Így látják helyzetüket és a piacot a PR-guruk – 1. rész

Összeállításunkban a top PR-cégek vezetői értékelik az előző évet, és mesélnek arról, mi jár most a fejükben, hogy a lehető legjobb teljesítményt hozzák ki vállalkozásukból. Beszéltek még a hitelességről, a magabiztosságról és a közösségi média egyre hangsúlyosabb szerepéről is.

 

Elértük a kívánt eredményt

Híves Beáta, Next9 Communications, alapító ügyvezető

Megtartott ügyfélkör

A fő célunk az volt, hogy megtartsuk a jelenlegi ügyfélkörünket, valamint hogy a social és digitális portfóliónkat fejlesszük. Tavaly megérkezett cégünk életébe az első IPO-kibocsátás kommunikációjának a lebonyolítása, és nagyon büszkék voltunk a PR Toplista 4. helyezésére is. Az üzleti célokat tekintve elértük a kívánt eredményt, és arra fókuszáltunk, hogy a növekedő szervezetben a folyamatok is lekövessék a létszámváltozást.

További erősítések

Az idei évünk eddig az elvárások felett alakul, a PR- és a tartalomszolgáltatás adja a bevételünk jelentős részét, amihez a most induló podcaststúdiónk újabb lehetőségeket kínál. Tovább erősítettünk social területen, és egyre jelentősebb az integrált kampányok száma is a munkáink között. Mindig fontos fókuszpont volt a Next9-ban a marketing- és kommunikációs stratégiaalkotás, így nagyon büszkék vagyunk arra, hogy újabb szektorokban nyújthatunk ilyen típusú szolgáltatásokat is.

Rengeteg lehetőség

Kiemelt feladatunknak tartjuk, hogy megmutassuk a PR stratégiai szerepét, és támogassuk az ügyfeleket a gyorsan változó PR- és médiaszektorban. Az MI használatának a lehetőségeit is folyamatosan vizsgáljuk. Az új, professzionális stúdiónknak köszönhetően a tartalomszolgáltatás területén is rengeteg új lehetőség adódik.

 

Bízom a csapatunk kreativitásában

Knapcsek Katalin, KNK, ügyvezető igazgató

2023

Kimagasló sikereket hozott a KNK számára. A hazai ügynökségek hivatalos Apex listáján a 2. helyezést értük el event kategóriában, valamint forgalom tekintetében is bekerültünk a 10 legnagyobb PR-ügynökség közé. Több új ügyfél megbízását is sikerült elnyernünk, és az előzetes terveinket is tartani tudtuk.

További bővülés

Mivel a küldetésünk az, hogy olyan ötletekkel szolgáljuk a megbízóink sikereit, amelyek képesek a fogyasztói és piaci szokások, folyamatok akár jelentős megváltoztatására is, ezért 2024-ben is szeretnénk tovább bővülni. Bizakodó vagyok, hiszen már az első fél évünk is több új ügyfélkapcsolatot hozott. Bízom a csapatunk kreativitásában, lelkesedésében, és ha az ügyfeleinket továbbra is maradéktalanul elégedetté tudjuk tenni, eredményes lesz az idei év is.

Fókuszban az MI

Az elmúlt évek fejlődése nyomán ma már a PR és az üzleti kommunikációs tanácsadás mellett széles körű, integrált, content, branding és marketingmegoldásokat kínálunk (a social media menedzsmenttől kezdve a kreatív tervezésen át a rendezvényszervezésig és a médiafoglalásig) megbízóinknak. Ezt az idén a mesterséges intelligencia még szélesebb körű alkalmazásával szeretnénk bővíteni. A kreatív munkában már használjuk az MI-t, és szeretném, ha ezt az adminisztratív/operatív feladatok támogatására is be tudnánk kapcsolni. A személyre szabott GPT-alkalmazásoktól kezdve az MI-ügynökökkel automatizált marketing- és értékesítéstámogató folyamatokig rengeteg lehetőség van még ebben, amire szeretnénk az ügyfeleinket is megtanítani, hogy a saját munkaterületüket minél hatékonyabbá tudják tenni.