- Hirdetés -

Hosszabbított a Mercedes

|

- Hirdetés -

A Mercedes-Benz Hungária Kft. 2015 óta nagymértékben támogatja a Magyar Kajak-Kenu Szövetség munkáját, mely együttműködést további négy évvel meghosszabbították a felek.

 

A „Világszínvonal Magyarországról” programot 2012-ben indította el a Mercedes-Benz, mely nem csak a Kecskeméten gyártott modellekről és a vállalat által képviselt minőségről szól, hanem ezen kezdeményezés keretében támogatja a márka a magyar kulturális és sportélet számos szereplőjét és meghatározó szervezetét, melyek világszinten is kiemelkedő teljesítményt nyújtanak.

 

A Mercedes-Benz a Magyar Kajak-Kenu Szövetséggel kötött együttműködést évről évre bővítette. A hazai kajak-kenu események lebonyolításához autóflottát biztosít a csillagos márka, valamint több sportolót, jelenleg Kárász Annát és Kammerer Zoltánt is Kecskeméten gyártott Mercedes-Benz CLA és CLA Shooting Brake modellekkel támogat.

 

A vállalat a most aláírt, 4 éves együttműködési megállapodással még tovább növeli a kajak-kenu sportot összefogó sportszövetségnek nyújtott szponzoráció mértékét, és a jövőben évről évre egyre több világszínvonalú sportolót és sporteseményt támogat hazai gyártású Mercedes-Benz modellekkel.

 

A Mercedes-Benz Hungária Kft. a Világszínvonal Magyarországról program keretében jelenleg a Magyar Vívó Szövetséget, valamint a Magyar Nemzeti Kézilabda Akadémiát is támogatja.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A németek is tartanak a jövőtől

Rekordalacsony fogyasztói hangulatindexet mért júliusra a GfK gazdaságkutató intézet Németországban; a mutató a júniusi mínusz 26,2 pontról mínusz 27,4 pontra csökkent, bár kissé kedvezőbbnek bizonyult a mínusz 27,7 pontos piaci előrejelzésnél. A felmérés 1991-es...

Közel negyvenezren választották a fogyasztóbarát személyi hitelt

Már csaknem 40 ezren kötöttek fogyasztóbarát személyi hitelszerződést, az új értékesítések volumenének negyede ehhez a konstrukcióhoz kötődik. A jegybanki vizsgálatok szerint a fogyasztóbarát személyi hitelek döntő részét szabályosan, a pályázati kiírásnak megfelelően kínálják a...

Digitális reklámguru nyert az EY versenyén

Az Aleph Group digitális hirdetési-cégcsoport argentin alapítója és vezérigazgatója, Gaston Taratuta nyerte az EY World Entrepreneur of the Year nemzetközi díjat Monacóban. Magyarországot hazai győztesként a BioTechUSA-cégcsoport tulajdonosai, Lévai Bálint vezérigazgató és Lévai Balázs...

Ezek a változások jönnek a DIGI-nél

A Network4 csoporthoz tartozó ARENA4 és a MATCH4 sportcsatornák váltják a DIGI SPORT augusztus 5-től megszűnő saját gyártású adóit. A MATCH4-re költözik át a DIGI Sport népszerű utánpótlás magazinműsora, a Nap Hőse is. A MATCH4...

Ünnepel a Rossmann

50 évvel ezelőtt, 25 évesen nyitotta meg drogériáját, a „Kozmetikai cikkek piacát” Dirk Rossmann, Hannoverben. Ez volt az első önkiszolgáló drogéria Németországban, így őt azóta is e koncepció kiötlőjeként és úttörőjeként tartják számon. A...

Barcelonában marad az MWC legalább 2030-ig

Legalább 2030-ig marad Barcelonában a Mobile World Congress (MWC), a világ legnagyobb mobiltechnológiai rendezvénye – jelentette be a GSMA mobilipari szövetség, az esemény szervezője. Az utolsó COVID előtti évben több mint 100 ezer látogatót...

Ismét nagy dobásra készülnek Debrecenben

Az idén ismét a hagyományos formájában rendezik meg a debreceni virágkarnevált augusztus 20-án: a karneváli menetben félmillió élővirággal feldíszített tizenkét virágkocsit, és ezerhatszáz felvonulót láthat majd a közönség. A kötöttségek két éve után teljességében,...

Ezt tudja a legvékonyabb összehajtható okosmobil

Minden idők legvékonyabb összehajtható okostelefonja is debütált a Huawei Technologies törökországi termékbemutatóján. A HUAWEI Mate Xs 2 klasszikus, kifelé hajtható kialakítású, ultrakönnyű készülék, amely jelenleg a legvékonyabb modell az összehajtható okostelefonok piacán. A kétirányban...

Olimpiai bajnokok kampányolnak a vizek védelméért

Gyurta Dániel olimpiai bajnok úszó a Finish „Mentsük meg a vizeinket, hogy legyen mire büszkének lennünk!” kampány branded content filmjében arra hívja fel a figyelmet, hogy kis odafigyeléssel is sokat tehetünk a környezetünkért. A...

Ezt gondolják a magyarok a klímavédelemről

A többség ugyan nagyon fontosnak tartja a fenntarthatósági törekvéseket, de sokan nincsenek tisztában azzal, mit is jelentenek ezek valójában – derült ki a K&H kutatásából. Az ökológiai és karbonlábnyom inkább a fiatalok számára ismerős,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövő hálózatát építik a BME-n

Autonóm villamossági hálózatot építenek ki a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Ipar 4.0 Technológiai Központjában a Schneider Electric műszaki támogatásával. Az úgynevezett micro-grid rendszer fejlett energiamenedzsment szoftvereket is tartalmaz, és az oktatás segítése mellett...

A németek is tartanak a jövőtől

Rekordalacsony fogyasztói hangulatindexet mért júliusra a GfK gazdaságkutató intézet Németországban; a mutató a júniusi mínusz 26,2 pontról mínusz 27,4 pontra csökkent, bár kissé kedvezőbbnek bizonyult a mínusz 27,7 pontos piaci előrejelzésnél. A felmérés 1991-es...

Közel negyvenezren választották a fogyasztóbarát személyi hitelt

Már csaknem 40 ezren kötöttek fogyasztóbarát személyi hitelszerződést, az új értékesítések volumenének negyede ehhez a konstrukcióhoz kötődik. A jegybanki vizsgálatok szerint a fogyasztóbarát személyi hitelek döntő részét szabályosan, a pályázati kiírásnak megfelelően kínálják a...

Digitális reklámguru nyert az EY versenyén

Az Aleph Group digitális hirdetési-cégcsoport argentin alapítója és vezérigazgatója, Gaston Taratuta nyerte az EY World Entrepreneur of the Year nemzetközi díjat Monacóban. Magyarországot hazai győztesként a BioTechUSA-cégcsoport tulajdonosai, Lévai Bálint vezérigazgató és Lévai Balázs...

Ezek a változások jönnek a DIGI-nél

A Network4 csoporthoz tartozó ARENA4 és a MATCH4 sportcsatornák váltják a DIGI SPORT augusztus 5-től megszűnő saját gyártású adóit. A MATCH4-re költözik át a DIGI Sport népszerű utánpótlás magazinműsora, a Nap Hőse is. A MATCH4...
- Hirdetés -

Don't Miss

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...

A kereskedés dinamikája és intenzitása is más

Lengyel András hosszú éveken át az Axel Springer, majd a Ringier Axel Springer hirdetési és marketingigazgatójaként dolgozott. A kiadótól – 14 év után – 2016-ban távozott. Ezt követően az Atmedia kereskedelmi és portfólióigazgatója volt,...

Építkezni szeretek – interjú Palocsay Gézával

Nem érzi visszalépésnek, hogy az Adevinta után a kevésbé ismert Pepita.hu-nál folytatja, amelyből három év alatt százmillió euró forgalmú céget építene Palocsay Géza. A webáruházként és online piactérként is működő platform fejlődésének támogatására a...

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Elektromos furgonokkal zöldít a Tesco

Magyarországon elsőként vezetett be teljesen elektromos meghajtású furgonokat házhozszállítási szolgáltatásában a Tesco. Az MHC Mobility Magyarország flottapartnerrel közösen üzemeltetett járművekben a hűtőgépek is akkumulátorról működnek, így az áruházlánc az online rendeléseket károsanyag-kibocsátás nélkül tudja...

Tavaly is karbonsemlegesen működött a Magyar Telekom

Klímavédelmi, digitalizációs és sokszínűségi célok mentén meghatározott (2021-2030), ötödik fenntarthatósági stratégia fő célkitűzése, valamint az első év eredményei olvashatók a Magyar Telekom friss Fenntarthatósági jelentésében. A Magyar Telekom Csoport 2005 óta kezeli stratégiai szinten...

Több mint ezer beszállító csatlakozott a Schneider Electric zöld programjához

Idén a múlt évhez képest két pozíciót javítva a második helyet szerezte meg a Schneider Electric a Gartner ellátási láncokat értékelő toplistáján. A vállalat tavaly elindított kibocsátáscsökkentő kezdeményezéséhez már több mint ezer beszállító csatlakozott.Ismét...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....