- Hirdetés -

Így készül a Kifli.hu a húsvétra

|

- Hirdetés -

Harmadik húsvéti hétvégéjére készül fel a nemrég második születésnapját ünneplő Kifli.hu. Az ünnepi választék kialakításánál és a szolgáltatás finomhangolásánál a vásárlóik igényeit és véleményeit vették alapul. Most elárulták a tavalyi év meglepő slágertermékeit is.

A Kifli.hu adatai szerint magasan vezetik a toplistát és az első tíz helyből kapásból ötöt foglalnak el a hazai mélyalmos, szabadtartású vagy épp bio tojások. Második helyen a vaj és margarin termékek, míg harmadikként a füstölt kötözött sonka futottak be. Innen már kiszínesedik a paletta, jön az eper és áfonya, majd a csokinyuszi és a kalács. Összességében elmondható, hogy a szabadtartású tojás, az adalékmentes sonka és jó hazai vaj az ünnepi asztal sztárjai.

A Kiflis vásárlók a minőségi, friss termelői portékákat keresik

Külön érdekesség, hogy milyen előkelő helyen végeztek az adalékmentes sonkák, melyeket az ország legkülönbözőbb üzemeiből és manufaktúráiból listázott be a cég. A fővárosban óriási igény látszik a vidéki piaciok ízeire, a szabadtartású tojásra, a termelői tejre. A Kifli.hu portfóliójában már tavaly tavasz óta csak és kizárólag szabadtartású csirkétől származó tojás kapható, idén pedig az adalékmentes húsoké a főszerep. „Nekünk az a fontos, hogy a tudatos vásárlók életét is megkönnyítsük azáltal, hogy nem több különböző helyről (szupermarket, piac, hentes, pékség) kell beszerezni az ünnepi falatokat. Akinek számít a minőség, egészség, fenntarthatóság az is megtalálja nálunk a számítását.” – mondta el Szabó Réka a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója.

Húsmentes húsvét

A húsvét nem csak a húsimádóké, hiszen a családok - étrendtől függetlenül is - együtt szeretnének az ünnepi asztal köré ülni.

“Európában és hazánkban is egyre többen térnek át a vegán vagy vegetáriánus táplálkozásra. Emellett kezd divatba jönni a flexitáriánus diéta, ahol a fogyasztó a húsok egy részét kiváltja húsmentes termékkel.” – nyilatkozta a húsmentes diétával kapcsolatban Bányai Ádám, a Kifli.hu hús kategória menedzsere.

A webshop adatai szerint 2022 első hónapjaiban a vásárlók 4-5%-a rendelt vegán, húspótló terméket. A Kifli nem csak a vásárlói ajánlások mentén történő termékválaszték bővítésével, hanem edukációs csatornákon keresztül is népszerűsíti a húsmentes táplálkozást.

A futárok is nagy hajrára készülnek

Tavaly az ünnepek előtti három napban több mint 12400 rendelés került kiszállításra, idén már közel 18000-re készül a logisztika. Elmondható, hogy egy átlagos rendelés esetében két-két táska száraz és hűtött árut, valamint egy fagyasztott termékeket tartalmazó táska kerül kiszállításra. A legnépszerűbb időpontok továbbra is a kora reggeli és a kora esti órák, de ez idén változni látszik, hiszen a dinamikus árazás bevezetésével a cég a nap többi részére is egyenlő forgalmat terel.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Nicolas Cage és Oz Perkins új filmje érkezik a mozikba

A szélsőséges szerepeiért imádott Nicolas Cage és a kortárs horror visszatérő színésznője, Maika Monroe macska-egér játékot űz Oz Perkins új horrorfilmjében, a Longlegs – A rémben.Lee Harkert (Maika Monroe), az ifjú és tehetséges FBI-ügynököt...

Erre érdemes figyelni a lakáshiteleseknek

Aki hitelfelvételben gondolkodik, annak gyakran merül fel a fejében a kérdés: hogyan védheti meg a családját egy esetleges váratlan életesemény esetén? Mi történhet akkor, ha az adós meghal, kiesik a jövedelme és a hitel...

Világméretű kezdeményezés a tiszta vízért

Három új ivóvíz kút épülhet Afrika vízkrízis sújtotta térségében a BWT tavaszi kezdeményezésének és a lelkes BWT közösségnek köszönhetően. A BWT, Európa vezető víztechnológiai vállalata az idei Víz világnapján nagyszabású kezdeményezéssel jelentkezett. Futásra invitálta...

Ami nélkül nem érdemes utazni

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) adatai szerint az év első öt hónapjában megkötött online utasbiztosítások díja naponta és személyenként 702 forint volt, ami mindössze 5,6 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbi...

Drágább nyárra készülnek idén a szülők

A nyáron a legnagyobb kihívást a gyerekek felügyeletének megszervezése jelenti a szülők számára az Erste felmérése szerint – a hosszú szünet alatt különösen nehéz fenntartani az egyensúlyt a munka és a családi élet között....

Elmaradt a tévévásárlási láz

Az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alkalmával elmaradt a tévévásárlási láz, azonban a futballereklyék iránt nagy kereslet mutatkozott a Jófogáson. Különösen a Szoboszlai Dominikhoz köthető relikviák népszerűek: egy-egy különleges mez több százezer forintot is megért a vásárlóknak....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Díjazták a sokszínű vállalatokat

Egyedülálló elismerésben részesültek azok a magyar vállalatok, melyek aktívan tesznek a nemek közötti egyenlőség eléréséért és célzott intézkedéseket vezettek be azért, hogy a sokszínűség, a méltányosság és a befogadás elvei érvényesüljenek szervezetükben, és mindezt...

Nagy változás jön az újautópiacon

2024 júliusától csak olyan újonnan gyártott jármű helyezhető forgalomba Európában, ami rendelkezik az előírt, fejlett biztonsági és vezetéstámogató rendszerekkel. Az EU-s jogszabály értelmében így minden új autónál a kötelező alapfelszereltség része kell legyen az...

Újabb zöld lépéseket tett a Spar

Számos környezettudatosságot, felelős hulladékgazdálkodást és optimális energiagazdálkodást célzó kezdeményezést indított az elmúlt években a SPAR Magyarország a toGo ételbárjaiban. Jó hír, hogy sikerült csökkenteni a felhasznált sütőolaj mennyiségét, valamint bevezették a műanyagmentes csomagolásokat és...

Így fizetnek a magyarok külföldön

A magyarok 40 százaléka tervez idén külföldi nyaralást, a legnépszerűbb úticélok pedig fej-fej mellett Olaszország és Horvátország. Az OTP Bank ügyfeleinek kártyahasználati tapasztalati is azt mutatják, hogy nyáron ez a két ország a legnépszerűbb...

Beütött a kánikula – tippek a hőség enyhítéséhez

A valaha mért legmelegebb júniust éljük, miután már 2024 első öt hónapja is melegebb volt minden korábbi év ugyanazon hónapjánál. Mindezt a jövő heti magyarországi előrejelzések is megerősítik: 36-37 fok várható. Ilyenkor csőstül kapjuk...

Don't Miss

Elkötelezettek vagyunk a közösségépítésben is – interjú Széll Hajnalkával

Vannak olyan témák és események, amelyek a nagy márkák számára megkerülhetetlenek, ilyen például az EB vagy az olimpia – mondta el Széll Hajnalka. Az Auchan országos marketing és vásárlói kapcsolatok igazgatója az mmonline.hu-nak adott...

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...