- Hirdetés -

Így fesztiválozik a Coca-Cola

|

- Hirdetés -

A Coca-Cola ezen a nyáron is a zenére, a szórakozásra, a személyes kapcsolatokra helyezi a hangsúlyt. A „Zenei nyár” programmal a rajongók idén 30 európai országban, a nyár legmenőbb fesztiváljain és zenei eseményein találkozhatnak, köztük a Sziget Fesztiválon, a Strand Fesztiválon és a SZIN-en.

A kampánnyal az italgyártó elsősorban a Z generációt szeretné megszólítani. Felmérések szerint ez a fogyasztói csoport egyre inkább szenved a kapcsolatok hiányától. Annak ellenére, hogy a digitális térben ők a legaktívabbak, 72 százalékuk állítja, hogy havonta legalább egyszer magányosnak érzi magát. Számukra a zene az egymáshoz való kapcsolódás hatékony eszköze, az előadók iránti rajongás pedig megadja számukra a közösséghez tartozás érzetét.

A Coca-Cola „Zenei nyár” programja a zene különleges kapcsolatteremtő erejére épít. A kampány egyedülálló élményeket ígér mind a személyes, mind a digitális térben, és arra buzdítja a Z generációt, hogy éljék át a kötődés, a kapcsolatépítés érzését a zene iránti közös szenvedélyükön keresztül.

Ennek részeként a Coca-Cola a legmenőbb nyári fesztiválokon – köztük a hazai Sziget Fesztiválon, a Strand Fesztiválon és a SZIN-en – kínál felejthetetlen pillanatokat a zenerajongók számára.

Az idén hároméves COKE STUDIO helyszín már nemcsak a Sziget Fesztivál nagyszínpadával szemben, de a Strand Fesztivál színpada mellett is színes programokkal, DJ-kel várja a fesztiválozókat. A SZIN-en a korábbi évekből ismert Coke Chill Zone-ban pihenhetik ki magukat a látogatók, ezen kívül a COKE STUDIO hangosítótorony tetején egy bárt is berendeznek, ahonnan a legtökéletesebb rálátás nyílik a nagyszínpadra.

A vállalat nyári zenei promóciójában a Coca-Cola alkalmazáson keresztül a rajongók jegyeket nyerhetnek mindhárom hazai fesztiválra.

„A „Zenei nyár” kampányban idén is izgalmas élményeket kínálunk minden zenerajongónak, elsősorban a Z generáció igényeire fókuszálva. A fesztiválhelyszíneinken lehetőséget szeretnénk biztosítani számukra, hogy közös szenvedélyükön keresztül személyesen élhessék át az egymáshoz kapcsolódás élményét” – mondta el Vida Annamária, A Coca-Cola Magyarország szenior brand menedzsere.

A fesztivál eseményeken kívül a Coca-Cola globális zenei platformja, a COKE STUDIO is új előadókkal és zenei tartalmakkal várja a közönséget. A platformon olyan művészekkel találkozhatnak a rajongók, mint a Global GRAMMY-díjas popsztár, Karol G; a NewJeans zenekar, vagy a Berlinben élő dél-koreai DJ, énekes, dalszerző és lemezproducer, Peggy Gou.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Spórolással készültek a fiatalok a fesztiválszezonra

Nem csak bulizni tudnak és szeretnek a mai fiatalok, de dolgozni és spórolni is hajlandók azért, hogy legyen pénzük a nyári plusz kiadásokra. Az Erste reprezentatív felmérése szerint a legtöbben nem költenének többet 50...

Ezt tudja a legújabb Samsung mobil

Az egyedi fejlesztésű Galaxy Z Flip6 okostelefont a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok közel 17 000 sportolójának biztosítják, hogy az olimpikonok még jobb élményben részesülhessenek a játékok idején.A Samsung bemutatja a frissen debütált...

Ilyenek a fesztiválozók

Fejből tudod a fesztivál teljes menetrendjét? Tudod, hol lehet feltölteni a mobilod, esetleg te vagy az, aki mindig tudja, hol lehet a legjobbakat enni? A nyári fesztiválszezonnal megérkeztek azok a különleges és színes személyiségek...

Különleges filmfesztivál lesz Kecskeméten

Idén is megrendezik a MetroPOLICE bűnügyi filmfesztivált Kecskeméten, amelyre augusztus 31-éig várják a nevezéseket. A filmfesztivált a Hírös Agóra Kulturális és Ifjúsági Központ a Bács-Kiskun Vármegyei Rendőr-főkapitánysággal együttműködve szeptember 26. és 30. között rendezi...

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Kitart a lendület a turizmusban

A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint január-júniusban 7,5 millió vendég 17,8 millió vendégéjszakát töltött a hazai szálláshelyeken, ami 7,6 százalékkal szárnyalta túl a...

Médiaügynökségi vezetők a hazai trendekről – 2. rész

A legnagyobb médiaügynökségek vezetői általában elégedettek, mert elég jól futott a szekerük tavaly. Optimisták az idei évre nézve is. Az MI-vel kapcsolatos kihívásoktól nem igazán tartanak, de vannak, akik szerint a tévés kampányok teljesítése...

Kiderült, mikor érkezik mozikba az új magyar filmmusical

Befejeződött a Demjén Ferenc leghíresebb dalaira felfűzött romantikus zenés vígjáték forgatása június végén. Ennek egyik utolsó, a Nyugati pályaudvaron rögzített jelenetének felvételén a 77 éves rocklegenda személyesen is részt vett és még kamera elé...

Új terepen próbálkozik a Duna House Group

DH Energy néven indít új üzletágat a Duna House Group. A Budapesti Értéktőzsdén jelentette be az Európa 4 országában működő ingatlan, és pénzügyi termékeket közvetítő vállalat, hogy új leányvállalatával először Magyarországon lép be az...

Tíz tipp, hogy biztonságos legyen a nyári utazás

Még soha nem utaztak annyian, mint idén nyáron, és a turisták több pénzt is költenek, mint valaha - derült ki a Mastercard Economics Institute "Travel Trends 2024" című, 74 országra kiterjedő felméréséből. A Mastercard...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik Magyarország legjobb bankja

A K&H ötödik alkalommal kapta meg a „Magyarország legjobb bankja 2024” elismerést a Euromoney pénzügyi folyóirattól. A nemzetközi díjat a kiemelkedő pénzügyi teljesítmény, a gazdasági és társadalmi környezet változásaihoz való alkalmazkodás, a fenntarthatósági teljesítmény,...

Spórolással készültek a fiatalok a fesztiválszezonra

Nem csak bulizni tudnak és szeretnek a mai fiatalok, de dolgozni és spórolni is hajlandók azért, hogy legyen pénzük a nyári plusz kiadásokra. Az Erste reprezentatív felmérése szerint a legtöbben nem költenének többet 50...

Ezt tudja a legújabb Samsung mobil

Az egyedi fejlesztésű Galaxy Z Flip6 okostelefont a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpiai játékok közel 17 000 sportolójának biztosítják, hogy az olimpikonok még jobb élményben részesülhessenek a játékok idején.A Samsung bemutatja a frissen debütált...

Ilyenek a fesztiválozók

Fejből tudod a fesztivál teljes menetrendjét? Tudod, hol lehet feltölteni a mobilod, esetleg te vagy az, aki mindig tudja, hol lehet a legjobbakat enni? A nyári fesztiválszezonnal megérkeztek azok a különleges és színes személyiségek...

Különleges filmfesztivál lesz Kecskeméten

Idén is megrendezik a MetroPOLICE bűnügyi filmfesztivált Kecskeméten, amelyre augusztus 31-éig várják a nevezéseket. A filmfesztivált a Hírös Agóra Kulturális és Ifjúsági Központ a Bács-Kiskun Vármegyei Rendőr-főkapitánysággal együttműködve szeptember 26. és 30. között rendezi...

Don't Miss

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját

Ezek a projektek nyerték el idén a Digitális Készségek Európai Díját A Digitális Készségek Európai Díjának (European Digital Skills Awards) idei nyertes projektei között kiberbiztonságra fókuszáló, hátrányos helyzetűek digitális készségeinek fejlesztését, illetve a nők technológiai...

Folyamatosan újra kell gondolnunk, hogyan maradhatunk relevánsak – interjú Erich Mullerrel

Sok tekintetben a budapesti gyártóközpont az ügynökségünk szíve, amely életre kelti a stratégiai és kreatív csapatok által nap mint nap kitalált csodálatos koncepciókat és ötleteket – mondta el Erich Muller. A Publicis Groupe Hungary...

A csapatmunka és az emberi kreativitás nem lecserélhető – interjú Juhász Péterrel

Ha mindenáron le akarunk nyomni valamit a nézők torkán, akkor azt nem fogják befogadni és elkapcsolnak – állítja Juhász Péter. A 235 egyik tulajdonosa, a Tippmix reklámfilmek rendezője az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról...

Marketingfronton újított a Tesco

Az áruházlánc 44 üzletében 132 darab innovatív digitális kijelzőt helyez üzembe az eladáshelyi reklámok hatékonysága és a vásárlói élmény növelése érdekében. A Tesco június 21-én, a kiskereskedelmi ügyféladatokat elemző dunnhumby-val közösen tartott első Tesco...

Kaliszky András váltja Foltányi Tamást az Ersténél

Kaliszky András lesz 2025 januártól az Erste Bank Hungary Zrt. informatikai és operációs területért felelős igazgatósági tagja – jelentette be a pénzintézet. A pozíciót Foltányi Tamás 2024 végéig tölti be, az idén 65 éves...