- Hirdetés -

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

|

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt, a család minden tagja valamilyen kütyü beállításával, használatával kapcsolatos kérdésekkel nyaggatja.

„Úgy várnak rám már otthon​, Mert ugye majd ezt is megoldom...”

Csendül fel a MediaMarkt karácsonyi kisfilmjének magyar dalváltozata, ami már előre vetíti, hogy hiába az ünnepek, karácsonykor nem a kikapcsolódásra és az együtt töltött percekre számít a főhős, hanem csupa megoldandó feladatra. Feladatra, amit a technológia okos fejlesztéseinek megfejtései adnak, főleg az idősebb generáció számára. Minden családban megvan az a bizonyos megoldó ember, akit a családtagok rendre megtalálnak a technikai problémáikkal. Ezt a – MediaMarkt szempontjából releváns – felismerést kapcsolja össze a történet a márka szerepével ebben a könnyed és humoros hangulatú filmben, amelynek középpontjában a technológia van. A reklám üzenete egyértelmű és lényegretörő: Gondoskodjon a családjáról. Mi gondoskodunk a technológiáról. Fedezze fel műszaki szolgáltatásainkat még az ünnepek előtt!​

„A karácsonyi reklám alapja egy olyan szituáció, ami szinte minden családban felüti a fejét. Egy olyan jelenség, amit eddig talán nem fogalmaztunk meg magunknak, de igenis létezik. Nem csak ünnepekkor, de szinte minden családi összejövetel alkalmával. Megjönnek a fiatalok, és ha már ott vannak, akár be is állíthatják routert, vagy megnézhetik a nyomtatót. A számtalan alkalmazásról már nem is beszélve. Ez egy valós „nyűg” tud lenni a feladatokkal megbízott családtag számára, amibe talán bele sem gondolunk. Ha mindig nem is tudjuk a kütyübeállításos kéréseket elkerülni, de legalább karácsonykor érdemes más megoldást találni, hogy a technikai eszközök csak a közös élményeket fokozhassák, ne pedig bosszúságot okozzanak. Erre kínálnak megoldást a MediaMarkt szolgáltatásai.” – mesél a reklám ötlete mögött meghúzódó gondolatiságról Karczub-Lehoczky Fanni, a Media Markt Magyarország marketing vezetője.

Az olyan szolgáltatások, mint a használatra kész eszközök vásárlása akár online, akár offline, vagy a beüzemelési, a kalibrálási szolgáltatások, természetesen egész évben elérhetőek a MediaMarkt üzleteiben és webshopjában, nem csak az ünnepek alatt. Ugyanakkor a karácsonyi összejövetelek esetében egy olyan érzelmi és kényelmi pluszt adnak ezek a szolgáltatások, amelyek hozzájárulnak a feszültségmentes, bensőségesebb és örömtelibb hangulatú együtt töltött percekhez. Ezt végül a reklámfilm végén a család is felismeri, és mentesítik a főhőst a kötelezettségek alól, hogy aztán felszabadultan vethessék bele magukat az ajándékok bontogatásába és az közös ünneplésbe. A film koncepciója és a téma megközelítése a műszaki áruház élményközpontú stratégiáját és gondolkodásmódját viszi tovább, amit a márka a Let’s Go platform bevezetése óta minden eddiginél erősebben képvisel.

Mind a 10 európai MediaMarkt országban a központilag gyártott filmet használják majd, különböző hosszúságban és vágatokban. A gyártás a düsseldorfi Saatchi & Saatchi ügynökség munkája. A filmdal magyar változatát Kovács Gyopár színművész és énekesnő, a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház társulatának tagja énekelte fel. A teljes kisfilm a cég YouTube csatornáján érhető el, a különböző, 10 és 20 másodperces változatokkal pedig a tv-ben, valamint YouTube és TikTok hirdetésként találkozhatunk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...