Idén ősszel is közös segítségnyújtásra buzdít a JOY magazin. Jótékonysági programjának keretében most a Csodalámpa Alapítvány kap kiemelt figyelmet a magazin felületein, illetve minden egyes megvásárolt lapszám után 10 forinttal támogatják a szervezet munkáját. Hogy a felajánlás az egyik legjobb helyre kerül, arra az alapítvány eddigi több mint 3000 jócselekedete a garancia.
A mostani a hatodik alkalom, hogy az idén 20 éves JOY a kiemelkedően sikeres JOY-napok lapszámához kapcsolódóan egy társadalmilag fontos munkát végző alapítványt segít. A korábbi években olyan szervezetek mellé állt a márka mint például az Őrzők Alapítvány, az Állatvédőrség, az Ezer Lámpás Éjszakája vagy a beteg és lelki traumát átélt gyerekek gyógyítását ingyenes terápiás szolgáltatásokkal és élményprogramokkal segítő, Mosoly Alapítvány.
A JOY márka, olvasói közreműködésével idén a Csodalámpa Alapítványnak segít: minden megvásárolt novemberi lapszám után 10 forinttal támogatja a szervezetet, amely évente 260-300 súlyosan beteg gyermeknek segít azzal, hogy valóra váltják az álmaikat. Ezzel nem csak lelkileg támogatják őket, hanem a gyógyulásukban is közvetve segítséget nyújtanak. Több kutatás is bebizonyította, a gyerekeknek okozott számos örömteli pillanat és az átélt boldogság az egészségi állapotukra is jó hatással lehet. Az alapítvány munkatársai a sokszor lehetetlennek tűnő kívánságok teljesítésével maradandó élményt, reményt adnak a kis betegeknek, célt és motivációt arra, hogy minél előbb meggyógyuljanak.
A kívánságok nagyon különbözőek: valaki csupán egy könyvre vágyik, míg mások lovagolni szeretnének, vagy egy sztárral találkozni. Volt, akinek például a szervezet segített, hogy találkozzon Arnold Schwarzeneggerrel. A Csodalámpa Alapítványnak nincs lehetetlen, partnereik segítségével minden követ megmozgatnak, hogy teljesüljenek a kívánságok.
A JOY Tündér jótékonysági program létrehozása a Marquard Media tudatos CSR tevékenységének egyik alappillére. A program keretén belül a különböző szervezeteknek eddig már több, mint 8 millió Ft-ot gyűjtött a magazin, olvasói segítségével.