- Hirdetés -

Idén is indul a V4 Startup Force

|

- Hirdetés -

Hasznos üzleti kapcsolatok, azonnali piaci visszajelzés négy országból, szakértők elengedhetetlen tanácsai az eredményes nemzetközi terjeszkedéshez. A V4 Startup Force ebben az évben is hidat épít a visegrádi üzleti szereplők között.

Mindenki, aki gondolkodott már vállalkozásával nemzetközi terjeszkedésben, pontosan tudja, mekkora segítséget jelentenek a fentiek. Lépnél egy nagyot a régió más országai felé?

A jelentkezéseket március 17-ig várják a szervezők. A Design Terminal, valamint partnerei, a cseh DEX Innovation Centre, a szlovák Campus Cowork és a lengyel Startup Hub Poland által szervezett, és a Nemzetközi Visegrádi Alap által támogatott kezdeményezés a régió első startup ösztöndíjprogramjaként jött létre 2018-ban. Elsődleges célja most is az, hogy felkészítse a résztvevő vállalkozásokat a határok átlépésére, valamint összekapcsolja a potenciális üzleti partnereket az országokban.

A szervezők első körben minden országból kiválasztják az 5 legjobb startupot, akik bejutnak a 3 napos virtuális bootcampre. Itt már rögtön mentorálás, személyre szabott képzések, kapcsolatépítési lehetőségek várnak a résztvevőkre. Egymástól is tudnak tanulni, kihasználva a régiós ökoszisztémában rejlő kapcsolódási lehetőségeket.

A felkészítő tábor után 4 hétig tartó, masszív vállalkozásfejlesztés következik. Workshopokon sajátíthatod el, mi kell ahhoz, hogy hatékonyan terjeszkedj és megszerezd a leghasznosabb kontaktokat. Amellett, hogy az üzleti találkozók akár együttműködéssel is zárulhatnak, élesben, piaci viszonyok közt kaphatsz visszajelzést termékedről, szolgáltatásodról.

Ebben a félévben újdonság, hogy egy dedikált kulcsmentor személyében plusz segítséget kapnak a startupok a programban, aki végigkíséri őket a vállalkozásfejlesztési folyamaton, segíti beépíteni a megszerzett tudást a mindennapi üzletmenetbe, irányt ad az esetleges újratervezéshez, és arra is választ ad majd, hogyan érdemes a cég legjobb formáját mutatni egy üzleti találkozón.

A V4 Startup Force idén május 4-én kezdődik, a résztvevők az első héten online szakmai programokon vesznek részt a lengyel, cseh és szlovák partner vezetésével, majd a második és harmadik héten – szintén online – üzleti találkozók várnak rájuk a 3 ország szervezésében. A záróhéten már személyesen találkoznak a csapatok, hogy Magyarországon fejlesszék vállalkozásukat szakértők segítségével, potenciális partnerekkel egyeztetve és kulturális programokkal fűszerezve.

Az elmúlt években a V4 Startup Force során több, mint 70 startup vett részt 350-nél is több üzleti találkozón. A magyar cégek közül többen – például a Péntech, a Munch és a Briefly – a programban szerzett ismereteket is alapul véve bővítették vállalkozásukat vagy indultak el a nemzetközi terjeszkedés útján. A programban tavaly ősszel részt vett szlovák startup, a Yourlox pedig 3-ból 3 magyarországi üzleti találkozót zárt megállapodással.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Így lehet biztonságos az online kommunikáció

A Rakuten Viber szakértői tippjeivel megtudhatod, hogyan teheted védetté a kommunikációs csatornád, és akadályozhatod meg a nem kívánt üzeneteket és hívásokat.A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan...
Forma-1 Magyar Nagydíj 2024

Műsorok terén a Forma-1, csatornaszinten a TV2 áll az élen

A kereskedelmi célcsoportnál a vasárnapi Forma-1 futam bizonyult a mögöttünk álló hét legnézettebb műsorának. A csatornáknál a TV2, a teljes portfólióknál a TV2 Csoport végzett az élen. Véget ért a labdarúgó Európa-bajnokság, így visszatért a...

Díjnyertes kamerák az okosmobilokban

A HONOR 200 és a HONOR 200 Pro készülékek elnyerték a tekintélyes DXOMARK ezüst (“Silver”) címkét kiemelkedő kamerateljesítményükért.A HONOR 200 Pro lenyűgöző, 137-es összpontszámot ért el a DXOMARK rangsorában, ezzel a 2. helyet szerezte...

A főzés is lehet zöldebb

A Schneider Electric befektetési alapja és több partnere összesen 3,75 millió dollárt fektetett az IoT technológiát használó elektromos főzőlapot fejlesztő ATEC nevű vállalkozásba. Az új forrás révén további lendületet vehet a főzés „zöld” forradalma...

Itt nézhetjük a Fradi első BL-meccseit

Ma megkezdi BL-szereplését az előző idény hazai futball bajnoka, a Ferencváros. Bár a 2024/2025-ös idénytől az RTL szerezte meg a legrangosabb európai kupasorozat hazai közvetítési jogait, a Fradi első, selejtezős mérkőzéseit mégis a M4...

Többen nézték a skót-magyar meccset, mint az EB döntőjét

Az élő sportesemények rajongóinak megváltást jelent, hogy ma már szinte bárhol, akár mobilon is élőben követhetik kedvenc sporteseményeiket: a nemrég zárult labdarúgó Európa-bajnokság a Yettel tévészolgáltatásának nézőit is lázba hozta. A legnagyobb nézettséget kimagaslóan...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Rekordot döntött a sportfogadások száma

Kiemelkedő fogadói érdeklődés mellett zajlott le a 2024-es labdarúgó Európa-bajnokság. A spanyol-angol döntőt követően - ahogyan az várható volt - a magyar válogatott csoportkörös mérkőzései is a legnépszerűbb események közé tartoztak a fogadók körében....

Idén még drágulhatnak az építőipari termékek

A KSH adatai újra meglepetést okoztak: évekig tartó stagnálás után végre érdemben és mérhetően megmozdult az építőipari termelés, az éves ágazati növekedés a frissen közzétett adatok szerint már 7 százalék fölé nőtt. Igaz az...

Egyre több magyar használ hitelkártyát

A rövid távú, átmeneti pénzzavarban lévő emberek egyre inkább a hitelkártyákra hagyatkoznak: a hitelkártya-tartozás ma már nagyobb, mint a folyószámlahitel-állomány – a hitelkártyás költések növekedése közel 50 százalékkal haladta meg a betéti kártyás vásárlások...

Sokat spórolhatnak a nyugdíjasoknak

2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco a nyugdíjasokat nyugdíjas kedd elnevezésű promóciójával, aminek keretében a nyugdíjas igazolvánnyal és hűségkártyával rendelkező vásárlók keddenként 5% kedvezményt kaptak vásárlásuk végösszegéből. Az áruházlánc a...

Újdonságokkal rukkolt elő a Rossmann

2024 elején debütált a Rossmann Rutin, mellyel először bőtípusunknak megfelelő tudatos arcápolási rutint állíthattunk össze, most megérkezett hozzá a hajápolásra kiterjesztett változat is. A drogérialánc online Virtuális Tükörrel, offline pedig digitális polccímkékkel is erősített...

Don't Miss

Magyarországról erősít a Publicis Groupe CEE

A Publicis Groupe CEE Komáromi Zsófiát, a cég magyarországi Chief Talent Officer-ét nevezte ki a Közép-Kelet Európai régió CEE Talent Transformation Partnerének. Zsófia az új regionális feladatait jelenlegi pozíciója mellett látja el. Zsófia új...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...