- Hirdetés -

Így indul a Black November az Auchanban

|

A műtárgykereskedelemben megszokott tavaszi és őszi aukciót igyekszik meghonosítani az Auchan a kiskereskedelemben. Az őszit november 9-én tartják a hipermarketjeikben, ahol 950 termékre lehet majd licitálni. A kikiáltási ár a bolti ár negyedéről indul. Tavasszal közel 900 termék kelt el az Auchan Aukción, zömmel háztartási kis- és nagygépek, valamint elektronikai és műszaki cikkek.

Egyre megszokottabbá válik a kereskedelemben, hogy eredetileg az utolsó novemberi pénteken tartott Black Friday szinte az egész hónapra kitolódik az ünnepi szezon előfutáraként. Különösen a tartós cikkeket, háztartási gépeket, műszaki cikkeket, szórakoztató és elektronikai eszközöket lehet ilyenkor jó áron vagy kedvező hitelfeltételekkel megvásárolni. Az Auchanban az év végi csúcsidőszak november 7-én indul, és a 20-40 százalékos Black Friday kedvezmények 27-ig tartanak.

A három hétig tartó Black November nyitánya és talán legizgalmasabb eseménye a november 9-én, szombaton délután megrendezett őszi Auchan Aukció lesz. Közel 1000 terméket hirdetnek meg az eseményre regisztráló Bizalomkártyás törzsvásárlóknak. Az aukcióra bocsájtott termékek zöme a Black Friday-hoz hasonlóan műszaki és háztartási cikkek lesznek, a kisebbtől az egészen nagyértékűekig. A licit a bolti árnak mindössze 25 százalékról indul. A kihelyezett termékeket egyesével fogják licitre bocsátani a legalacsonyabb árú terméktől a legmagasabb felé haladva, amelyekért a regisztrációs pultnál kapott licitlapok felemelésével lehet ringbe szállni. Fontos szabály, hogy egyszerre csak egy licitlépcsővel emelhető a tét. Az aukción megvett terméket pedig azonnal ki kell fizetni, amit a nyertes meg is kap, így rögtön elintézheti a garanciajegy érvényesítését, és ha szükséges, a házhozszállítást is. Ezt követően visszatérhet, és más termékekre is licitálhat, viszont, ha a leütött árucikket nem fizeti ki azonnal, a terméket újból árverésre bocsátják. Az aukcióra a Black Friday első napján, november 7-én lehet regisztrálni, a feltétel, hogy Bizalomkártyával kell hozzá rendelkezni.

Mint ismeretes, az Auchan éppen a tavalyi év végi szezonban indította el innovatív kereskedelmi aktivitásait, hogy törzsvásárlóiknak különleges vásárlási alkalmak teremtésével emeljék a vásárlás élményét. A tavaszi aukció hatalmas siker volt, egészen pontosan 864 termék talált gazdára licitálással. Tíz kivételével minden meghirdetett árucikket elvittek.

„Egy kereskedő számára talán az az egyik legnagyobb kihívás, hogy az alkalmi vevőt hogyan tegye rendszeres vásárlóvá. A törzsvásárlók kitüntetett szerepét ma már az üzletláncok zöme hűségprogrammal ismeri el. Mi október folyamán újragondoltuk a tízéves Bizalomprogramunkat, hogy még kedvezőbb konstrukciót adjunk a leglojálisabb vevőkörünknek. Novemberben pedig folytatjuk a nekik rendezett különleges vásárlási alkalmak sorát. A tavaszi sikeres Auchan Aukció után most az őszivel várjuk őket, ami nem csak páratlan lehetőség arra, hogy jó áron szerezzenek be nagyértékű termékeket, hanem izgalmas és szórakoztató vásárlási élménnyel is kecsegtet” – mondta Széll Hajnalka, az Auchan Magyarország országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...