- Hirdetés -

Hosszabbít az UEFA és a Disney

|

- Hirdetés -

Négy évvel, 2027-ig meghosszabbítja UEFA Playmakers programját az UEFA és a Disney – jelentette be a két nagyvállalat. Az UEFA Playmakers program a Disney és Pixar mesék inspirálta inspirálta innovatív foglalkozási forma, melyet a két vállalat azért hozott létre, hogy mozgásra ösztönözze az 5-8 éves lányokat. Új edzésmódszertannal, a történetmesélésen keresztül tanítanak meg játszani, keverve a labdarúgást a legnépszerűbb mesék csodálatos világával és karaktereivel.

 

A program mozgásban, csapatmunkában és képzelőerőben gazdag foglalkozásainak mindegyikét Disney és Pixar animációs filmek, mint a Hihetetlen család 2, a Jégvarázs 2 és a Moana ihlették. A kínálat a mai bejelentés alapján az Oscar-djías Encanto-val bővül.

 

„Nagyon izgatottak vagyunk, hogy az UEFA Playmakers a következő négy évben tovább bővül és folytatódik a partnerségünk a Disney-vel" – mondta Nadine Kessler. Az UEFA női szakág vezetője hozzátette: „A fizikai aktivitás és a Disney-varázslat ötvözése nyerő kombinációnak bizonyult, hogy megismertessük a kislányokkal a labdarúgást, bevonjuk a szülőket, és minden kishölgynek lehetőséget adjunk arra, hogy megtapasztalja a futball örömét. Izgatottan várom, hogy a jövőben olyan profi labdarúgókat neveljünk ki, akiknek a labdarúgás szeretetét a Playmakers foglalkozásai mutatták meg".

Nicole Morse, a Disney EMEA márka- és franchise marketing alelnöke elmondta: „A Disney inspirálta UEFA Playmakers olyan nagyszerű együttműködés, hogy nem volt kérdés, a programot újabb négy évig folytatjuk. Nagy öröm volt látni, hogy a Moana és a Jégvarázs erős női karakterei és történeteik ilyen jótékony hatással vannak a családokra és a gyerekekre, ösztönzik őket, hogy aktívabbak legyenek és megszerettessék velük a labdarúgást. A kislányok, szülők és edzők visszajelzései nagyon pozitívak voltak és alig várjuk, hogy újabb gyerekekkel és filmekkel bővüljön a programunk. Az Encanto például már 47 európai szövetségben elérhető.”

 

Varázslatos élmény a lányoknak, szülőknek és edzőknek

Az UEFA Playmakers szinte kézzelfogható hatással volt az európai futballszövetségekre. Sikerült elérni a program célját, hogy támogató és biztonságos környezetben ismertessék meg a kislányokkal a futball szeretetét a mozgás, a játék és a történetmesélés segítségével.

Már 47 európai nemzeti szövetségben és több mint 3800 helyszínen tartanak tudományos kutatások alapján összeállított UEFA Playmakers foglalkozásokat. Több mint 73 000 lány vett részt a programban, amelynek keretében több mint 5200 UEFA Playmakers-edzőt neveltek ki.

Az UEFA Playmakers programban részt vevő kishölgyek, szülők és edzők visszajelzései* bizonyítják a program óriási pozitív hatását Európában:

  • A lányok 96%-a nagyon élvezi a foglalkozásokat.
  • A lánykák 91%-a szeretne továbbra is focizni.
  • A szülők 94%-a ajánlaná a foglalkozásokat más szülőknek.
  • A szülők 75,3%-a bízik abban, hogy lánygyermeke rendszeresen jár majd focizni az UEFA Playmakers után is.
  • Az edzők 71%-a állítja, hogy jobb edzővé vált az UEFA Playmakers-nek köszönhetően.
  • Az UEFA Playmakers edzők 68%-a nő, és 43%-ának nem volt korábban semmilyen edzői tapasztalata, amikor csatlakozott az UEFA Playmakers programhoz. A 292 edzőképző 63%-a nő.

 

A lányok jövője a labdarúgásban

Bár a Playmakers története még csak most kezdődött, az UEFA erre a lendületre épít majd a jövőben is annak érdekében, hogy a leányok ne csak megismerkedjenek a labdarúgással, hanem később folytassák is a fociztást. Az UEFA Playmakers legfontosabb törekvése, hogy minden Playmakers-központban megkönnyítse az utat a labdarúgáshoz a játékosok és az edzők számára egyaránt. Ennek érdekében az UEFA a helyi szövetségeket elkötelezett szakértőkkel támogatja, akik mentori támogatásban és utánkövetésben is segítenek.

Emellett az UEFA nagyobb hozzáférést biztosít az UEFA Playmakers tartalmakhoz, lehetővé téve a lányok, családok és edzők számára, hogy a foglalkozásoktól függetlenül is élvezhessék az UEFA Playmakers segédanyagait.

Az UEFA Playmakers Európa-szerte

Míg csupán hét ország vett részt a 2020 februárjában kezdődött kísérleti szakaszban (Ausztria, Belgium, Norvégia, Lengyelország, Románia, Skócia és Szerbia), de kevesebb mint négy év alatt további 40 ország csatlakozott a programhoz: Albánia, Andorra, Azerbajdzsán, Fehéroroszország, Bosznia és Hercegovina, Bulgária, Ciprus, Csehország, Észtország, Finnország, Feröer-szigetek, Grúzia, Gibraltár, Görögország, Izrael, Horvátország, Kazahsztán, Németország, Olaszország, Koszovó, Lettország, Liechtenstein, Litvánia, Málta, Moldova, Montenegró, Észak-Írország, Magyarország, Oroszország, San Marino, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Törökország, Ukrajna, Wales.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...

Exkluzív premierekkel zárja az évet az HBO Max

Közeledik az év vége, így decemberre is tartogat néhány nagyszerű tartalmat az HBO Max. Több magyar film, köztük exkluzív premierek (Utolsó esély, Café Marylin), blockbuster franchise (Pókember), karácsonyi filmek és animációk (Mariah Carrey All...

A Sztárbox és a Reggeli miatt is eljárás indult

A „Sztárbox” és a „Reggeli” című műsorszámok egy-egy epizódja miatt is eljárást indít az RTL szolgáltatója ellen a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület több, külföldi hatóság alá tartozó műsorszám helytelen...

Hatályos: jövőre sem kell reklámadót fizetni

A november 30-i Magyar Közlönyben megjelent az adótörvények módosításáról szóló törvény Novák Katalin köztársasági elnök aláírásával, így jogerőre emelkedett a jogszabály, amely alapján a reklámadó mértéke 2024. december 31-ig továbbra is az adóalap 0...

Átlépte a másfél milliárdos határt az 5G

Az év végére 5-ből 1 mobilelőfizetés már az 5G technológiát használja majd a világban, vagyis a számos piacon továbbra is érezhető gazdasági és geopolitikai nehézségek ellenére töretlenül terjed a legújabb hálózati generáció – derül...

Tovább kalandozik Thuróczy Szabolcs és a SsangYong

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator felelt.A dél-koreai SUV specialista új kalandokat és a hétköznapokból való...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Kiderült, mi okozza a legnagyobb fejfájást az exportpiacra vágyó magyar kkv-knak

Régiós vonatkozásban átlagosan teljesítenek az exportpiacokon a hazai kis- és középvállalkozások, ugyanakkor összességében továbbra is csupán alig több mint 5 százalékuk értékesíti termékeit vagy szolgáltatásait külföldön. Mivel az ország gazdasági teljesítménye és növekedése szempontjából...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Így védhetjük meg az adatainkat

Az okoseszközök korában a kommunikáció, a munkavégzés és a tartalomfogyasztás minden eddiginél könnyebb és hatékonyabb, ám a technológiai fejlesztések egyúttal új kockázatokkal is járnak mind a személyes, mind a vállalati adatok biztonságára nézve. Ezért...

Kiderült, jövőre kiket vizsgál majd a fogyasztóvédelem

2024-ben is számos területen számíthatnak átfogó fogyasztóvédelmi célellenőrzésekre a vállalatok – hívja fel a figyelmet az EY. Jövőre biztosan sor kerül az infláció letörése érdekében idén bevezetett intézkedések vizsgálatára, ahogyan a közműszolgáltatók működésének, a...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

Már közel 100 üzletben ment élelmiszert a Penny és a Munch

Már Budapest teljes területén, valamint Baranya, Békés, Csongrád-Csanád, Hajdú-Bihar, Komárom-Esztergom, Győr-Moson-Sopron, Pest és Vas megyékben is elérhető a PENNY üzleteiben a Munch egyre népszerűbb élelmiszermentő szolgáltatása. A 65 újonnan csatlakozó egységgel a kiskereskedelmi üzletlánc...

Egyre jobban figyelnek a fenntarthatóságra a hazai vállalatok

A hazai cégek minden korábbinál nagyobb figyelemmel fordulnak a fenntarthatóság felé és egyre inkább érzik magukat is érintettnek – derül ki a K&H fenntarthatósági index hátteréül szolgáló kutatásból. A nagyvállalatok messze a legaktívabbak a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....