Kovács Ádám fintech szakértő 2500 ember bevonásával végzett el kutatást annak érdekében, hogy jobban megérthessük, hogyan választják ki az előfizetési csomagokat a magyar Revolut felhasználók. Az öt hétig tartó kutatás során több mint 2500 magyarországi Revolut felhasználó adott választ és az eredmények alapján érdekes tendenciák és preferenciák rajzolódtak ki.
Bár sokan a hazai banki költségek és a magas valutaváltási díjak miatt használják a Revolut Bank szolgáltatásait, mégis egyre többen fizetnek magas előfizetési díjakat a fintech bank számára. A kutatás eredményei azt mutatták, hogy a magyar Revolut felhasználók szívesen választanak előfizetési csomagokat, amelyek a lehető legtöbb előnnyel járnak számukra.
Az alábbiakban összefoglaljuk a fő megállapításokat:
• Premium csomag kiemelkedő népszerűsége: A kutatás szerint a magyar felhasználók körében a legnépszerűbb Revolut előfizetési konstrukció a "Premium" csomag volt. Ez a csomag számos előnyt nyújt, mint például a korlátlan díjmentes valutaváltás hétköznap, az egész világra kiterjedő biztosítások, valamint a készpénzfelvételi díjak kedvezménye.
• Metal csomag exkluzivitás és kiegészítő szolgáltatások: A "Metal" csomag az elegáns dizájn és az exkluzív fém kártya miatt vonzóvá vált a felhasználók körében. Emellett a Metal előfizetési csomagot választók 0,1-1 %-os pénzvisszatérítést, reptéri prémium várótermi belépőket és magasabb biztosítási csomagokat kapnak.
• Standard csomag megfizethetőség és alapvető szolgáltatások: Bár a Premium és a Metal csomagok népszerűsége magas, a magyar felhasználók döntő többsége továbbra is az ingyenes "Standard" csomagot választotta. Ennek oka főként az havidíj mentesség, amiért cserébe alapvető banki szolgáltatásokhoz férnek hozzá a felhasználók.
A kutatásból kiderült, hogy a magyar Revolut felhasználók elsősorban nyaralás, külföldi utazás miatt választják a fintech bank szolgáltatásait, kihasználva a kedvezményes devizaváltási lehetőségeket.