- Hirdetés -

Így készült Szoboszlai Dominik mekis reklámfilmje

|

Szoboszlai Dominik most Neked ad gólpasszt – erre a koncepcióra épül a hazai McDonald's új kampánya, ami a globális Famous Orders, itthon ”Mekis kedvencek” első hazai ajánlatát a Liverpool és a magyar labdarúgó válogatott sztárjával együttműködésben összeállított menüt mutatja be. A menü és a tévészpot június 4-én debütált, a kampányhoz pedig werkfilm is készült, amelynek köszönhetően a színfalak mögé is bepillanthatunk.

A Meki a világ egyik legismertebb márkája, Szoboszlai Dominik pedig az elmúlt pár évben igazi világsztárrá vált, nem volt kérdéses tehát, hogy az így összeállt csapatot egy hasonlóan világszínvonalú rendező egészítse ki. Az amerikai Justin Reardon olyan díjnyertes kampányokon dolgozott korábban, mint a Cannes-i Grand Prix-t elnyerő Budweiser "Whassup?!", vagy a kultikus Nutrigrain "Feel Great". Justin 8 éve él családjával Magyarországon, azonban ez az első reklámfilmje, amelyet hazánkban készített.

A werkfilmben Szoboszlai Dominik, Justin Reardon, valamint a hazai McDonald's marketingcsapatának képviselője, Aniot Dávid meséli el, hogyan valósult meg ez a nem mindennapi együttműködés.

A "Mekis kedvencek" ajánlatok története a 2020-as Super Bowlra vezethető vissza, akkor mutatták be ugyanis az Egyesült Államokban azt a "Famous Orders" című reklámszpotot, melynek üzenete szerint: "Bárkinek lehet kedvenc Mekis menüje". A reklámfilm sikerén felbuzdulva a McDonald’s tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára is, hogy megrendelhessék kedvenc hírességük kedvenc Mekis menüjét. A Famous Orders, azaz a "Mekis kedvencek" így kilépett a reklámok világából, és valódi éttermi ajánlatként jött létre.

"Világszerte olyan hírességekkel dolgozott együtt a McDonald's, mint Travis Scott, Mariah Carey, vagy akár Sergio Perez, tehát az inspirált bennünket, hogy hozzájuk hasonló hírességgel indítsuk a hazai kampányt."mondja Aniot Dávid. A magyar hírességek közül itthon Szoboszlai Dominik kedvenc Mekis menüje került először terítékre. "Ez teljesen új felállás a hazai Mekinek is: ekkora sportikon, ilyen népszerűségnek örvendő sztár Magyarországon még talán sose volt, nagyon izgalmas együtt dolgozni vele és a menedzsmentjével."– teszi hozzá Aniot Dávid.

Justin Reardon munkája jellegzetes amerikai stílusának és kreatív megközelítésének köszönhetően mindig is nagy feltűnést keltett. Mint elmondta, Justint különösen megragadta a "Domi Mekis kedvence" gólpassz koncepciója, ezért lelkesen vállalta a rendezői szerepet: "Elolvastam a szkriptet és azonnal láttam, hogy ez pont nekem való: nagyszabású, filmes történetmesélés, szokatlan humorral."

Szoboszlai Dominik, a modern magyar foci legnagyobb sztárja is örömmel dolgozott a Mekivel ezen az izgalmas kampányon. Domi a pályán a tőle megszokott energiát és dinamizmust hozta a forgatásra is: "Örültem, hogy a focipályán tudtuk csinálni a forgatást, úgy gondolom, illik hozzám ez a sztori."

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...