- Hirdetés -

Így még nem látta Van Gogh és Da Vinci műveit

|

- Hirdetés -

Hey Reilly olyan festők klasszikus műveit gondolta és alkotta újra a digitális generáció számára, mint Van Gogh, Botticelli és Da Vinci. A divattervezőként és illusztrátorként is kiemelkedő művész Samsung Galaxy Note10+ okostelefon segítségével hozta létre a kizárólag digitális technikával készült „Mobile Masterpieces” (Mesterművek mobillal) sorozatát, amely a huszonegyedik századi közönség számára értelmez újra olyan ikonikus európai műalkotásokat, mint például Vermeer „Leány gyöngy fülbevalóval” című képe.

Hey Reilly most először alkalmazott okostelefonos technikát a képek megalkotásához és megosztásához. A közösségi média csatornáit galériaként használva a műalkotásokat szélesebb közönséghez juttatja el, egyúttal rajongóit arra ösztönzi, gondolják újra a művészetet, a rendelkezésre álló digitális készülékekre pedig tekintsenek kreatív eszközként.

A közösségi média egy teljesen új irányt jelent a művészi alkotás, a műalkotások megosztása és fogyasztása terén. A művészvilág kedvenc közösségi felülete az Instagram, ahol a felhasználók csak 2019-ben több mint 334 millió alkalommal alkalmazták az #art hashtaget, valamint a nemzetközi műkincskereskedők 80 százaléka fedez fel új művészeket ezen a csatornán, 75 százalékuk pedig ezen a platformon keres olyan alkotásokat, amelyeket megvásárolna.

Az alkotói folyamat során Hey Reilly a Note 10+ olyan tulajdonságait és funkcióit használta, mint az S Pen, a többlencsés kamera, az AR-Irkafirka, a professzionális videószerkesztő szoftver, a szupergyors töltési lehetőség és az akár 1TB tárhely. A művész a készüléket az alkotás mindegyik szakaszában alkalmazta, a forráskeresésnél, a képek rögzítésénél, módosításánál és megosztásánál is.

A „Mobile Masterpieces” sorozat tagjai: „Selfie Portrait” (Szelfi-arckép), „Lady with a Pug Frog” (Hölgy béka-mopsszal), „Enigmatic Smile” (Rejtélyes mosoly), „Girl with a Red Nose” (Leány piros orral), és „Venus Di Smilo” (Vénusz grimasza). A műalkotások a Samsung online művészi közösségében, a Galaxy PENUP oldalon érhetők el és ugyaninnen letölthetők.

Selfie Portrait (Szelfi-arckép)

Az S Pen páratlan pontosságával és az S Pen Mozdulatok segítségével Hey Reilly a saját szelfijét vágta össze az ikonikus posztimpresszionista festő önarcképével. Az AR-Irkafirkával az AR elemek közvetlenül kerültek a képre, így Hey egyedi mozgóképet készített.

Lady with a Pug Frog (Hölgy béka-mopsszal)

Leonardo születésének 500. évfordulójára Hey Reilly a hölgy hermelinjét a sokak által kedvelt, hűséges kutyafajtára cserélte. A művész a Krakkói Nemzeti Múzeumban látható alkotást a Motion Portrait funkcióval keltette életre.

Enigmatic Smile (Rejtélyes mosoly)

A világ legtöbbet fotózott műalkotása 21. századi mosolyt kapott az S Pen kivágás és szerkesztési lehetőségeinek köszönhetően.

Girl with a Red Nose (Leány piros orral)

A lány híres, érdeklődő és titokzatos arckifejezését a digitális generáció multimédiás eszközével, a Note10+ Videószerkesztőjével alakította át a művész.

Venus Di Smilo (Vénusz grimasza)

Ezen a kollázson a szépség- és szerelem istennője gúnyos arckifejezéssel született újjá az S Pen lasszó kijelölés funkciójának köszönhetően Hey Reilly keze által.

“Az Instagram csatornám olyan, akár egy galéria. Egy pozitív közeg, ahol művészként megoszthatom a világgal az alkotásaimat. Ez azt is jelenti, hogy folyamatosan fejlődnöm kell. Az inspiráció, az alkotás és a munkafolyamatok is folyton változnak, hogy továbbra is olyan tartalmakat osszak meg, amelyekre felfigyelnek – mondta el Hey Reilly. – A Note10+ megszabadított az egértől és a billentyűzettől, így a teljes alkotói folyamatot új szintre emelte. A művészetem fontos része a humor, és ha ezek az alkotások akár csak pár pillanatra is mosolyt csalnak az emberek arcára, számomra egyet jelent a boldogsággal.”

„A Galaxy Note sorozatot azért szeretik olyan sokan, mert a megbízható teljesítmény és a produktivitás mellett különleges funkciókkal segíti a kreatív és innovatív gondolkodókat is – mondta Samu Zsófia, a Samsung Magyarország kommunikációs vezetője. – Ez az együttműködés próbára teszi az új Note10+ képességeit, amelyekkel a felhasználók bárhol, bármikor létrehozhatnak és megoszthatnak tartalmakat.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...

Kódolatlan csatornával készül az ünnepre a Telekom

A TV2 Séf csatorna decemberben kódolatlanul érhető el a Magyar Telekom kínálatában Telekom TV, IPTV és SAT TV előfizetők számára, így a karácsony előtti időszakban érdemes lesz a 7. csatornahelyre kapcsolni. A december a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA