Komoly változások vannak idén is a hazai tévés piacon, a BrandMania pedig annak járt utána, hogy mire számíthatunk a jövőben és milyen tervekkel vágnak neki a következő hónapokban a piac meghatározó szereplői. A műsor második részében a leghíresebb magyarországi reklámarcok jönnek, a BrandMania műsorvezetője Hosszú Katinkával szállt vízbe.
Közel 70 milliárd forintos a magyarországi tévés piac, amelyen az elmúlt években alapvető változások mentek végbe. Az átalakulásnak még nincs vége, idén ősszel is már több új csatorna indult harcba a nézettségért, és lesz még új belépő.
A meghatározó szereplők saját gyártású produkciókkal próbálják megtartani részesedésüket, miközben a piac egyre jobban fragmentálódik. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogy milyen tervekkel, víziókkal vágnak neki a következő hónapokban a tévés piac szereplői, és mit gondolnak a piacról a topvezetők.
A műsor bemutatja az ország leghiresebb reklámarcait is. A BrandMania műsorvezetője, Simon Krisztián Hosszú Katinkával szállt vízbe, hogy beszámolhasson a legizgalmasabb trendekről.
BrandMania ma éjjel, 1:05-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.