A GfK magyarországi leányvállalata idén újra meghirdeti Black Friday vásárlási akcióját. A mindössze 24 órán át élő kedvezmények a magyar fogyasztót és vásárlási szokásait bemutató tanulmányokra érvényes.
A GfK első alkalommal és hagyományteremtő céllal 2016-ban csatlakozott a Black Friday mozgalomhoz. A fogyasztók számára hagyományosan a karácsonyi szezont megnyitó vásárlási nap a b2b piacon az előre tekintés és a jövő évi tervezés jegyében lehetőséget ad a vállalatoknak arra, hogy termékeik, illetve szolgáltatásaik vásárlóinak aktuális szokásait, a vásárlási döntések meghozatalában kirajzolódó legfrissebb trendeket most a szokásosnál kedvezőbb áron megismerhessék.
A 2017-ben november 24-ére eső „fekete péntek” alkalmával a nemzetközi piackutató vállalat tizenhárom a fogyasztót feltérképező tanulmányt kínál jelentős kedvezménnyel. Az akcióba bevont tanulmányok között szerepel a digitális fogyasztót bemutató Digital Connected Consumer 2017. évi kiadása, a napi fogyasztási cikkek fogyasztóiról, a magyar fogyasztó márkaválasztási, vásárlási, valamint étkezési szokásait feltáró tanulmányai és a lakosság bankolási szokásairól, valamint prioritásairól szóló kutatási összefoglaló. Idén első alkalommal a kereskedelmi termékcsoportokra vonatkoztatott vásárlóerőt, valamint a kiskereskedelem által elméletileg elérhető vásárlóerőt leíró elemzések is elérhetők az akcióban.
A jövő év mérföldkő lesz, hiszen ekkor válik nagykorúvá az új évezredben született első generáció. A GfK legfrissebb Consumer Life kutatása az általuk fontosnak tartott értékek feltérképezéséről is szól és most egyetlen napig szintén mérsékelt áron rendelhető.
Az akcióra a figyelmet a GfK idén az „Orange is the new Black!” című kisfilmmel igyekszik felhívni.
- Hirdetés -
Idén is akciózik a GfK
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -