- Hirdetés -

Idén is jön a Telekomosok Fesztiválja, itt lehet ingyen bulizni

|

- Hirdetés -

A tavalyi év sikere után idén ismét megrendezésre kerül a Telekomosok Fesztiválja. Az ingyenes élménysorozat célja, hogy sokrétű kulturális programot és kikapcsolódási lehetőséget biztosítson azok számára is, akik a világszerte tapasztalható megélhetési nehézségek miatt idén nem vagy csak kevesebbet tudnak költeni a nyári élményekre.

Az elmúlt évek krízisei nyomán kialakuló gazdasági válság jelentősen átalakította az emberek költési és megtakarítási szokásait. Különösen igaz ez a szabadidős és kulturális programokra fordított kiadásokra: 10 magyarból mindössze 4 tervez nyaralást idén, többségük (88 százalékuk) belföldön utazik majd. A kikapcsolódásra fordított kiadások csökkenése még inkább érezteti a hatását vidéken, ahol egyébként is korlátozottabbak a szórakozási lehetőségek és programok.

„Idén is folytattuk az optikai hálózatunk fejlesztését, hogy egyre több települést kapcsolhassunk be az ország vérkeringésébe. A korszerű internethez való hozzáférés ugyanis lehetőségeket teremt, lehetőséget a fejlődésre, az előrelépésre, a jobbításra. Ennek bizonyítéka a Telekomosok Fesztiválja is, amelyet ezúttal olyan különleges vidéki helyszínekre viszünk el, ahol a közelmúltban jelentős optikai fejlesztés történt. Így az ügyfeleinknek szó szerint csak egy lépést kell tenniük, hogy éljenek a lehetőséggel és egy eseménytelennek tűnő nyarat színessé és örök emlékké tuningoljanak velünk" - mondta Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.

Az egyes állomásokon a sokszínű kulturális és családi programok mellett a legismertebb hazai együttesek (Margaret Island, Blahalouisiana, Carson Coma, Platon Karataev és még sokan mások) és DJ-k lépnek fel, de sportközvetítések és sportolási lehetőségek is helyet kapnak majd a programok között.

Az események a Magyar Telekom ügyfelei számára ingyen látogathatók, ehhez csupán a Telekom alkalmazás Magenta Moments menüpontjában kell a korlátozott számban elérhető jegyeket díjmentesen, 30 szívért aktiválni. Az ügyfelek további két vendégjegyet is lekérhetnek, így az eseményre magukkal hozhatják még két barátjukat, családtagjukat is.

A folyamatosan betöltésre kerülő jegyek mellett egész nyáron több ütemben további élmények, jóságok, kedvezmények és értékes nyereményjátékok lesznek elérhetőek a Magenta Moments-ben. Emellett a vállalat a Deutsche Telekom kampányának részeként idén is lehetőséget biztosít Európa fiataljai számára, hogy eljussanak a legnagyobb nemzetközi fesztiválokra. Így a Rolling Loudra, a Lollapaloozara és az INOTA Focus: Turbinacsarnok eseményére is nyerhetnek belépőt az érdeklődők. A nyári élménysorozat nyitóeseményét június 4-én este tartották Berlinben, ahol a Sugababes egy popup koncerten a legnagyobb slágerük vadiúj remixével indította el a nyarat.

 

A Telekomosok Fesztiválja egy napos eseményei országszerte az alábbi rendhagyó helyszíneken és időpontokban várják az érdeklődőket:

2024. június 15. –Nagykanizsa, Csónakázó-tó

2024. július 05. – Székesfehérvár, Főnix Park

2024. július 27. – Fonyód, Báthori utcai strand

2024. augusztus 03. – Somlóvásárhely – Kreinbacher Birtok

2024. augusztus 10. – Hortobágyi Csillagles - Pusztai Állatpark

2024. augusztus 17. – Körös-torok, Csongrád

2024. augusztus 25. – Domoszló, Kisnánai vár

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb lökés a magyar animációnak, átfogó stratégia készül

A magyar animáció fejlesztéséért indított cselekvési program tervezetét ismertette a MOZ.GO fesztiválon Veszprémben Káel Csaba kormánybiztos, Fülöp József MOME rektor és Pesti Ákos mozgóképipari kormányfőtanácsos a magyar. A hazai animáció ipar felívelő szakaszát éli,...

Vidéki városok rádiós frekvenciáiról döntöttek

Esztergomi és debreceni rádiós frekvenciákról is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa június 11-i ülésén. A testület ugyanezen a napon értesült a román tárhatóság döntéséről, amelyben a Médiatanács jelzésére figyelmeztetésben részesített egy,...

Krízistérképet készített az MPRSZ

397 krízishelyzetet gyűjtött össze és elemzett a Magyar Public Relations Szövetség kríziskommunikációs tagozata a Krízistérkép 2023 című kiadványban, mely online letölthető az MPRSZv weboldaláról. A 13 public relations szakember által összeállított kötet a gyakorló...

A globális tartalomgyártói piacot hódítaná meg a RECnGO

A RECnGO nevét ma már szinte mindenki ismeri, aki minőségi videós anyagok készítésével foglalkozik akár hobbi, akár profi szinten: a magyar startup forradalmi applikációja bármilyen okoseszközt képes egy gombnyomással profi videóstúdióvá változtatni. A kreatív...

Nem állnak jól az innovációval a vállalatok

Minden korábbinál több vállalat tartja nélkülözhetetlennek az innovációt a sikerhez, miközben minden korábbinál kevesebb vállalat van felkészülve arra, hogy meg is valósítsa azt. Ez az ellentmondás a Boston Consulting Group (BCG) 18. alkalommal közzétett...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...