A GfK magyarországi leányvállalata idén újra meghirdeti Black Friday vásárlási akcióját. A mindössze 24 órán át élő kedvezmények a magyar fogyasztót és vásárlási szokásait bemutató tanulmányokra érvényes.
A GfK első alkalommal és hagyományteremtő céllal 2016-ban csatlakozott a Black Friday mozgalomhoz. A fogyasztók számára hagyományosan a karácsonyi szezont megnyitó vásárlási nap a b2b piacon az előre tekintés és a jövő évi tervezés jegyében lehetőséget ad a vállalatoknak arra, hogy termékeik, illetve szolgáltatásaik vásárlóinak aktuális szokásait, a vásárlási döntések meghozatalában kirajzolódó legfrissebb trendeket most a szokásosnál kedvezőbb áron megismerhessék.
A 2017-ben november 24-ére eső „fekete péntek” alkalmával a nemzetközi piackutató vállalat tizenhárom a fogyasztót feltérképező tanulmányt kínál jelentős kedvezménnyel. Az akcióba bevont tanulmányok között szerepel a digitális fogyasztót bemutató Digital Connected Consumer 2017. évi kiadása, a napi fogyasztási cikkek fogyasztóiról, a magyar fogyasztó márkaválasztási, vásárlási, valamint étkezési szokásait feltáró tanulmányai és a lakosság bankolási szokásairól, valamint prioritásairól szóló kutatási összefoglaló. Idén első alkalommal a kereskedelmi termékcsoportokra vonatkoztatott vásárlóerőt, valamint a kiskereskedelem által elméletileg elérhető vásárlóerőt leíró elemzések is elérhetők az akcióban.
A jövő év mérföldkő lesz, hiszen ekkor válik nagykorúvá az új évezredben született első generáció. A GfK legfrissebb Consumer Life kutatása az általuk fontosnak tartott értékek feltérképezéséről is szól és most egyetlen napig szintén mérsékelt áron rendelhető.
Az akcióra a figyelmet a GfK idén az „Orange is the new Black!” című kisfilmmel igyekszik felhívni.
Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.