Dombóvári István, Benk Dénes és Felméri Péter – a népszerű Dumaszínházas humormesterek alkotják azt a triót, akik a Bonduelle nagysikerű, StafétaKanál elnevezésű kampányának idei évadában főznek. A poéngyárosokat a konyhában egy profi segíti, Nagy Sándor „Sanya”, a Hódítás a konyhában gasztroblog alapítója személyében. A kampány receptgyűjtéssel indul, 2017. február 13. és 28. között a fogyasztók küldhetnek be Bonduelle termékek felhasználásával készült kedvenc recepteket, a kiválasztott fogásokat pedig a fiúk elkészítik.
„A tavalyi StafétaKanál kampányunk nagy sikere után számunkra nem volt kérdés a folytatás. A kulcsüzenet továbbra is az inspiráció, azonban most nem csak gasztrobloggereket kértünk fel az együttműködésre, hanem egy olyan csapatot állítottunk össze, akik humorral fűszerezve, és a fogyasztóink bevonásával buzdítanak a főzésre. Ami még izgalmasabbá teszi az idei kampányt, hogy kizárólag olyan férfiak fognak főzni, akiket a közönség jól ismer, kedvel, de most egy teljesen más oldalukról mutatkoznak meg. Garantáljuk a jókedvet, a finom ételeket!” – összegezte az idei kampány hátterét Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.
„Tavaly a gasztrobloggerek tették személyesebbé az egész aktivitást, izgalmas fogásaikkal. Idén még egy lépést teszünk a fogyasztók felé, hiszen csak rajtuk múlik, hogy mit fognak főzni a fiúk.” – mondta Kismarty-Lechner Balázs, a kampány kreatív koncepcióját kitaláló és lebonyolító ügynökség, a Labowsky nevében.
Aki szeretné, hogy kedvenc receptje legyen a szerencsés kiválasztott, az e-mailen küldheti be, a közkedvelt gasztroblogger Sanya majd kiválasztja azt a bizonyos három fogást. „Arra kérek mindenkit, hogy engedje szabadon a fantáziáját, és merjen bátran alkotni, kísérletezni. Annak örülnék, ha a klasszikus, hagyományos köretek mellett érkeznének izgalmas főételek is, bebizonyítván, hogy milyen változatosan lehet egy-egy minőségi alapanyagot felhasználni. A három leginspirálóbb receptet pedig mi személyesen főzzük le, én magam is kíváncsian várom ezt a kalandot. Az biztos, hogy humorban, jó hangulatban nem lesz hiány. Minél több recept érkezik, annál izgalmasabb lesz választani, úgyhogy mindenkit várunk!” – fogalmazott Sanya buzdító üzenetében, amelyről egy hangulatos videó is készült, itt tekinthető meg.
A Bonduelle StafétaKanál kampánya mellett Sanya több ezer követőjét inspirálja receptekkel, élményekkel „Hódítás a konyhában” című Facebook oldalán. Az Instagramon is jelen van, itt nemcsak főzéseiről oszt meg ellenállhatatlan, étvágygerjesztő fotókat, hanem mindennapjaiba is bepillantást enged. Gasztro-kalandja évekkel ezelőtt kezdődött. Az angol fővárosban töltött hosszabb időszak nagy hatással volt rá, itt lett a babételek elkötelezettje. Kedvencei közé tartozik még a csicseriborsó, a kukorica tonhalas szendviccsel.
Akárcsak tavaly, a StafétaKanál idei kampánya is elérhető lesz online, ahol a főzések alkalmából készült videókat lehet lépésről-lépésre követni, a kulisszák mögé betekinteni, trükköket, poénokat visszanézni.
A kampányt a közösségi média felületeken az UP Advertising, illetve a PR kommunikációt a Stern Communications koordinálja.