Harmadik húsvéti hétvégéjére készül fel a nemrég második születésnapját ünneplő Kifli.hu. Az ünnepi választék kialakításánál és a szolgáltatás finomhangolásánál a vásárlóik igényeit és véleményeit vették alapul. Most elárulták a tavalyi év meglepő slágertermékeit is.
A Kifli.hu adatai szerint magasan vezetik a toplistát és az első tíz helyből kapásból ötöt foglalnak el a hazai mélyalmos, szabadtartású vagy épp bio tojások. Második helyen a vaj és margarin termékek, míg harmadikként a füstölt kötözött sonka futottak be. Innen már kiszínesedik a paletta, jön az eper és áfonya, majd a csokinyuszi és a kalács. Összességében elmondható, hogy a szabadtartású tojás, az adalékmentes sonka és jó hazai vaj az ünnepi asztal sztárjai.
A Kiflis vásárlók a minőségi, friss termelői portékákat keresik
Külön érdekesség, hogy milyen előkelő helyen végeztek az adalékmentes sonkák, melyeket az ország legkülönbözőbb üzemeiből és manufaktúráiból listázott be a cég. A fővárosban óriási igény látszik a vidéki piaciok ízeire, a szabadtartású tojásra, a termelői tejre. A Kifli.hu portfóliójában már tavaly tavasz óta csak és kizárólag szabadtartású csirkétől származó tojás kapható, idén pedig az adalékmentes húsoké a főszerep. „Nekünk az a fontos, hogy a tudatos vásárlók életét is megkönnyítsük azáltal, hogy nem több különböző helyről (szupermarket, piac, hentes, pékség) kell beszerezni az ünnepi falatokat. Akinek számít a minőség, egészség, fenntarthatóság az is megtalálja nálunk a számítását.” – mondta el Szabó Réka a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.
Húsmentes húsvét
A húsvét nem csak a húsimádóké, hiszen a családok - étrendtől függetlenül is - együtt szeretnének az ünnepi asztal köré ülni.
“Európában és hazánkban is egyre többen térnek át a vegán vagy vegetáriánus táplálkozásra. Emellett kezd divatba jönni a flexitáriánus diéta, ahol a fogyasztó a húsok egy részét kiváltja húsmentes termékkel.” – nyilatkozta a húsmentes diétával kapcsolatban Bányai Ádám, a Kifli.hu hús kategória menedzsere.
A webshop adatai szerint 2022 első hónapjaiban a vásárlók 4-5%-a rendelt vegán, húspótló terméket. A Kifli nem csak a vásárlói ajánlások mentén történő termékválaszték bővítésével, hanem edukációs csatornákon keresztül is népszerűsíti a húsmentes táplálkozást.
A futárok is nagy hajrára készülnek
Tavaly az ünnepek előtti három napban több mint 12400 rendelés került kiszállításra, idén már közel 18000-re készül a logisztika. Elmondható, hogy egy átlagos rendelés esetében két-két táska száraz és hűtött árut, valamint egy fagyasztott termékeket tartalmazó táska kerül kiszállításra. A legnépszerűbb időpontok továbbra is a kora reggeli és a kora esti órák, de ez idén változni látszik, hiszen a dinamikus árazás bevezetésével a cég a nap többi részére is egyenlő forgalmat terel.