- Hirdetés -

Hosszabbít az UEFA és a Disney

|

- Hirdetés -

Négy évvel, 2027-ig meghosszabbítja UEFA Playmakers programját az UEFA és a Disney – jelentette be a két nagyvállalat. Az UEFA Playmakers program a Disney és Pixar mesék inspirálta inspirálta innovatív foglalkozási forma, melyet a két vállalat azért hozott létre, hogy mozgásra ösztönözze az 5-8 éves lányokat. Új edzésmódszertannal, a történetmesélésen keresztül tanítanak meg játszani, keverve a labdarúgást a legnépszerűbb mesék csodálatos világával és karaktereivel.

 

A program mozgásban, csapatmunkában és képzelőerőben gazdag foglalkozásainak mindegyikét Disney és Pixar animációs filmek, mint a Hihetetlen család 2, a Jégvarázs 2 és a Moana ihlették. A kínálat a mai bejelentés alapján az Oscar-djías Encanto-val bővül.

 

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy az UEFA Playmakers a következő négy évben tovább bővül és folytatódik a partnerségünk a Disney-vel" – mondta Nadine Kessler. Az UEFA női szakág vezetője hozzátette: „A fizikai aktivitás és a Disney-varázslat ötvözése nyerő kombinációnak bizonyult, hogy megismertessük a kislányokkal a labdarúgást, bevonjuk a szülőket, és minden kishölgynek lehetőséget adjunk arra, hogy megtapasztalja a futball örömét. Izgatottan várom, hogy a jövőben olyan profi labdarúgókat neveljünk ki, akiknek a labdarúgás szeretetét a Playmakers foglalkozásai mutatták meg".

Nicole Morse, a Disney EMEA márka- és franchise marketing alelnöke elmondta: „A Disney inspirálta UEFA Playmakers olyan nagyszerű együttműködés, hogy nem volt kérdés, a programot újabb négy évig folytatjuk. Nagy öröm volt látni, hogy a Moana és a Jégvarázs erős női karakterei és történeteik ilyen jótékony hatással vannak a családokra és a gyerekekre, ösztönzik őket, hogy aktívabbak legyenek és megszerettessék velük a labdarúgást. A kislányok, szülők és edzők visszajelzései nagyon pozitívak voltak és alig várjuk, hogy újabb gyerekekkel és filmekkel bővüljön a programunk. Az Encanto például már 47 európai szövetségben elérhető.”

 

Varázslatos élmény a lányoknak, szülőknek és edzőknek

Az UEFA Playmakers szinte kézzelfogható hatással volt az európai futballszövetségekre. Sikerült elérni a program célját, hogy támogató és biztonságos környezetben ismertessék meg a kislányokkal a futball szeretetét a mozgás, a játék és a történetmesélés segítségével.

Már 47 európai nemzeti szövetségben és több mint 3800 helyszínen tartanak tudományos kutatások alapján összeállított UEFA Playmakers foglalkozásokat. Több mint 73 000 lány vett részt a programban, amelynek keretében több mint 5200 UEFA Playmakers-edzőt neveltek ki.

Az UEFA Playmakers programban részt vevő kishölgyek, szülők és edzők visszajelzései* bizonyítják a program óriási pozitív hatását Európában:

  • A lányok 96%-a nagyon élvezi a foglalkozásokat.
  • A lánykák 91%-a szeretne továbbra is focizni.
  • A szülők 94%-a ajánlaná a foglalkozásokat más szülőknek.
  • A szülők 75,3%-a bízik abban, hogy lánygyermeke rendszeresen jár majd focizni az UEFA Playmakers után is.
  • Az edzők 71%-a állítja, hogy jobb edzővé vált az UEFA Playmakers-nek köszönhetően.
  • Az UEFA Playmakers edzők 68%-a nő, és 43%-ának nem volt korábban semmilyen edzői tapasztalata, amikor csatlakozott az UEFA Playmakers programhoz. A 292 edzőképző 63%-a nő.

 

A lányok jövője a labdarúgásban

Bár a Playmakers története még csak most kezdődött, az UEFA erre a lendületre épít majd a jövőben is annak érdekében, hogy a leányok ne csak megismerkedjenek a labdarúgással, hanem később folytassák is a fociztást. Az UEFA Playmakers legfontosabb törekvése, hogy minden Playmakers-központban megkönnyítse az utat a labdarúgáshoz a játékosok és az edzők számára egyaránt. Ennek érdekében az UEFA a helyi szövetségeket elkötelezett szakértőkkel támogatja, akik mentori támogatásban és utánkövetésben is segítenek.

Emellett az UEFA nagyobb hozzáférést biztosít az UEFA Playmakers tartalmakhoz, lehetővé téve a lányok, családok és edzők számára, hogy a foglalkozásoktól függetlenül is élvezhessék az UEFA Playmakers segédanyagait.

Az UEFA Playmakers Európa-szerte

Míg csupán hét ország vett részt a 2020 februárjában kezdődött kísérleti szakaszban (Ausztria, Belgium, Norvégia, Lengyelország, Románia, Skócia és Szerbia), de kevesebb mint négy év alatt további 40 ország csatlakozott a programhoz: Albánia, Andorra, Azerbajdzsán, Fehéroroszország, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Csehország, Észtország, Finnország, Feröer-szigetek, Grúzia, Gibraltár, Görögország, Izrael, Horvátország, Kazahsztán, Németország, Olaszország, Koszovó, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Málta, Moldova, Montenegró, Észak-Írország, Magyarország, Oroszország, San Marino, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Törökország, Ukrajna, Wales.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így spórolhatunk a klímás fűtéssel

A fűtés gazdaságosságát főként az épület szigetelése határozza meg, a klímák esetében viszont számos más olyan praktika is ismert, amivel spórolhatunk a költségeinken. Ha a teljes fűtési idényben használnánk a klímaberendezést, kizárólag fűtésre optimalizált...
Az Árulók című műsor nézettsége

Meglepő nézettséget produkált Az árulók

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a...

Újabb településeken gyorsít a Vodafone

A közelmúltban 8 vármegye 71 településén végzett hálózatfejlesztési munkálatokat a Vodafone Magyarország, melynek köszönhetően november végétől újabb közel 180 ezer háztartásban lesz elérhető a szolgáltató 1 gigabit sebességű vezetékes internetszolgáltatása. A fejlesztéssel a szolgáltató...

Így reagálnak az energiakrízisre a hazai cégek

A gyorsan változó energiaárak és a fenntarthatóság előtérbe kerülése lépésre ösztönzik a hazai vállalkozásokat is. A Schneider Electric friss felméréséből többek között kiderül, hogy a válaszadók túlnyomó többsége már megvalósított ilyen irányú fejlesztést, vagy...

Nagyon felpörgött az ingatlanpiac

2023 novemberében, országosan 8800 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 55 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A várakozásoknak megfelelően erősödő tendenciát mutat az év végéhez közeledve a hazai...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Napelemekre költenek a hazai nagyvállalatok

Népszerűek az energiahatékonyságot növelő beruházások a nagyvállalatok körében, minden negyediknél várható ilyen jellegű fejlesztés a következő egy év során. A beruházásokat nem csupán az energiaárak emelkedése hajtja, hanem több szempont együttesen, így például a...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....