- Hirdetés -

Humoristákkal kampányol a Bonduelle

|

- Hirdetés -

Dombóvári István, Benk Dénes és Felméri Péter – a népszerű Dumaszínházas humormesterek alkotják azt a triót, akik a Bonduelle nagysikerű, StafétaKanál elnevezésű kampányának idei évadában főznek. A poéngyárosokat a konyhában egy profi segíti, Nagy Sándor „Sanya”, a Hódítás a konyhában gasztroblog alapítója személyében. A kampány receptgyűjtéssel indul, 2017. február 13. és 28. között a fogyasztók küldhetnek be Bonduelle termékek felhasználásával készült kedvenc recepteket, a kiválasztott fogásokat pedig a fiúk elkészítik.

 

„A tavalyi StafétaKanál kampányunk nagy sikere után számunkra nem volt kérdés a folytatás. A kulcsüzenet továbbra is az inspiráció, azonban most nem csak gasztrobloggereket kértünk fel az együttműködésre, hanem egy olyan csapatot állítottunk össze, akik humorral fűszerezve, és a fogyasztóink bevonásával buzdítanak a főzésre. Ami még izgalmasabbá teszi az idei kampányt, hogy kizárólag olyan férfiak fognak főzni, akiket a közönség jól ismer, kedvel, de most egy teljesen más oldalukról mutatkoznak meg. Garantáljuk a jókedvet, a finom ételeket!” – összegezte az idei kampány hátterét Szirbek András, a Bonduelle marketing-igazgatója.

 

„Tavaly a gasztrobloggerek tették személyesebbé az egész aktivitást, izgalmas fogásaikkal. Idén még egy lépést teszünk a fogyasztók felé, hiszen csak rajtuk múlik, hogy mit fognak főzni a fiúk.” – mondta Kismarty-Lechner Balázs, a kampány kreatív koncepcióját kitaláló és lebonyolító ügynökség, a Labowsky nevében.

 

Aki szeretné, hogy kedvenc receptje legyen a szerencsés kiválasztott, az e-mailen küldheti be, a közkedvelt gasztroblogger Sanya majd kiválasztja azt a bizonyos három fogást. „Arra kérek mindenkit, hogy engedje szabadon a fantáziáját, és merjen bátran alkotni, kísérletezni. Annak örülnék, ha a klasszikus, hagyományos köretek mellett érkeznének izgalmas főételek is, bebizonyítván, hogy milyen változatosan lehet egy-egy minőségi alapanyagot felhasználni. A három leginspirálóbb receptet pedig mi személyesen főzzük le, én magam is kíváncsian várom ezt a kalandot. Az biztos, hogy humorban, jó hangulatban nem lesz hiány. Minél több recept érkezik, annál izgalmasabb lesz választani, úgyhogy mindenkit várunk!” – fogalmazott Sanya buzdító üzenetében, amelyről egy hangulatos videó is készült, itt tekinthető meg.

 

A Bonduelle StafétaKanál kampánya mellett Sanya több ezer követőjét inspirálja receptekkel, élményekkel „Hódítás a konyhában” című Facebook oldalán. Az Instagramon is jelen van, itt nemcsak főzéseiről oszt meg ellenállhatatlan, étvágygerjesztő fotókat, hanem mindennapjaiba is bepillantást enged. Gasztro-kalandja évekkel ezelőtt kezdődött. Az angol fővárosban töltött hosszabb időszak nagy hatással volt rá, itt lett a babételek elkötelezettje. Kedvencei közé tartozik még a csicseriborsó, a kukorica tonhalas szendviccsel.

 

Akárcsak tavaly, a StafétaKanál idei kampánya is elérhető lesz online, ahol a főzések alkalmából készült videókat lehet lépésről-lépésre követni, a kulisszák mögé betekinteni, trükköket, poénokat visszanézni.

 

A kampányt a közösségi média felületeken az UP Advertising, illetve a PR kommunikációt a Stern Communications koordinálja.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA