Hullámvasúthoz, vidámparkhoz hasonlítják a marketing mai világát a BrandMania által megkérdezett szakértők. Az Országos Marketing Konferencián járt a műsor stábja, ahol az is kiderült, hogy milyen változásokat hoz ezen a területen a mesterséges intelligencia.
Ne az eszközök határozzák meg a stratégiát, hanem a stratégia az eszközöket – hangsúlyozta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke a BrandManiának nyilatkozva. Az idei Országos Marketing Konferencia résztvevői közül a műsorban megszólal többek között Sas István, reklámfilm-rendező, egyetemi tanár, aki egy hullámvasúthoz hasonlította a marketing szakmát jelenleg – van sebesség, adrenalin, nagy az izgalom.
Papp-Váry Árpád, a Magyar Marketing Szövetség alelnöke az élmény fontosságára, illetve a fogyasztók bevonására hívta fel a figyelmet, Takács Ákos, a Red Bull marketing menedzsere pedig arról beszélt, hogy időnként érdemes elmenni abba az irányba, hogy specifikus, közönség-centrikus marketinget csinálnak, mert jobban megismerhetők így a fogyasztók.
A BrandMania legújabb adásából kiderül az is, hogy George Clooney visszatér-e a Nespresso reklámjaiban, illetve hogyan lett egy kolumbiai kávétermelő család a cég kampányának hőse. A műsorban megszólaló szakértők beszélnek a negyedik ipari forradalom marketingre gyakorolt hatásáról is. A big data, a csetbotok és a mesterséges intelligencia nagy szerepet játszik már most a marketingesek életében és ez még inkább így lesz a jövőben.
A tartalom a király – ezzel a gondolattal jön a BrandMania második része, ami a tartalommarketing helyzetét mutatja be. Megszólal többek között Tóth András Mihály, a Microsoft Magyarország marketingkommunikációs vezetője, Sztipichné Kozári Edina, a Mercedes-Benz Hungária marketing és PR-vezetője és Pataky Piroska, a MasterCard marketing vezetője.
A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon, vagy vasárnap délelőtt az RTL II-n, illetve ide kattintva.
- Hirdetés -
Hullámvasút-élmény és hódító csetbotok a BrandManiában
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Pedagógusoknak segít a Yettel új programja
A felgyorsult világban folyamatosan szembe kell nézni a kiszámíthatatlansággal, és egyre nagyobb kihívást jelent megtalálni a lelki egészség alapját, az egyensúlyt. A Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli ezért úgy döntött, Mentális Egyensúly Programot...
Újabb feladatnál vetik be a mesterséges intelligenciát
Csaknem 800 millió forintos beruházással, saját erőforrással fejleszt – mesterséges intelligencia által vezérelt – online számlafeldolgozó rendszert az S&T Consulting Hungary Kft., amely februártól Kontron Hungary Kft. néven folytatja a tevékenységét. A megoldás legfőbb...
Még több darts jön a Sport TV-n
A január 27-29. között megrendezésre kerülő Masters a PDC vb-t követő első kiemelt, egyállomásos dartsverseny. A Masters most mutatkozik be a Sport TV-n, és ez is része annak az egyedülálló dartscsomagnak, amely az összes...
Óvatos tervezés
Az ember és a gép újjászervezett együttműködése új üzletágakat nyithat meg és segíthet a munkaerőhiány kezelésében – jelezte a technológia kínálta lehetőségek kapcsán Rakoncza Zsolt. A Dell Technologies Magyarország vezérigazgatója beszélt arról is, hogy...
Hajmeresztő küzdelmeket ígér a Network4
Újabb két évig a Network4 platformjain láthatják a magyar nézők a NASCAR versenyeit. Amerika talán leglátványosabb, legkeményebb és leggyorsabb autóverseny sorozata egyre nagyobb népszerűségnek örvend idehaza, szinte futamról-futamra nő a rajongók tábora. Az idei...
Pezsgős projektben a KNK
Januártól a KNK kommunikációs ügynökség kezeli a magyar piac meghatározó pezsgői, a Törley és a Hungaria márkák PR-aktivitásait és különféle sajtóeseményeit. Az éves megbízás elnyeréséhez sikeres pilot-projekt lebonyolításán keresztül vezetett a KNK csapatának útja....
Kiosztották „Az Év Honlapja” díjakat
Már 21. alkalommal rendezték meg a digitális marketing szakma legrangosabb hazai eseményét, Az Év Honlapja pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre 227 nevezés érkezett. A szakmai zsűri...
Galácz Karolina ismét bekerült a Dubai Lynx zsűrijébe
A Cannes Lions egyik legfontosabb fesztiválja, a MENA régió kreativitását ünneplő Dubai Lynx ismét meghívta zsűrijébe a VMLY&R executive kreatívigazgatóját, Galácz Karolinát, aki ezúttal az Entertainment kategória zsűrizésében vesz részt.A fesztivált és a zsűrizést...
Díjat nyert a VALMAR #challenge
Tavaly ősszel látott napvilágot a #stabiloszinesszavak kihívás a TikTokon, amellyel kéz a kézben megszületett a VALMAR egyik legújabb dala, a Színvak, amely azóta is az elsők között szerepel a tartalommegosztó oldalakon. A zenei duó...
Burkolt reklámért fizethet az M1
E heti ülésén az M1 és a Szeged Televízió szolgáltatóival szemben indított eljárás eredményéről is döntött a Médiatanács.Burkolt kereskedelmi közleményt tett közzé az M1 Magyar gazda című műsorának szeptember 30-án délután vetített epizódjában –...
- Hirdetés -