A Bookline kiemelte az őszi szezon öt legizgalmasabb szerzőjét és felkérte őket, hogy ajánlják kedvenc könyveiket minden olvasni szeretőnek. A kampány szlogenje szerint ha olvasol, jó társaságban vagy, és ha még egy kávét is kapsz, mindened megvan.
A Bookline november 1. és 30. között futó országos kampánya öt frissen megjelent kötet szerzőjének segítségével kívánja felhívni a figyelmet a könyvek mindennapjainkban betöltött szerepére, valamint az olvasás közösségépítő erejére.
A Bookline kampánya 5 hiteles és ismert magyar személyiség frissen megjelenő könyvét mutatja be. Lovasi András harminc év több mint háromszáz dalszövegét rendezte egy kötetbe, Al Ghaoui Hesna egy őszinte és bátor könyvet írt a félelemről, Polgár Judit a kreativitás és képzelet világába vezeti be a sakk segítségével a kicsiket, Fa Nándor megrendítő önéletrajzi könyvben beszél utazásairól, Farkasházi Réka pedig karácsonyi hangulatot varázsol Boldizsár Ildikó történetével a mesék szerelmeseinek. A szerzők nemcsak saját könyveiket, de általuk olvasásra ajánlott műveket is bemutatnak a kampányban.
A kampányhoz készült riportfilmekben az öt szereplő arról mesél, hogy ki az a szerző, akivel a legszívesebben ülnének le egy kávé mellé beszélgetni, és mit kérdeznének tőle. Elgondolkodtató és különleges válaszok kapunk tőlük.
A Bookline márka hosszú ideje nemcsak az ország egyik legnagyobb webáruházaként definiálja magát, hanem olyan közösségépítő platformként, amely országszerte találkozási pontot biztosít az olvasás és a könyvek szerelmeseinek. Ennek érdekében indult útjára idén a Bookline Busz, a Bookline utazó könyvesboltja, valamint az Egy könyv: Egy kávé program, amelyhez a 10 meglévő kávézó mellé a novemberi kampány erejéig csatlakozott a Costa kávézólánc is 25 helyszínnel országszerte. A Bookline a kampány promóciója során minden 7000 forint feletti könyvvásárlás után ingyen kávét biztosít a vásárlók számára az Egy könyv: Egy kávé program partnerkávézókban, valamint a Costa kávézóláncban, továbbá lehetőséget, hogy sorsolás útján részt vegyenek a kampány arcainak eseményein: Lovasi András vagy Farkasházi Réka koncertjén, vagy egy Fa Nándor és Al Ghaoui Hesna fémjelezte exkluzív előadáson.
A kampányhoz tartozó események, az ingyenes kávék, és nem utolsósorban a Jó társaságban vagy szlogen ezt a közösségépítő szerepet erősíti.
És hogy a teljes jó érzéshez minden meglegyen a jó könyvön és kávén kívül, a Bookline Spotify-csatornáján meghallgathatjuk a kampányhoz kapcsolódó, Infragandhi által összeállított, különböző napszakokhoz és irodalmi műfajokhoz illeszkedő playlistet, amiket tökéletesen kiegészítenek a Bookline csapatának kedvenc számai.
- Hirdetés -
Így kampányol a Bookline
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat
2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan
Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...
Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja
Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -