 

A lányok jövője a labdarúgásban

Bár a Playmakers története még csak most kezdődött, az UEFA erre a lendületre épít majd a jövőben is annak érdekében, hogy a leányok ne csak megismerkedjenek a labdarúgással, hanem később folytassák is a fociztást. Az UEFA Playmakers legfontosabb törekvése, hogy minden Playmakers-központban megkönnyítse az utat a labdarúgáshoz a játékosok és az edzők számára egyaránt. Ennek érdekében az UEFA a helyi szövetségeket elkötelezett szakértőkkel támogatja, akik mentori támogatásban és utánkövetésben is segítenek.

Emellett az UEFA nagyobb hozzáférést biztosít az UEFA Playmakers tartalmakhoz, lehetővé téve a lányok, családok és edzők számára, hogy a foglalkozásoktól függetlenül is élvezhessék az UEFA Playmakers segédanyagait.

Az UEFA Playmakers Európa-szerte

Míg csupán hét ország vett részt a 2020 februárjában kezdődött kísérleti szakaszban (Ausztria, Belgium, Norvégia, Lengyelország, Románia, Skócia és Szerbia), de kevesebb mint négy év alatt további 40 ország csatlakozott a programhoz: Albánia, Andorra, Azerbajdzsán, Fehéroroszország, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Csehország, Észtország, Finnország, Feröer-szigetek, Grúzia, Gibraltár, Görögország, Izrael, Horvátország, Kazahsztán, Németország, Olaszország, Koszovó, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Málta, Moldova, Montenegró, Észak-Írország, Magyarország, Oroszország, San Marino, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Törökország, Ukrajna, Wales.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...