Valódi igazolási hullám zajlott HR-fronton a független, full-service ügynökség háza táján az elmúlt hónapokban. A 2022-es eredményei alapján az ország legnagyobb ügynökségének számító Mediatorhoz szinte minden területre érkeztek új kollégák.
A május végén új arculatot kapott és új irodába költözött Mediatorhoz több mint egy tucat új kolléga érkezett az elmúlt hónapokban. Az ex-Greenroomos Tóth Dani Senior Copywriterként, a VMLY&R-ből érkező Diószegi Szabolcs Copywriterként erősíti a Csirke Dániel vezette kreatív csapatot. A legfrissebb igazolás, Hegedűs Orsi, Concept Art Director, aki a Human Telextől jött, míg Kohut András, Senior Designer (ex-VMLY&R) és Flaskó Bernadett, Designer (ex-Mito) korábban érkezett az ügynökséghez.
Ügyfélkapcsolati oldalon Szabó Dóra (ex-Neo, ex-McCann) és Mózes Zsófia (ex-VMLY&R, ex-Brightly) Senior Account Managerként, legfrissebben pedig Lontai Dóra (ex-Brand Bar) Account Managerként felel a magas szintű ügyfélkiszolgálásért.
Az ügynökség Social Media teamjéhez a Publicis Groupe Hungary kötelékében tett kitérő után csatlakozott újra Turányi Bence, Senior Social Media Manager, illetve a Havas Village-től jött Petrovics Vica Social Media Managerként, mindketten az autós márkákért felelős csapatba.
Tovább bővült a közel húszfős médiaosztály is, ahol Nagy Deborah (ex-Addict Interactive) és Fedor Dominika (ex-New Land) médiatervezőként, Pásztor Noémi (ex-Face Media) PPC Managerként, Ballus Botond (ex-New Land, ex-IMG) pedig Média Group Headként folytatja a Mediatornál.
„Tudatosan invesztáltunk az új ügynökségi márkába, arculatba, és úgy tűnik ez a döntés employer branding szempontból beigazolódni látszik” – kommentálta az ügynökség számára kedvező változásokat Biró László ügyvezető, aki szerint abban, hogy a Mediator egyre vonzóbb a szakmában dolgozók számára, az új, jelenleg legkorszerűbb ügynökségi irodának és annak a ténynek is szerepe van, hogy a cég mára a legnagyobb reklámügynökséggé vált a hazai piacon.